#


سبک های مختلف پوشش هودی و سویشرت

سویشرت و هودی
16 می 2017 بدون نظر 1425 بازدید

سبک های مختلف پوشش هودی و سویشرت

سبک های مختلف پوشش هودی و سویشرت

مناسب ترین لباس برای سبک های ورزشی و روزمره انتخاب سویشرت و هودی است .
البته باید گفت هودی همان سویشرت است که کمی تغییرات بخصوص داشته است . سویشرت و هودی به دلیل کاربردهای فراوانی که دارند از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند و هر جفت شان گرم و در عین حال سبک هستند و از قابلیت حذب تعریق بدن برخورداراند و اغلب از یک جنس تولید می شوند و سبک طراحی شان اغلب یکسان است .

بیایید نگاهی هم به تفاوت این دو بپردازیم

هودی ها می توانند جلو باز بوده و یا حتی دارای زیپ باشند در صورتی که سویشرت ها بیشتر یکسره و همچون پلیور هستند و هودی ها که می توان گفت طراحی شان به گونه ای از لباس راهبان قرون وسطی الهام گرفته شده عمدتاً دارای کلاه و بند آویزان هستند و هم چون سویشرت ها می توانند جیب داشته و یا نداشته باشند . سویشرت ها و هودی ها بین افراد بسیار متداول بوده و توسط قشر گسترده ای از مردم استفاده می شود .

سویشرت و هودی

سویشرت و هودی

سبک نیمه رسمی

هودی و سویشرت جزء آن دسته از لباس هایی هستند که برای سبک های رسمی کاربرد ندارند ولی می توانید از آن ها در زمان های نیمه رسمی استفاده کنید . سبک نیمه رسمی اغلب برای ورزشکاران و خوانندگان مناسب است . همواره سعی کنید رنگ اصلی شما رنگ گرمی باشد . به عنوان مثال می توانید یک پالتوی زرد یا نارنجی کم رنگ را که جزء رنگ های اصلی هستند با یک هودی سفید ، شلوار پارچه ای یا کتان مشکی و کفش های اسپورت که ترجیحاً خطوط و رگه هایی از رنگ گرم مثل زرد ، نارنجی و یا قرمز است بپوشید و یک تیپ زیبا برای خود بسازید .

سبک روزمره

بهترین گزینه ای که برای یک سبک روزمره می توان در نظر گرفت که محدودیتی هم برای ترکیب آن وجود ندارد می تواند هودی باشد . در فصل بهار و بهترین شدن آب و هوا برای اغلب مواقع می توان از هودی استفاده کرد و با تیپ های مختلفی درخشید .
سبک ورزشی
سبک ورزشی یکی از پرکاربردترین رده های مختلف دسته بندی هودی به شمار می رود .
پیشنهادی که ما برای استفاده از هودی داریم پوشیدن شلوارهایی با طیف رنگی پاستیلی ، کفش های کتانی و کلاه یک دست با رنگ کفش ها برای سبک ورزشی است که از چهره ی شما ورزشکاری خوش تیپ می سازد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *