#


چند راهکار ساده برای خوش تیپ شدن

خوش تیپ
8 آوریل 2017 بدون نظر 1585 بازدید

چند راهکار ساده برای خوش تیپ شدن

چند راهکار ساده برای خوش تیپ شدن

دنیایی که در آن توجه به ظاهر و خوش تیپی اهمیت زیادی دارد اگر به ظاهر خود توجه نکنید ممکن است فرصتهای زیادی را از دست بدهید.

خوش بو بودن از آسان ترین و ساده ترین کارهایی است که هر مردی می تواند آن را انجام دهد. برای این کار سعی کنید از شامپوهای بدن و لوسیون های مخصوص بدن استفاده کنید.استفاده از دئودرانت و مام زیر بغل را در فصل تابستان به خاطر داشته باشید. سعی کنید از عطرهای خاصی استفاده کنید که خاص و مخصوص خودتان باشد.

همواره باید سعی کنید موهای خود را مرتب نگه دارید برای این کار سعی کنید از شامپوهایی استفاده کنید که با موهایتان سازگاری داشته باشد و برای آن مناسب باشد. سعی کنید هر ۲ هفته یک بار موهای اطراف گوش و گردنتان را کوتاه کنید تا بلند نشود. به خاطر داشته باشید که یک آقا هرگز نباید موهایش را رنگ کند.

مواردی دیگر

به خاطر داشته باشید که همیشه از دندان هایتان مراقبت کنید حداقل ۲ بار در روز دندان هایتان را مسواک بزنید و هر شش ماه یک بار به دندان پزشک مراجعه کنید.

اگر می خواهید به بیرون بروید و هوا آفتابی است حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که داشتن پوست زیبا یکی از ویژگی های مهم در خوش تیپ بودن شما است.

همیشه پوست خود را مرطوب نگه دارید این کار موجب می شود که پوستتان آسیب کمتری ببیند و باعث می شود PH پوست متعادل شود و آسیب کمتری به پوست شما وارد شود. بنابراین خمیر های بعد از اصلاح، یا کرم های مرطوب کننده را فراموش نکنید.

صورت خود را با تیغ اصلاح کنید زیرا این کار باعث زیباشدن پوستتان می شود، امروزه تیغ های چند لبه با حالتی کاملا ارگونومیک ساخته شده اند که به شما کمک می کند علاوه بر داشتن اصلاحی دقیق و درست کمتر آسیب به پوست صورت شما وارد شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *