#


لباس هایی که در کمد هر خانمی باید وجود داشته باشد

26 فوریه 2018 بدون نظر 2459 بازدید

لباس هایی که در کمد هر خانمی باید وجود داشته باشد

لباس هایی که وجود آن ها در کمد خانم ها الزامی می باشد

اکثر ما دو نوع لباس در کمدهای لباسمان داریم :

 لباس های کلاسیک و لباس هایی که طبق مد روز طراحی شده اند . هر دوی آن ها برای ما اهمیت ویژه و زیادی دارند اما اکثریت برای لباس های کلاسیک ارزش بیشتری قائل هستیم چرا که خیلی کمتر برچسب دمده و قدیمی به آن ها میخورد و بیشتر می توانیم از این لباس ها استفاده کنیم . مطمئنا شما هم حداقل چند تا از این لباس ها را درکمد خود دارید مثل : بلوز سفید دکمه دار و یا کفش های مشکی پاشنه بلند و یا پیراهن مشکی ساده که می تواند جذابیت خاصی را برای استایل شما به وجود بیاورد. در این مطلب قصد داریم برخی از لباس هایی را که در کمد هر خانمی باید وجود داشته باشد معرفی نمائیم تا بتوانید با داشتن آن ها استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

پیراهن مشکی

به جد می توان گفت پیراهن مشکی جزء لباس هایی شناخته می شود که داشتن آن برای هر خانمی الزامی است و زندگی بدون آن غیر ممکن به نظر می رسد. درانتخاب لباس های مشکی می توانید با کلی ابتکار مدل آن را متفاوت کنید و ازاین رنگ در طرح های متفاوت و زیبا استفاده کنید. مثل انواع بلوز ساده و طرح دار و پیراهن های مجلسی و لباس های شب و حتی لباس هایی که در مراسم ترحیم استفاده می شود.

بارانی

بارانی از آن دسته لباس هایی می باشد که با پوشیدن آن می توانید ظاهری شیک و خوب به خود بگیرید. این مدل جزء لباس هایی می باشد که در محل کار هم مناسب بوده و استایل زیبایی را برای شما به وجود خواهد آورد .

کیف کوچک دستی

هرچند فراوانی و هجوم ناگهانی این کیف ها در بازار ممکن است باعث دلزدگی بسیاری ازافراد شده باشد، اما بدون شک اگر از این سبک کیف ها در زمان و جای مناسب خودش استفاده شود می تواند خیلی شکیل و کاربردی به نظر رسیده و ظاهری جذاب را برای شما به وجود بیاورد .

کفش های تخت

استفاده از این نوع کفش ها مخصوصا  روزهایی است که سر کار می روید و می تواند ظاهر شما را تغییر داده و به لباس های سیاه یک دستی که برتن دارید زیبایی و رنگ ببخشد. می توانید با این مدل از کفش ها در محل کار خود راحت بوده و در کف پاهایتان احساس ناراحتی و درد نداشته باشید و ساعت های طولانی را بدون هیچ گونه مشکلی سپری نمائید.

دامن فون

نیاز به گفتن نیست که این مدل دامن چقدر کاربردی و مورد نیاز می باشد  و همیشه روی مد بوده  و هست و چه بهتر است که طرح و رنگ آن را به گونه ای انتخاب کنید تا جذابیت خود را برای شما از دست نداده و بتوانید آن را بارها و بارها در مهمانی ها حتی با یک بلوز جلو دکمه دار ساده بپوشید. استفاده از این دامن موجب می شود تا ظاهری جذاب را برای خود به وجود آورده و بتوانید با راحتی آن را با لباس های مختلف ترکیب نمائید.

صندل های پاشنه دار

این صندل های زیبا در محل های مختلف کاربرد خاص خود را دارد مثلا می توانید در یک مهمانی عصر تابستان و یا حتی در یک عروسی در رمستان بپوشید. میتوانید آن ها را حتی با جوراب  و یا بدون جوراب که البته دراین صورت بهتر است ناخن های پایتان پدیکور شده باشند، استفاده کنید .

کت چرم

اگر هنوز در کمد لباستان کت چرم ندارید، بد نیست مقداری از درامد خود را برای خرید آن کنار بگذارید و یکی از این کت های شیک را در کمد خود داشته باشید و از آن استفاده کنید .

البته اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که معتقدید نباید پول زیادی صرف خرید لباس کنید، می توانید از کت های با کیفیتی که از چرم مصنوعی دوخته شده اند استفاده نمائید که قیمتشان از چرم طبیعی مناسب تر می باشد و می تواند ظاهر خوب و جذابی را برای شما ایجاد کند.

نیم بوت مشکی

بدون شک این کفش ها برای شما کارایی زیادی خواهد داشت؛ می توانید  این کفش ها را هر روز بپوشید و باز هم شیک به نظر برسید. برای اینکه مقداری متفاوت تر به نظر برسید می توانید از مدل های متنوع و خاص تری استفاده نمائید البته سعی کنید این مدل ها خیلی غیر طبیعی و اغراق آمیز نبوده و ظاهر زیبایی را برای شما ایجاد کند.

کیف های بزرگ

این سبک کیف ها مخصوصا با رنگ بندی کلاسیک آن را می توانید در روز های کاری خود به سادگی استفاده کنید و تمام وسایل مورد نیاز روزانه ی خود را با خیال راحت داخل آن بگذارید. چنین کیفی را در می توان در هر روز و در هر فصل سال می توانید مورد استفاده قرار دهید.

بلوز سفید

یکی از لباس هایی که عضو جدا ناپذیر کمد همه ی ما می باشد بلوز سفید به ویژه انواع جلو دکمه دار آن می باشد و خیلی از ما بیش از یک مدل لباس سفید را در کمد خود جای داده ایم  که می توان با یقه ی خاص و یا هر تغییر دیگری که باب میل می باشد این بلوز را از حالت کلاسیک خارج کرد.

کت و شلوار

یک دست کت و شلوار شیک وخوش دوخت، حتی اگر شما را متحمل هزینه هایی کند ولی نیاز است که آن را در کمد لباس خود داشته باشید. البته این روز ها کت و شلوارهای متنوع  و ست روی بورس هستند و در کلکسیون های پاییز و زمستان طراحان بسیار دیده می شوند.

بلوز یقه اسکی

این نوع بلوز علاوه بر اینکه انتخاب خوب و مناسبی برای روز های سرد پاییز وزمستان می باشد، اگر با رنگ های خنثی و تیره به کار روند، ظاهری خاص و متشخص به شما خواهند داد .اگر آن ها را با شلوار های جین، دامن و یا حتی شلوارهای پارچه ای دمپا گشاد برای مهمانی های دوستانه و یا مهمانی های شام و حتی هر جمع خودمانی دیگری برتن کنید و از زیبایی آن بهره ببرید .

کفش های نوک تیز

حضور این کفش ها اگرچه شاید در بحث مد کمرنگ است ولی همیشگی می باشد. می توان آن ها را در هر مناسبت و با هر لباسی ترکیب کرده و چشم ها را به خود خیره کنید. این مدل از کفش ها در حال حاضر در پای شیک ترین ستاره ها هم دیده می شود  و می تواند استایل جذابی را به وجود بیاورد.

پالتوی یقه انگلیسی

این مدل از پالتوها همیشه رو بورس هستند و هیچ گاه از مد نخواهند افتاد بنابراین هیچ گاه جایشان در اعماق کمد لباستان نخواهد بود. یک پالتوی یقه انگلیسی اگر بلند باشد یا کوتاه، تنگ باشد یا گشاد، همیشه جزء بهترین و مناسب ترین انتخاب ها برای روز های سرد زمستانی خواهد بود و زیبایی خاصی را به ظاهر شما خواهد داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *