#


لباس های جین Prison Blues ایده ای جدید در دنیای مد

جین
6 نوامبر 2017 بدون نظر 1165 بازدید

لباس های جین Prison Blues ایده ای جدید در دنیای مد

لباس های جین Prison Blues ایده ای جدید در دنیای مد

در ایالت اورگان کمپانی کارکشنکه به عنوان یک سازمان خودگردان شناخته می شود طی ایده ای جدید سعی کرده کاری برای زندانیان این ایالت انجام دهد. در حال حاضر بیشتر از۱۳۰۰ زندانی برای کمپانی کارکشن اورگان در حال فعالیت هستند. این کمپانی با هدف اینکه روزی این زندانیان به جامعه باز خواهند گشت برای آن ها فرصت شغلی مناسبی را ایجاد کرد تا بتوانند به عنوان یک شهروند مفید از زندان آزاد شده و به زندگی معمولی دست پیدا کنند.

زندانیانی که تحت نظر این کمپانی فعالیت دارند پس از آزاد شدن از زندان می توانند به عنوان یک فرد مولد زندگی جدیدی را برای خود آغاز کنند و از جانب شغل و درآمد هیچ نگرانی ای برای خود نداشته باشند.

اطلاعاتی در مورد کمپانی Corrections اورگان

ایالت اورگان به منظور کمک به زندانیانی که در این ایالت قرار داشتند در سال۱۹۸۹ میلادی تصمیم گرفت تا شغلی برای آن ها ایجاد کند و این کار را به وسیله موسسه اصلاحی اورگان شرقی انجام داد. پس از اینکه مدتی بر روی این مساله تحقیقات مبسوطی انجام داد دریافت که یک کارخانه پوشاک در زمینه آموزش و تولیدپوشاک می تواند شغل های بسیاری را در جهان واقعی برای افراد زندانی ایجاد کند. از همین رو یک کارخانه بزرگ به اندازه چهل و هفت هزار فوت مربعی تاسیس کرد و به این ترتیب کارخانه زندان بلوز توانست کار خود را آغاز نماید.

آن دسته از زندانیانی که در این زندان به دنبال کار می گشتند پس از طی کردن مراحل استخدام که به صورت کاملا دقیقی انجام می شود زیر نظر مدیران با تجربه ای که در زمینه تولید پوشاک تبحر بالایی دارند آموزش دیده و وارد عرصه کار و فعالیت می شوند. زندانیانی که به تولید پوشاک مشغول هستند تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند لباس هایی با کیفیت بالا تولید کرده و وارد بازار کنند. بسیاری از این زندانیان در کاری که انجام می دهند به خود افتخار می کنند چرا که می دانند دیگر به عنوان یک فرد مجرم شناخته نمی شوند و می توانند محصولاتی را تولید کنند که در جوامع بسیاری می تواند مورد استفاده افراد قرار بگیرد.

جین

جین

زمانی که یک بلوز جین زندان را می خرید نه تنها توانسته اید به یک محصول با کیفیت دست پیدا کنید بلکه با این خرید خود از برنامه های حمایتی که مهارت های کاری ارزشمندی را ارائه می دهد نیز کمک کرده اید. این برنامه های حمایتی در واقع به تمام اعضای جامعه می توانند کمک کرده و آموزش های لازم را در خصوص کار و فعالیت بهینه به آن ها می دهد.

جنس انواع جین های بلوز

جنسی که تولید کنندگان بلوز استفاده می کنند کمی از لحاظ نرم بودن و سفتی جین با هم تفاوت دارد. به عنوان مثال زمانی که شما یک شلوار جین بلوز را که کمی جنس آن سفت است انتخاب می کنید قبل از اینکه آن را بشوئید به کمر شما کمی گشادخواهد بود اما پس از شستشو کمی خود را جمع کرده و کاملا اندازه خواهد بود.

محصولات جین بلوز به گونه ای هستند که اگر قبل از اینکه آن ها را شستشو دهند به اندازه کت و شلوار مربعی سفارش دهیداین لباس بر روی اندام شما بیش از حد بزرگ دیده خواهد شد اما زمانی که این محصولات شسته و خشک شوند و شما موردی را انتخاب کنید مطمئنا اندازه شما خواهد بود.

لباس های جینی که با نام زندان بلوز تولید می شوند در حال حاضر پیش از انکه شسته شوند در اختیار مشتری قرار می گیرند. اگر شما به عنوان فردی که تمایل دارد از این لباس ها داشته باشد از مواردی که شسته شده اند انتخاب کنید به طور حتم لباس کاملا اندازه شما خواهد بود.

البته این تولیدی لباس های دیگری نیز وارد بازار کرده که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. برای اینکه بتوانید در موقع شستن این لباس های جین بهترین نتیجه را در مورد رنگ آن ها داشتنه باشید کافی است آن ها را به هنگام شستن پشت و رو کنید تا کمتر رنگ بدهند. این لباس های جین علیرغم اینکه به وسیله زندانیان تولید می شوند از همه جهات دارای کیفیت بالایی هستند و می توانند در خوش تیپی و جذابیت شما تاثیر بسزایی داشته باشند.

می توانید با پوشیدن این دسته از لباس های جین علاوه بر ارتقای جذابیت خود به برنامه های حمایتی این زندان نیز کمک کرده و موجب شوید تا زندانیان بیشتری بتوانند با آموزش صحیح وارد حیطه کاری شده و به عنوان یک شهروند معمولی در جامعه زندگی کنند. هرچه تعداد بیشتری از لباس های جینی که به وسیله زندانیان اورگان تولید می شود به فروش برسد کمپانی کارکشن بهتر می تواند زمینه فعالیت آن ها را گسترده کرده و موجب یادگیری تعداد بیشتری از این افراد شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *