#


ست کردن جوراب و شلوار مردانه

جوراب
12 مارس 2017 بدون نظر 855 بازدید

ست کردن جوراب و شلوار مردانه

ست کردن جوراب و شلوار مردانه

افرادی که فکر می کنند جوراب در کفش است و دیده نمی شود سخت در اشتباه هستند درحالی که اگر جوراب با کفش و شلوار ست نباشید ظاهر بدی ایجاد می کند.

سعی کنید هنگامی که لباس رسمی می پوشید از جوراب سفید استفاده نکنید این جوراب را هنگامی استفاده کنید که به باشگاه می روید یا تصمیم دارید در خارج از منزل ورزش کنید.

از جـوراب های ساق بلند استفاده کنیدو سعی کنید اگر تا به حال جـوراب کوتاه می پوشید از این پس سعی کنید حداقل یک جفت جـوراب ساق بلند داشته باشید تا در مواقع لازم و مراسم های رسمی از آن استفاده کنید. این جـوراب ها پوشش خوبی برای مچ و ساق پایتان ایجاد می کند و ظاهرتان مرتب تر می شود.

شلوار های تک رنگ

بهترین انتخاب شما با شلوارهای تک رنگ می تواند جـوراب دو رنگ باشد. این انتخاب می تواند متنوع بودن استایلی باشد که می خواهید داشته باشید به این خاطر که رنگ شلوارتان هر رنگی می تواند باشد که مناسب با دو رنگ جوراب باشد. برای مثال راجب لباس های رسمی برای محیط کار یا محیط های اداری بهتر است که از جوراب سرمه ای با راه راه آبی استفاده کنید. چون با هر شلوار از طیف رنگ آبی مناسب است.

اگر قصد دارید که متفاوت به نظر برسید و در محیطی کار می کنید که احتیاجی به متعارف بودن ندارد جـوراب هایی به رنگ هایی کاملا متضاد می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. جوراب های دو رنگ هم چنین با شلوارهای طرح دار نیز مناسب می باشد. تنها استثنا در این مورد مواقعی است که شما یک کت و شلوار راه راه با جوراب با طرح راه راه با همان پهنا بپوشید در غیر این صورت نتیجه جالبی نخواهید گرفت.

به یاد داشته باشید که داشتن چند جفت جـوراب با طرح و رنگ متفاوت در کمد لباس شما روشی کم هزینه برای داشتن استایل های متفاوت است. اگر وسواس دارید و می خواهید خیلی مرتب به نظر برسید می توانید جـوراب هایتان را با کراوات، دستمال جیب و کت و دکمه سر دستتان ست کنید. هم چنین ست کردن رنگ جـوراب با رنگ آستر کت بسیار شیک است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *