#


نکات کلیدی در انتخاب کاپشن زنانه

کاپشن زنانه
28 اکتبر 2017 بدون نظر 1227 بازدید

نکات کلیدی در انتخاب کاپشن زنانه

نکات کلیدی در انتخاب کاپشن زنانه

در فصل های سرد سال هیچ لباسی نمی تواند جایگزین کاپشن و پالتو باشد. در واقع کاپشن ها دراری یک نوع عایق در برابر سرما هستند که باعث می شود در روزهای سرد با پوشیدن این لایه های خارجی که اغلب وزن سبکی نیز دارند احساس گرما و راحتی داشته باشید. کاپشن ها طوری طراحی شده اند که نیازی نیست از زیر آن ها چندین لایه لباس را یک جا بپوشید بلکه با کمترین لباس در زیر آن ها می توانید گرم شده و در انجام کارهای روزانه خود نیز راحت تر باشید.

اغلب خانم ها در هنگام انتخاب کاپشن به سراغ رنگ های تیره و مشکی این لباس ها می روند در حالی که شما در انتخاب رنگ این لباس ها هیچ محدودیتی نداشته و به راحتی می توانید از رنگ ها و مدل های مختلف آن استفاده کنید. البته در انتخاب رنگ و طرح مناسب این کاپشن ها نکاتی وجود دارد که باید نسبت به آن ها توجه کافی داشته باشید.

کاپشن

کاپشن

پوشیدن کاپشن های مشکی زنانه

زمانی که به قصد خرید کاپشن های زنانه به بازار می روید باید در نظر داشته باشید که مدل های مشکی رنگ اولین و بهترین گزینه برای انتخاب هستند. اهمیت رنگ مشکی از این لحاظ است که به راحتی می توان آن را با هر لباسی هماهنگ کرد و بهترین استایل را به وجود آورد.برای ست کردن این رنگ از کاپشن ها می توانید از بوت هایی که پاشنه های باریکی دارند می توانید ست کرده و از زیر آن ژاکت های رنگی بپوشید.

اگر تمایل دارید یک سبک متفاوت و متنوع را با این رنگ از کاپشن ها به وجود بیاورید بهتر است از یک ژاکت که به شل جسورانه ای انتخاب شده و رنگ زرد و یا قرمز دارد به همراه کاپشن مشکی خود بپوشید. این ترکیب فوق العاده باعث زیبایی شما شده و استایل متفاوتی را برای شما خواهد ساخت.

کاپشن

کاپشن

استفاده از کاپشن هایی که تنوع رنگی در آنها زیاد است

افرادی که تمایل دارند در استایل خود ریسک کنند می توانند به سراغ کاپشن های رنگی بروند. مسلما می توانید رنگی را که بسیار مورد علاقه تان است در میان انبوه رنگ هایی که برای کاپشن ها وجود دارد پیدا کنید.زمانی که یک کاپشن پفی رنگی را برای خود انتخاب می کنید پس از آن باید به سراغ لباس هایی بروید که قصد ست کردن با کاپشن خود را دارید.

اگر کاپشنی که انتخاب کرده اید به رنگ روشن است در مورد لباس های خود باید رنگ هایی را انتخاب کنید که با کاپشن شما تعادل مناسبی را داشته باشد ، برای ایجاد تعادل بین کلیه لباس های خود پیشنهاد می کنیم به سراغ رنگ های خنثی بروید چرا که این رنگ ها باعث می شوند شما یک استایل جذاب و شیک را با خود داشته باشید.

کاپشن

کاپشن

یک شلوار جین مشکی به همراه بوت های بلند و مانتویی که بهرنگ مشکی است می تواند به شما کمک کند تا تردید را در مورد انتخاب لباس های خود کنار بگذارید تیپ خارق العاده ای را داشته باشید. البته باید به خاطر داشته باشید که پوشیدن کاپشن های رنگی نیازمند ریسک پذیر بودن شما است پس در انتخاب خود دقت کافی را به خرج بدهید.

پوشیدن کاپشن های زنانه با رنگ خنثی

خانم هایی که به دنبال یک انتخاب ایده آل در مورد رنگ کاپشن های خود هستند می توانند از رنگ هایی مانند قهوه ای و خاکستری و سرمه ای و یا رنگ هایی که خنثی هستند در استایل خود استفاده کنند. برای هماهنگی با این کاپشن ها می توانید از تیشرت های طرحدار و بوت های بند دار و کفش های کتانی کمک بگیرید. البته در مورد این نوع از پوشش ها می توانید بافت های ظریف را هم انتخاب کنید که گزینه خوبی برای شما به شمار خواهند رفت.

کاپشن

کاپشن

کاپشن هایی که به رنگ متالیک هستند

رنگ نقره ای و متالیک جزو رنگ هایی است که مدت هاست در مورد اکسسوری ها و لوازکمی همچون کیف و کفش مورد استفاده قرار گرفت است. امروزه طراحان عرصه مد از این رنگ در تولید کاپشن ها و جلیقه ها و لباس های دیگر هم استفاده کرده اند. خانم هایی که تمایل دارند سبک لباس پوشیدن خود را تغییر دهند می توانند از کاپشن هایی که به رنگ نقره ای و متالیک هستند در بین لباس های خود داشته باشند و در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنند.

کاپشن

کاپشن

زمانی که قصد دارید کاپشن های متالیک خود را بپوشید توجه داشته باشید که حتما سایر لباس هایتان سادگی لازم را داشته باشد تا بتوانید استایلی جذاب و بینظیر برای خود بسازید. استفاده از رنگ هایی همچون سفید و مشکی می تواند در جذابیت ظاهر شما تاثیرگذار باشد پس این رنگ ها را نیز به خاطر داشته باشید تا بتوانید تیپی شیک و خوش پوش برای خود بسازید.

پوشیدن کاپشن های بلند زنانه

در فصول سرد سال یکی از بهترین لباس هایی که باعث گرم ماندن شما در برابر سرمای هوا می شود کاپشن های بلند است. این مدل از کاپشن ها علاوه بر گرمایشی که دارند باعث می شوند لباس پوشیدن شما شیک تر از همیشه به نظر برسد. خانم هایی که سرمایی هستند و نمی توانند با سرمای پائیز و زمستان کنار بیایند می توانند از کاپشن های بلند استفاده کنند و به سراغ رنگ های خنثی و یا کاپشن هایی که در دوخت آن ها از پارچه های طرحدار استفاده شده است گزینه ای را برای خود انتخاب کنند.

کاپشن

کاپشن

برای ست کردن با این مدل از کاپشن ها می توانید از بوت های پاشنه دار استفاده کنید که در داشتن یک استایل ساده بسیار موثرند و البته در کنار این بوت ها می توانید شلوارهای چرمی و پلیورهای بلندی که دارای طرح های شادی هستند را انتخاب کرده و ترکیب مناسبی با کاپشن های خود داشته باشید. پوشیدن این موارد در کنار هم باعث می شود استایل شما جذابیت خاصی پیدا کرده و یک تیپ شخصی که فقط مختص خود شما است داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *