#


معرفی معروف ترین محصول برندهای مشهور جهان

برندهای مشهور
18 نوامبر 2018 بدون نظر 4607 بازدید

معرفی معروف ترین محصول برندهای مشهور جهان

معرفی معروف ترین محصول برندهای مشهور جهان

تولیدات با کیفیت از زیبایی خاصی برخوردار می باشد. ولی همان گونه که اطلاع دارید هر برند نقاط ضعف و قوت خود را دارد. به طور مثال ما برند بوربری که یکی از برندهای مشهور است  را به دلیل ترنچ کت هایش ولی برند لویی ویتون را به خاطر چمدان هایش می شناسیم.

در صورتی که علاقه مندید تا بدانید برندهای معروف دنیا با کدام یک از محصولات شان به این اعتبار و محبوبیت رسیده اند، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

گوچی: کفش های لوفر

دقیقاً مانند برندهای لاکچری دیگر، برند ایتالیایی گوچی هم فعالیت خود را با محصولات چرم شروع کرد. گوچی از بهترین برندهای مشهور یست که  یکی از تولیدات این برند لاکچری که از همان اول توجه ستاره ها و سیاستمداران را به سمت خود جلب کرد، کفش های مدل لوفر آن بود.

پیش از آن که گوچی به فکر طراحی این مدل کفش بیفتد، لوفرها علاقه مندان زیادی در بین مردان نداشت، به این ترتیب که زیاد برای لباس های رسمی جالب به نظر نمی رسید.

ولی وقتی که گوچی تصمیم گرفت این کفش را با سگک فلزی روی آن طراحی نماید، همه چیز به یکباره تغییر کرد. گوچی از رنگ مشکی برای این کفش بهره برد تا برای هماهنگ شدن با کت و شلوار مناسب باشد.

این کفش ها به قدری طرفدار داشت که گوچی تصمیم گرفت تا همین امروز هم هیچ گونه تغییری در ظاهر و کیفیت این محصول ایجاد نکند.

رالف لورن: پیراهن آکسفورد

برند آمریکایی رالف لورن را بیشتر به دلیل پیراهن های آکسفوردش می شناسند. به احتمال زیاد لوگوی این برند را که بر روی پیراهن هایش حک شده است را به یاد می آورید.

با توجه به این که پیراهن های آن طرحی ساده دارند، هیچ وقت از مد نمی افتند و همواره هم علاقه مندان خود را دارند. هر چند رالف لورن در محصولات دیگر خود، از پوشاک گرفته تا اکسسوری، خیلی معروف و محبوب است ولی در صنعت مد و فشن اغلب با پیراهن های آکسفوردش شناخته می شود.

سن لوران: کت چرم

یکی از تولیدات برند فرانسوی سن لوران که به یکی از برندهای مشهور که به زیباترین و پر طرفدارترین لباس ها تبدیل شده، کت های چرم آن است. این برند زنده کننده لباس های سفارشی در دهه هفتاد بود و به دلیل خلاقیت در تولید کت و شلوارهایش معروف شد.

این کت ها به سبک راک اند رول طراحی شده اند و برای آقایان با هر نوع سبک لباسی که می پوشند، از کلاسیک بگیرید تا مدرن، مناسب است. وقتی که حرف از کت های چرم به میان می آید، نخستین پیشنهاد طراحان مد، برند سن لوران است.

بوربری: ترنچ کت

برند بریتانیایی شناخته شده بوربری از برندهای مشهور یست که۱۶۰ سال از تأسیس آن گذشته است، گذشته از کیف هایی که روانه بازار می کند، به ترنچ کت هایش هم معروف شده است. این کت ها با وجود این که کیفیت خیلی بالایی دارند و ضد آب هم هستند، علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده اند. تاریخچه این کت ها به جنگ اول جهانی باز می گردد.

در اصل خانواده سلطنتی انگلیس، فرماندهان و سربازان ارتش در جنگ اول جهانی از این کت های ضد آب استفاده می کردند و از همان موقع بود که ترنچ کت به یکی از بهترین محصولات این برند لاکچری تبدیل شد.

رولکس: ساعت غواصی

شما هم وقتی که می خواهید برند لوکس یک ساعت مچی را نام ببرید، اول به یاد برند رولکس خواهید افتاد؟ روکس از بهترین برندهای مشهور است که ساعت های بی نظیر و فوق العاده لوکسی را تولید می کند ولی یکی از مدل هایی که از سال۱۹۵۳ تاکنون تولید شده و علاقه مندان بسیاری هم دارد، ساعت غواصی آن می باشد.

این مدل ساعت ضد آب است و تا عمق۱۰۰ متری زیر آب مقاومت دارد. هر چند این مدل ساعت برای غواصی طراحی شده ولی به خاطر طراحی کلاسیکی که دارد، برای استفاده روزانه هم مورد استفاده قرار می گیرد.

لویی ویتون: چمدان

لویی ویتون یکی از برندهای مشهور را دارد، که خودش را بدون هیچ وسیله ای و با پای پیاده به پاریس رساند و فعالیت برند خود را با تولید چمدان‌ شروع کرد. چمدان های این برند با آن طراحی منحصر به فردش از سال۱۹۵۸ تا به حال تولید و روانه بازار شده که خود نشان دهنده فوق العاده بودن آن می باشد.

ایده‌ تولید چمدان وقتی به ذهن لویی ویتون رسید که متوجه شد چمدان ‌های موجود در بازار از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و موفق شد نخستین چمدان تریانون خاکستری رنگ خود را با لایه‌ زیرین تخت و با بهره گیری از کرباس روانه بازار کند.

این چمدان وزن خیلی پایینی داشت و تخت بودن لایه‌ زیرین آن موجب می ‌شد که حمل ‌و ‌نقل آسان تری داشته باشد. بعد از گذشت سالیان سال چمدان های لویی ویتون هنوز هم حرف اول را می زنند.

هرمس: روسری

هرمس از برند های مشهوری است، که از همان اول به ‌عنوان یک کارگاه ساخت زین اسب در پاریس آغاز به کار کرد ولی در سال۱۹۳۷ موفق شد اولین روسری ‌های خود را تولید نماید. هرمس با همکاری کمپانی AKQA وب ‌سایتی را راه ‌اندازی نمود که فضای آن مانند یک خانه‌ بزرگ است.

فضای درونی این خانه مرموز است و شخصیت ‌ها و کاراکترهای زیادی در آن دیده می شود. این وب ‌سایت به علاقه مندان خود اجازه می‌ دهد اتاق ‌های گوناگون مجازی خانه را بازدید و با کلیک بر روی آن ها بیش از ششصد مدل روسری را ببینند و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایند.

هرمس همین طور اپلیکیشنی را طراحی نموده که بستن گره‌ روسری را به۲۴ شیوه متنوع نشان می ‌دهد. روسری های هرمس بعد از گذشت سال ها، هنوز هم یکی از تولیدات لاکچری این برند محسوب می شود.

تام فورد: کت تک دکمه

تام فورد که یکی از برندهای مشهور است ، یک عبارت معروف دارد: «درست لباس پوشیدن علامت شخصیت شماست.» از این عبارت می توان متوجه شد که وی به زیبایی و کیفیت لباس هایی که تولید می کند تا چه اندازه اهمیت می دهد. تام فورد بهترین طراح لباس های مردانه مخصوصاً کت و شلوار در دنیا شناخته می شود.

وی در سال۱۹۸۶ به خانه مد و لباس گوچی پیوست و موفق شد در حداقل زمان ممکن به عنوان سرپرست هنری این برند موجب مطرح شدن گوچی در صنعت مد شود. از وقتی که تام فورد تولیدات خود را به بازار عرضه کرد، مورد توجه خیلی از هنرمندان هالیوودی هم قرار گرفت. طراحی کت و شلوارهای کلاسیک وی از اصلی ترین ویژگی هایی است که این برند را از برندهای دیگر متمایز می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *