#


چگونگی داشتن تیپ کلاسیک

تیپ کلاسیک
27 فوریه 2017 بدون نظر 1947 بازدید

چگونگی داشتن تیپ کلاسیک

چگونگی داشتن تیپ کلاسیک

۱. به خاطر داشته باشید که داشتن تیپ کلاسیک فقط مربوط به پوشش نیست بلکه باید با وقار و مودب باشد و اخلاقتان با تیپتان ست باشد.

۲. استفاده از اکسسوری مناسب :

سعی کنید به جای این که از چندین اکسسوری استفاده کنید ترجیحا از یک اکسسوری مهم استفاده کنید. اگر بیش از حد از اکسسوری ها استفاده کنید و لباس طرح دار هم بپوشید باعث می شود تیپ شما شلوغ شود و زیبا به نظر نمیرسید برای داشتن تیپ کلاسک باید کیفیت را بالا ببرید و تعداد آیتم ها را کم کنید.

۳. رنگ در تیپ کلاسیک مهم است:

رنگ های عمیق مانند سبز، قرمز و آبی برای تیپ های کلاسیک مناسب هستند رنگ هایی مانند نئونی یا روشن جذابیت خاصی دارند سعی کنید هزینه زیادی برای اکسسوری های در این رنگ انجام ندهید.

۴. لباس با کیفیت بخرید :

داشتن یک لباس مجلسی مشکی خوش طرح و خوش مدل خیلی بهتر از داشتن چند لباس رنگ و رو رفته با رنگ های عجیب و غریب است.

هزینه

۵. پول بیشتری برای تیپتان خرج کنید :

لباس های ضروری شما که شامل شلوار جین چه تیره چه روشن، کت های زیبا با رنگ های مشکی و سفید و خاکستری و اکسسوری های مثل زنجیری از مروارید و کیف دستی مناسبی با رنگی ست شده با لباس هایتان هستند، راباید با حوصله و دقت زیادی انتخاب کنید. این گونه لباس پوشیدن برای داشتن تیپ کلاسیک بسیار مهم است. پس به آن ها اهمیت بیشتری بدهید.

۶. در انتخاب لباس و آرایش شما استفاده از مقدار کمی از رنگ روشن تاثیر زیادی روی تیپ شما می گذارد و استفاده بیش از حد از رنگ روشن در تیپتان می تواند تیپ شما را خراب کند.

۷. لباس هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست، ظاهر و فرم بدن شما هماهنگ باشد به عنوان مثال اگر در دامن مدادی یا طرح های مجلسی بدون آستین راحت نیستید و یا به شما نمی آیند سعی کنید آنها را نپوشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *