#


کاهش جذابیت ظاهری با استفاده از لباس های نامناسب

کاهش جذابیت ظاهری
16 جولای 2018 بدون نظر 1903 بازدید

کاهش جذابیت ظاهری با استفاده از لباس های نامناسب

کاهش جذابیت ظاهری با استفاده از لباس های نامناسب

اشتباهاتی که موجب می شود کاهش جذابیت ظاهری برای افراد به وجود بیاید ، جذاب و مرتب دیده شدن یکی از خواسته هایی که تمام افراد سعی دارند به آن دست پیدا کنند اما گاهی انجام برخی اشتباهات مجب می شود تمام نقشه ها خراب شود.

هیچ دلیلی وجود ندارد ساعات زیادی را در مقابل آینه سپری کرد بلکه پوشیدن لباسی اندازه و تمیز موجب می شود بیشتر مسیر را طی کرده و ظاهری جذاب را از خود به نمایش بگذارید. در این مطلب قصد داریم برخی از اشتباهاتی که می تواند تاثیر منفی در ظاهر افراد داشته باشد عنوان کنیم بنابراین توصیه می کنیم با ما تا انتها همراه باشید.

استفاده از لباس های چروک و نامرتب

یکی از بدترین مواردی که موجب می شود کاهش جذابیت ظاهری برای افراد داشته باشد ، به بدترین حالت خود را نشان دهد. پوشیدن لباس چروک اینگونه به نظر می رسد که از تختخواب بلند شده و بدون هیچ توجهی به ظاهر خود از خانه خارج شده اید. وجود کمترین چروک نیز باعث خواهد شد تا ظاهرتان نامناسب به نظر برسد بنابراین بهتر است تنها چند دقیقه زمان برای اتو کشیدن لباس هایتان صرف کنید.

پیروی بیش از اندازه از مد

اغلب افراد تمایل دارند در لباس پوشیدن خود از مد پیروی کنند، هیچ ایرادی ندارد اما نباید تمام مواردی را که می بینید در ظاهر خود نیز استفاده کنید. شاید باعث کاهش جذابیت ظاهری شما شود ، بهتر است ابتدا سبک لباس پوشیدن مناسبی را برای خود در نظر بگیرید و با توجه به آن از مد نیز پیروی کنید. این کار موجب می شود تا هم هزینه کمتری را بابات خرید لباس پرداخت نمایید و هم استایل مشخصی را برای خود داشته باشید.

استفاده بیش از حد از لباس های هماهنگ

ایجاد هماهنگی بین لباس های مختلف قوانین مخصوص به خود را دارد و افراد این امکان را دارند سرتاپای خود را با استفاده از لباس های یکرنگ بپوشانند اما در خصوص لباس های طرح دار مسئله کمی فرق دارد و دیگر نمی توان از این قانون پیروی کرد.

استفاده از لباس هایی که دارای طرح های جلب توجه کننده هستند دارای قوانین خاص خود است که باید با احتیاط تمام آن ها را در نظر گرفت. به طور مثال اگر سرتاپای خود را با استفاده از لباس هایی با طرح گلدار و یا چهارخونه بپوشانید نه تنها استایل زیبایی را از خود به نمایش نخواهید گذاشت بلکه لباس هایتان بیش از اندازه شلوغ به نظر خواهند رسید.

در این حالت توصیه می کنیم به سراغ تنالیته های مختلف رنگی رفته و یا تنها یکی از لباس های خود را به صورت طرح دار انتخاب نمایید و دیگر لباس هایتان هیچ طرح نداشته باشند.

استفاده از لباس هایی که نخ کش شده اند

پس از ست کردن لباس ها باید به صورت جزئی در خصوص لباس هایی که می پوشید توجه داشته باشید. لباس هایی که نخ کش شده اند می توانند تاثیر منفی بسیاری در استایل شما داشته باشند و تمام زحماتی که کشیده اید را بر باد دهند. همواره به لباس هایی که قصد پوشیدن آن ها را دارید توجه کنید و ترجیحا به سراغ لباس هایی بروید که هیچگونه آسیبی ندیده اند تا ظاهری مناسب و مطلوب را برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از شلوارهایی که بلندتر از قد فرد است

یکی دیگر از مواردی که موجب می شود ظاهر افراد بسیار شلخته و نامناسب دیده شود استفاده از شلوار هایی است که دارای قد بلندتری از فرد هستند.

کمی به سختی می توان شلواری پیدا کرد که کاملا اندازه باشد به همین دلیل توصیه می کنیم زمانی که شلواری را خریداری کرده اید از خیاط بخواهید قد آن را کوتاه کرده و کاملا اندازه تن شما بکند. استفاده از شلواری که قد بلندی دارد موجب خواهد شد تا ظاهری شلخته و نامرتب از خود نشان دهید.

به کارگیری بیش از اندازه از زیورآلات

استفاده از زیورآلات موجب جلب توجه خواهد شد اما بهتر است در به کارگیری آن ها کمی متعادل تر رفتار نمایید چرا که در صورت افراط نتیجه ای منفی دریافت خواهید کرد. به کاربردن زیورآلات موجب می شود ظاهر افراد کامل شود اما زیاده روی در خصوص آن ها می توان زیبایی افراد را خدشه دار کرده و ظاهری آشفته را به وجود بیاورد.

برخی از کارشناسانی که در عرصه مد فعالیت دارند معتقدند نباید بیشتر از ۳ اکسسوری را به صورت همزمان مورد استفاده قرار داد چرا که باعث می شود ظاهرتان بیش از اندازه شلوغ دیده شود. به طور مثال اگر از گردنبندی استفاده می کنید که بسیار جلب توجه می کند بهتر است در خصوص دیگر موارد به سراغ انتخاب های ساده تر بروید.

استفاده از کفش کتانی در مراسمات رسمی

استفاده از کفش های کتانی موجب می شود تا افراد راحت باشند اما هیچ دلیلی برای پوشیدن آن ها رد موقعیت های مختلف وجود ندارد. استفاده از کفش کتانی در برخی موقعیت ها موجب می شود همچون برخی نوجوانان که از اصول لباس پوشیدن هیچ اطلاعی ندارند دیده شوید.

اغلب مردان این اشتباه را مرتکب می شوند و کفش کتانی خود را در موقعیت های رسمی نیز به پا می کنند. بهتر است نسبت به موقعیتی که در آن قرار دارید از کفش مناسبی استفاده کنید و به این ترتیب استایل مناسبی را برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از کیف دستی بزرگ

به همراه داشتن کیفی که اندازه بزرگی دارد موجب می شود وسایل زیادی در آن قرار بگیرد اما باید بدانید این مدل از کیف ها را نمی توان در هر موقعیتی استفاده کرد و در بعضی مواقع باعث کاهش جذابیت ظاهری می شود. کیف دستی یکی از اکسسوری هایی است که موجب می شود ظاهر زیبایی را برای خود بسازید بنابراین در هنگام انتخاب باید به صورت هوشمندانه ای عمل کرده و به تناسب موقعیتی که در آن قرار دارید گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *