#


لباس محل کار

لباس محل کار
4 آوریل 2017 بدون نظر 1021 بازدید

لباس محل کار

لباس محل کار :

اگر شما ندانید که در محل کارتان چگونه لباس بپوشید از شما استقبال خوبی نمی شود و شانس پیشرفت شما کاهش می یابد.
محیط های کاری با یکدیگر متفاوت هستند و می توان گفت قوانین خاص مربوط به خود را دارند که تمامی کارمند ها باید از آن پیروی کنند و متناسب با پوشش آن لباس بپوشند اما هر کسی بنا به سلیقه ی خودش لباس محل کار خود را انتخاب می کند .

سعی کنید خیلی لباس های کوچک بیا بزرگ انتخاب نکنید زیرا اصلا مناسب نیست و خوب به نظر نمی رسید. در کشور آمریکا فردی را به خاطر کوتاه بودن کراواتش در مصاحبه کاری رد کردند. اگر عینکی هستید سعی کنید عینکتان را خیلی پایین بینی قرار ندهید و با آن بازی نکنید چون باعث می شود حواس بقیه کارکنان پرت شود.

مواردی دیگر

قبل از رفتن به محل کار موهایتان را خشک کنید زیرا موی خیس این را نشان می دهد که کارتان را دوست ندارید. کیفی مناسب استفاده کنید کیفی که داخل آن دیده نشود حتما سعی کنید که زیپ داشته باشند. وسایل های کیفتان را مرتب بگذارید زیرا با گشتن داخل آن برای پیدا کردن وسایل جلوه خوبی ندارد.

سعی کنید عطر ملایم بزنید و از عطرهای تند استفاده نکنیداز ضد عرق هم استفاده کنید. هیچ وقت با لباس چروک سرکار نروید و سعی کنید. همیشه اتو کنید و مرتب باشندکفش هایتان را هر روز واکس بزنید در حدی که برق بزنند. به رنگ لباس خود دقت کنید لباس های تیره برای محیط کار خیلی بهتر از لباس های روشن هستند و قدرت بیشتری دارند. از ساعت استفاده کنید.

اگر قرار است آنجا کنفراس دهید هم رنگ باشد. در محیط کارلباس های براق نپوشید زیرا حواس دیگران را پرت می کند و تعادل دیداری را بر هم می زند و خانم ها توجه کنند : دقت داشته باشید که کفش پاشنه بلند نپوشید مانتو شما کوتاه نباشد و مدل مویتان را به گونه ای درست کنید که مناسب باشد.

رعابت نکردن این موارد:

زیرا اگر این ها را رعایت نکنید موجب می گردد که دیگران خیلی به حرفتان گوش ندهند و روی آن حساب باز نکنند. اصلا فکر نکنید که هر چه اکسسوری بیشتر باشد قشنگ تر است و جبهه خوبی ندارد که شما چند انگشتر را با هم و در دستتان بکنید یا النگو های شما به هم بخورد و صدا دهد اصلا جلوه خوبی ندارد.

آقایان دقت داشته باشید که جوراب های ساق کوتاه نپوشید زیرا هنگامی که می نشینید یا پاهایتان را روی هم میگذارید شلوارتان بالا رود پای شما معلوم می شود سعی کنید از جورابی استفاده کنید که طول آن مناسب باشد. برای این که صورتتان خسته به نظر نرسید موهای صورتتان را اصلاح کنید مدل ریش هر کسی شخصیت او را نشان می دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *