#


چه رنگ مانتویی به چه رنگ پوستی می آید؟

رنگ مانتو
4 سپتامبر 2017 بدون نظر 1105 بازدید

چه رنگ مانتویی به چه رنگ پوستی می آید؟

در ادامه به بررسی هماهنگی میان رنگ پوست و رنگ مانتو می پردازیم

 

مانتوى مناسب پوستهای تیره

کسانی که پوست تیره دارند، این افراد معمولا دارای چشم و موهای مشکی یا قهوه ای تیره می باشند. این اشخاص باید مانتويى را انتخاب کنند که با رنگهای تیره  متفاوت باشد. این تفاوت باعث می شود که چهره این اشخاص از یکنواختی بیرون بیاید و باعث جذابیت بیشتر می گردد. کسانی که پوستشان تیره است این روش می تواند باعث زیبایشان شود.

برای این گروه رنگ مانتوی مناسب عبارتست از : صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم، طوسی روشن

همانطور که گفته شد برای این گروه رنگ های تیره نا مناسب است. رنگ های نا مناسب این گروه عبارتند از مشکی، قهوه ای تیره، فیروزه ای، سبز یشمی، قرمز تیره.

رنگ مانتو

 

اگر رنگ پوست شما جزو این دسته است، از پوشیدن مانتو با رنگهای گرم و تیره خودداری کنید. از آنجایی که رنگ مشکی و آبی تیره معمولا به عنوان لباس رسمی کار در نظر گرفته شده و نمی توان بطور کامل آن را کنار گذاشت، سعی کنید استفاده از آنها را به حداقل رسانده و فقط در صورت لزوم از آنها استفاده نمایید.

مانتوى مناسب پوستهای معمولی

افرادی که رنگ پوستشان نه تیره است نه روشن، میتوانند تقریبا از هر رنگ لباسی استفاده کنند. از آنجاییکه هر دو رنگ روشن و تیره میتواند با اینگونه رنگ پوست مغایرت داشته باشد، بنابراین از هر دو رنگ می توان استفاده نمود اما بهتر است تا مانتويتان را هماهنگ با رنگ چشمتان انتخاب کنید.

برای افراد این گروه رنگهای مناسب عبارتند از: بژ، آبی، سورمه ای، گندمی، مشکی و صورتی.

رنگ مانتو

همچنین رنگ های نامناسب برای این دسته از افراد عبارتست از: مغز پسته ای، بنفش، قهوه ای تیره و قرمز.

تنها رنگهایی که در این گروه اصلا نباید بکار برد، رنگهای نزدیک به رنگ پوست است. برای مثال اگر رنگ پوست شما زیتونی است، از پوشیدن لباسهای زیتونی یا قهوه ای خودداری کنید.

مانتوى مناسب پوستهای روشن

اینگونه افراد معمولا موهایی بلوند و روشن داشته و رنگ چشم آنها سبز، آبی، طوسی یا قهوه ای روشن است. رنگ هایی مناسب این گروه است که با رنگ پوستشان تضاد داشته باشد.

برای افراد این گروه رنگهای مناسب عبارتند از: آبی ملایم، قهوه ای، بژ، آبی سیر.

رنگ مانتو

همچنین رنگ های نامناسب برای این دسته از افراد عبارتست از: قرمز، صورتی، نارنجی، زرد، ارغوانی و سفید.

در این گروه بطور کلی باید از رنگهای خشن و روشن استفاده نمود تا تضاد کافی با رنگ پوست بوجود آید. بکارگیری رنگهای گرم به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *