#


شلوار مناسب برای افرادی که اندام درشتی دارند

شلوار مناسب برای افرادی که اندام درشتی دارند
12 آوریل 2017 بدون نظر 937 بازدید

شلوار مناسب برای افرادی که اندام درشتی دارند

۱. اندام بیضی شکل :

افرادی که فرم بدن و اندام آنها به شکل بیضی است وزن آنها در ناحیه کمر و گرد بودن شکل بدن آنها تقسیم می شود.
شلوار رنگی : در ابتدا باید دقت کنید که شلوارتان اندازه شما باشد زیرا اگر شلوارتان فیت باشد شما را بهتر نشان می دهد بعد از این که فیت بودن شلوارتان مطمئن شدید به رنگ شلوارتان دقت کنید که حتما رنگ آن تیره باشد. می توانید از شلوار های رنگی کتان سبک استفاده کنید.

شلوار جین : اگر به دنبال شلوار جین هستید، شلوارهایی را انتخاب کنید که بدن شما را کشیده تر نشان دهد. سعی کنید شلواری را انتخاب کنید در قسمت کمر کاملا اندازه شما باشد و از شلوارهایی که فاق آنها کوتاه هستند خودداری کنید. پاهای شما چاق و بزرگ است پس شلوارهایی که تنگ و چسبان هستند را نخرید و پاچه شلوار شما هم ناید کوتاه باشد.

شلوار مجلسی : اگر که قرار است برای تیپ مجلسی خود شلوار پارچه ای انتخاب کنید مدل های راسته و راحت را انتخاب کنید. این شلوارها علاوه بر این که گشاد نیستند می توانند تاثیر زیادی روی زیبایی شما داشته باشند. از پوشیدن کمربندهای بزرگ و آنهایی که حجم زیادی دارند خودداری کنید زیرا این کمربندها حجم شکم شما را کشیده تر نشان دهد. حتما رویاین کار تمرکز کنید و شلوارهایی که پلیسه دار هستند را نپوشید و به دنبال طرح هایی باشید که ساده هستند.

۲. اندام مثلث وارون :

معمولا افرادی که درشتی دارند شانه های آنها عریض است و در این گروه قرار می گیرند. آنها شانه های پهن، کمر باریک و تقسیم بندی عضلانی مناسب در طول بدن خود دارند. شلوارهای شما باید سه ویژگی مهم داشته باشند. ۱- فرم بدنتان را زیبا نشان دهد ۲- برای موقعیت های مختلف متفاوت باشد. ۳- اندازه شما باشد.

شلوار رنگی : اگر می خواهید تیپ های غیر رسمی بزنید از شلوار های جینی که رنگ آنها شاه بلوطی یا بژ است استفاده کنید. حتی می توانید بلوز تیره بپوشید و شلوارتان روشن باشد این مدل ما باید راسته باشند زیرا تقسیم بندی بدن شما را بهتر نشان می دهند.

شلوار جین : قانون مهم انتخاب شلوار برای شما این گونه است که از شلور جین های چسبان و جین دوری کنیدو دلیل این کار هم این است که تنگ بودن شلوار می تواند باعث نامنتاسب نشان داده شدن فرم اندام شما در بالا تنه و پاین تنه می شود. سعی کنید دنبال شلوار جین های لوله تفنگی و راسته باشید. پوشیدن این شلوارها باعث حجیم شدن پایین تنه شما می شود و هیکل شما متناسب می شود. سعی کنید پاچه شلوار خود را تا کنید زیرا زیبایی خاصی روی این فرم بدن ها دارد.

شلوار پارچه ای : طرح دار مانند چهارخانه یا شطرنجی استفاده کنید. زیرا این شلوارها توجه را به سمت پایین تنه جلب می کند. و اندام شما تناسب پیدا می کند. یعنی شانه های عریض شما با ایجاد خطای دید در پایین تنه متعادل می شوند.

۳. اندام مثلثی شکل :

افرادی که اندام آنها مثلثی شکل است در قسمت شکم یا کمر چاق هستند. شلواری که باید انتخاب کنند باید در متعادل سازی اندامشان به آنها کمک کند.

شلوار رنگی : شما نباید شلوارتان فاق کوتاه باشد. شلوارهایی را انتخاب کنید که پاچه ی آنها گشاد باشد تا ساده بودن آن حفظ شود شلوار شما باید رنگ تیره داشته باشد. برای هیکل شما شلوارهایی که جنس آنها پنبه ای و پلی استراست بهتر است. لباس های خاکی طرح نظامی که پنبه ای هستند برای افرادی که علاقه ای به پوشیدن شلوار جین ندارند مناسب است.

شلوار مجلسی : آقایانی که اندام آنها به شکل سیب است باید لباس هایی را انتخاب کنند که طرح آنها ساده باشد. به جای طرح های پلیسه دار باید از طرح های ساده استفاده کنند. طرح های پلیسه دار به دلیل این که کار زیادی در قسمت کمر آنها صورت گرفته است کمر شما را حجیم تر نشان می دهد. سعی کنید که از کمربند های بزرگ و حجیم استفاده نکنید.

شلوار جین : سعی کنید، به هیچ وجه جین های فاق کوتاه را انتخاب نکنید. زیرا هم تعادل پایین تنه و بالا تنه را به هم می زند و هم شلوار در بدن شما تنگ تر دیده می شود. جینی که مناسب بدن شما باشد، شلوار جین راسته است یعنی مدلی که از ران پا تا ساق پا به صورت کشیده در یک خط قرار داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *