#


چه کار کنیم تا سایز خودمان کمتر به نظر برسد

سایز
12 آوریل 2017 بدون نظر 847 بازدید

چه کار کنیم تا سایز خودمان کمتر به نظر برسد

چه کار کنیم تا سایز خودمان کمتر به نظر برسد:

همه ی افراد باید با ورزش و رژیم های غذایی سایز خود را کم کنند و به صورت پی در پی ورزش کنند. ولی ورزش هایی وجود دارد که بتوانید سایز خود را کمتر کنید.

۱- استفاده از کمربند :

افرادی که چاق هستند باید به همراه کت خود از کمربند استفاده کنند زیرا بین قسمت های چاق بدن فاصله می اندازد و اندام شما را بهتر نشان می دهد. به همین خاطر به افرادی که اضافه وزن ارند توصیه می شود از کمربند استفاده کنند.

۲- انتخاب بلوز مناسب :

به جای این که تاپ هایی بپوشید که یقه آنها باز و یا شل است بلوزی بپوشید که اندازه و فیت بدنتان باشد می توانید با یک شلوار جین تیره لباس هایتان را ست کنید تا انتخاب شما کامل شود.

۳- انتخاب ساز مناسب :

یکی از سخت ترین موردهایی که هنگام خرید لباس با آن رو به رو می شوید دیدن سایز لباس است. هرگز لباسی را خریداری نکنید که کوچک تر از بدن شما باشد باور کنید که پوشیدن لباس های تنگ اصلا شما را خوش تیپ نمی کند و باعث خنده ی دیگران می شوید.

۴- لباس بزرگ تر ازسایز خود را خریداری نکنید :

شما اگر لباس هایی بپوشید که بزرگتر از سایز واقعی شما است اندام شما بزرگ تر نشان می دهد لباس هایی را خریداری کنید که اندازه تن شما هستند.

۵- شلوار مناسب بپوشید :

اگر ران شما بزرگ است شلوار جین اصلا انتخاب مناسبی برای شما نیست. شلوار جینی را انتخاب کنید که نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد هم چنین ازبلوزهایی استفاده کنید که بلند هستند.

۶- رنگ مشکی همیشه مد است :

رنگ مشکی جز آن دسته رنگ هایی است که همیشه مد می باشد. اگر قصد دارید لاغر تر دیده شوید رنگ مشکی بپوشید. البته در این مسیر زیاده روی نکنید و تمام لباس هایتان را از طیف های انگی انتخاب نکنید. برای که ترکیب رنگی خوبی به وجود بیاید می توانید از یک کیف رنگی مانند فسفری یا اکسسوری های رنگی استفاده کنید.

۷- به لباس زیر خود توجه داشته باشید :

شاید از نظر شما لباس زیر تاثیری در نشان دادن چاقی و یا لاغری شما نداشته باشد ولی از نظر ما انتخاب سینه بند مناسب نقش بسیار موثری در لاغر تر نشان دادن شما دارد. به همین خاطر انتخاب سایز سینه بند بسیار مهم می باشد.

۸-به یقه پیراهن خود توجه داشته باشید :

مطمئن باشید پیراهن هایی که شکل یقه آنها ۷ است شما ۳ کیلو کمتر از چیزی که هستید نشان می دهد. برش های عمودی لباس باعث می شوند که شما لاغر تر و قد بلند تر دیده شوید و این مود برای خانم هایی که سینه ی بزرگی دارند کاملا صادق و خوب است و می توانید یک انتخاب فوق العاده عالی برای آنها باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *