#


لباس ها و اکسسوری های پاییزه برای خانم ها

اکسسوری های پاییزه
5 اکتبر 2018 بدون نظر 1923 بازدید

لباس ها و اکسسوری های پاییزه برای خانم ها

لباس ها و اکسسوری های پاییزه برای خانم ها

خانم ها برای میهمانی های پاییزه چه لباسی باید به تن کنند؟ ممکن است شما هم وقتی که حرف از مهمانی به میان می آید، نخستین چیزی که به ذهن تان بیاید این باشد که چه لباسی را بپوشید. شما میتوانید از اکسسوری های پاییزه استفاده کنید و حتی اگر لباس های خیلی زیادی را در کمد خود داشته باشید، باز هم موضوعی که اهمیت خواهد داشت نحوه ست کردن آن ها با هم است.

به غیر از آن، توجه به فصلی که شما در آن قرار دارید هم می تواند بر روی مدل لباس پوشیدن شما تاثیر بگذارد. همان گونه که فصل تابستان فصل رنگ های جیغ و پاستلی است، فصل پاییز هم مدهای خاص مربوط به خود را دارد. چنانچه دل تان می خواهد که با مد روز جلو روید و در مهمانی های پاییزه زیبا به نظر بیایید، به مواردی که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد، توجه کنید.

لباس

با وجود این که رنگ های جیغ و پاستلی در فصل تابستان پادشاهی می کردند ولی در فصل پاییز و آمدن اکسسوری های پاییزه ،دیگر شاهد رنگ های بولد نیستیم. برعکس، شما می بایست به دنبال رنگ های تیره تر و سنگین تری باشید. رنگ هایی مانند طلایی، جیگری یا سرمه ای از مهم ترین رنگ هایی می باشند که برای شرکت کردن در مهمانی های پاییزه می توانید آن ها را انتخاب کنید.

در خصوص طرح لباس، از دیگر مدهای فصل لباس های گلدار هستند. به همین ترتیب چنانچه قصد دارید مقداری از سادگی فاصله بگیرید و با لباسی که طرحدار است در جمع حضور پیدا کنید، حتما لباس های گلدار را انتخاب نمایید.

کفش

اکنون که مدل لباس مورد علاقه خود را انتخاب نموده اید، نوبت به کفش های تان می رسد. با وجود این که کفش های ساده مشکی با هر رنگ، مدل و طرح لباسی به آسانی ست می شود ولی شما نباید زیاد هم به دنبال راحتی بگردید. اگر نگاهی به آخرین مدهای پاییزه بیاندازید، متوجه خواهید شد که کفش های طرح دار و رنگی بیشتر از هر زمان مورد توجه قرار گرفته اند. کفش هایی به رنگ قرمز، سفید، تزیین شده با طرح های گل و تور… قادرند تا زیبایی ظاهری شما را چندین برابر نمایند.

زیورآلات

هیچ لباسی بدون اکسسوری کامل نخواهد شد. اگر لباس شما ساده می باشد، می توانید از اکسسوری های بزرگ و رنگی استفاده نمایید. به طور مثال یک جفت گوشواره که بر روی آن سنگ رنگی دارد می تواند ظاهر شما را از سادگی بیرون بیاورد. ولی اگر لباسی که شما انتخاب کرده اید طرحدار است، به شما توصیه می کنیم که از اکسسوری های ساده تر استفاده نمایید.

بنابراین، بعد از انتخاب لباس و کفش، حواس تان باشد که سری به اکسسوری های خود مخصوصاً گوشواره های خاص و زیبای تان بزنید.

کیف

چنانچه قصد رفتن به میهمانی دارید بهتر است کیف هایی را به دست بگیرید که خاص تر هستند و یا حتی میتوانید از اکسسوری های پاییزه به بازار آمده استفاده کنید. به طور مثال کیف هایی که پولک دوزی شده اند و یا با مروارید دیزاین شده، یا حتی کیف هایی که دارای طرح و رنگ های به خصوصی هستند، می توانند برای شما بهترین انتخاب باشند. البته زمانی که می خواهید کیفی را انتخاب کنید، دقت کنید که چه اندازه ای هستند.

کیف هایی که برای میهمانی استفاده می شود باید حداقل جایی برای رژ لب و تلفن همراه داشته باشند. لذا پیشنهاد می شد از کیف هایی که بزرگ و یا خیلی کوچک هستند را استفاده نکنید و کیفی را به دست بگیرید که دارای سایز متوسط و طرحی خاص می باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *