#


لباس های پائیزی و ترکیب رنگی مناسب برای آن ها

7 ژانویه 2018 يك نظر 1699 بازدید

لباس های پائیزی و ترکیب رنگی مناسب برای آن ها

لباس های پائیزی و ترکیب رنگی مناسب برای آن ها

علیرغم اینکه فصل پائیز را پشت سر گذاشته ایم اما هنوز هم هستند افرادی که به پوشیدن ترکیب های پائیزی علاقه زیادی دارند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم برخی از این ترکیب ها را نام ببریم که با استفاده از آن ها می توانید جذابیت استایل خود را ارتقا دهید.

البته به یاد داشته باشید که از این ترکیب های پائیزی در برخی ماه ها نیز می توان استفاده کرد و هیچ ممانعتی برای این کار وجود ندارد. البته ناگفته نماند هر کدام از این ترکیب ها در پائیز خود را زیباتر نشان می دهد. در این مقاله قصد داریم برخی از ترکیب هایی را که موجب می شود تا استایلی زیبا را برای خود داشته باشید معرفی نمائیم تا با استفاده از این ترکیب ها بتوانید همچون ستاره ای بدرخشید.

به کار گیری ترکیب های خنثی در استایل روزانه

در برخی موارد به کار بردن ترکیب رنگ های خنثی می تواند به عنوان یک ترکیب فوق العاده بینظیر شناخته شود و قرار گیری رنگ های خنثی استایلی جذاب را برای فرد به وجود بیاورد. می توانید رنگ سفید را که به عنوان یک رنگ خنثی و کلاسیک شناخته می شود را با لباسی به رنگ شتری ترکیب کرده و در ظاهر خود به کار بگیرید.

افزودن اندکی طرح و نقش به این دو رنگ موجب می شود تا استایل شما با انرژی بسیار دیده شود و جذابیت استایل شما بیش از هر زمان دیگری به چشم بیاید. سعی کنید در استایل خود در هنگام استفاده از رنگ های خنثی طرح های جالبی را نیز مورد استفاده قرار دهید و شیک پوشی خود را در فصل پائیز نیز به خوبی نشان دهید.

استفاده از رنگ های صورتی و سبز و ایجاد استایلی زیبا و مدرن

اگر قصد دارید ظاهر خود را ظریف و زنانه نشان دهید می توانید از دو رنگ صورتی و سبز در کنار یکدیگر استفاده کنید. این دو رنگ به وجود تضاد جالبی که دارند به زیبایی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. برای اینکه ظاهری کامل و بی نقص را برای خود ایجاد کنید می توانید از رنگ خاکستری نیز در کنار آن ها به کار بگیرید.

افراد می توانند از این ترکیب رنگی زیبا نه تنها در مورد لباس های خود بلکه در بسیاری از جنبه های دیگر عرصه مد نیز می توانید به کار بگیرید. استفاده از این ترکیب های رنگی می تواند در دکوراسیون و حتی نوع آرایش شما به کار گرفته شود و جذابیت استایل شما را ارتقا دهد.

استفاده از ترکیب رنگ های روشن

یکی دیگر از ترکیب هایی که در فصل پائیز بسیار مورد استفاده افراد قرار می گیرد ترکیب رنگ های روشن در کنار یکدیگر می باشد. شاید بگوئید استفاده از ترکیب رنگ های روشن و ایجاد هماهنگی بین آن ها کار بسیار مشکلی است اما زمانی که این رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید متوجه می شوید تضادی که بین آن ها وجود دارد ترکیب زیبایی را به وجود آورده است و ظاهر شما را بسیار جذاب و منحصر بفرد نشان داده است.

برای اینکه بتوانید ترکیبی این چنین را به وجود بیاورید باید اهل ریسک  باشید و در استایل خود از ترکیب لباس هایی در کنار یکدیگر استفاده کنید که تا به حال در خصوص ست کردن آن ها فکر هم نکرده بودید چه برسد که بخواهید آن ها را با یکدیگر ترکیب کرده و در طول روز آن ها را در استایل خود به کار بگیرید.

ترکیب برخی از رنگ ها کار افراد جسوری است که از ریسک کردن نمی ترسند و رنگ های مختلف را در کنار یکدیگر به کار می گیرند. پوشیدن لباس هایی با ترکیب رنگی مختلف می تواند ظاهری زیبا و مدرن را برای شما ایجاد کند که هر بیننده ای را خیره خواهد کرد اما باید بدانید که ترکیب رنگ های مختلف باید با دقت و تناسب انجام شود و هماهنگی خوبی بین آن ها وجود داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *