#


شیک پوشی با انتخاب مناسب شلوار جین

شلوار جین زنانه
9 ژوئن 2017 بدون نظر 1115 بازدید

شیک پوشی با انتخاب مناسب شلوار جین

شیک پوشی با انتخاب مناسب شلوار جین

یکی از لباس های زنانه و دخترانه که بسیار پر طرفدار نیز می باشد و تنوع بسیار زیادی در طرح ، برش و رنگ دارد شلوارهای جین می باشد . به دلیل اینکه تنوع بالایی در برش و طرح نسبت به شلوراهای مردانه دارند باید نکات ریزتری در مورد انتخاب آن ها رعایت شود که به آن ها اشاره می کنیم . شلوارهای جین زنانه از نظر فاق ، نوع خاص برش در قسمت را ن با شلوارهای جین مردانه تفاوت اساسی دارند .

شلوار جین راسته

شلوار جین زنانه

شلوار جین زنانه

شلور جین راسته شلواری است که سایز آن از قسمت بالا تا پایین به یک اندازه می باشد . جین راسته روی محل طبیعی کمر نگه داشته می شود و از بالا تا پایین خیلی گشاد نمی باشد . پاچه شلوار هم در این مدل گشاد نمی شود . این نوع شلوار یک مدل کلاسیک است و پوشیدن آن برای هر زمانی مناسب است به شرط آنکه مطمئن شوید فرم اندام تان با این نوع شلوار تناسب داشته باشد .

شلوار جین فلزکات

این مدل شلوار تقریباً به شلوار بوت کات شباهت دارد اما کمی تنگ تر از آن است . این مدل شلوار از زانو به پایین گشاد می شود و ظاهر آن به قیف شباهت دارد . این شلوار از کمر تا زانو تنگ می باشد و محل نگهداری آن کمی پایین تر از محل طبیعی کمر می باشد و نباید چندان تنگ و چسبان باشد . بعضی ها عقیده دارند این نوع شلوار هیچ زمانی از مد نخواهد افتاد و مناسب برای استفاده در هر موقعیت و زمانی می باشد .

شلوار جین بوت کات

این مدل شلوار تشابه بسیاری با شلوار جین فلزکات دارد اما در قسمت مچ پا تنگ تر از آن است . این مدل شلوار در قسمت زانو به شکل مخروط بوده و در قسمت ران پا تنگ و چسبان می باشد و از زانو به پایین کمی گشادتر می باشد .

شلوار جین دم پا گشاد

شلوار جین زنانه

شلوار جین زنانه

این مدل شلوار از قسمت زانو به پایین بسیار گشاد بوده و در قسمت ران ها چسبان می باشد . این مدل شلوار جین در سال ۱۹۷۱ و ۱۹۷۲ بسیار مد بود و خانم ها و آقایان هر دو این مدل را بسیار مورد استفاده قرار می دادند . شلوارهای پاچه گشاد در گذشته به وسیله دریانوردان مورد استفاده قرار می گرفت . پاچه های گشادی که این شلوراها داشتند باعث می شد که در یانوردان به راحتی بتوانند چکمه های خود را زیر این شلوارها بپوشند .

شلوار جین لوله تفنگی یا فیت کات

شلوار جین زنانه

شلوار جین زنانه

این مدل شلوار جین از بالا تا پایین تنگ و چسبان است و بسیار زیبا و مد روز می باشد . پوشیدن این مدل شلوار جین نیاز به خوش اندامی دارد و برای خانم هایی که دارای قد بلند و ران های کوچک هستند زیباتر می باشد . این نوع شلوار جین به همراه کفش پاشنه بلند یا چکمه های پاشنه بلند بسیار زیباتر به نظر خواهند رسید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *