#


سال۲۰۱۸ میلادی و مدهای برتر آن

27 دسامبر 2017 يك نظر 2543 بازدید

سال۲۰۱۸ میلادی و مدهای برتر آن

سال۲۰۱۸ میلادی و مدهای برتر آن

مسلما هیچ کس نمی داند در سال۲۰۱۸ چه اقداماتی انجام خواهد داد و چه کارهایی قابلیت اجرا شدن برای او را دارند. به طور حتم نمی دانید در این سال جدید می توانید به فعالیت های بدن سازی خود ادامه دهید و یا اینکه برنامه های تلویزیونی همچنان برایتان جذابیت خواهد داشت یا اینکه نه مجبور می شوید دیگر به سراغ آن ها نروید.

یکی از مهمترین مواردی که همیشه برای افراد مشخص و معلوم است نوع پوششی است که برای خود انتخاب می نمایند. شما نیز به طور قطعی می دانید که لباس تان در سال۲۰۱۸ میلادی چه خواهد بود. البته علت این آگاهی اقداماتی است که صنعت مد انجام می دهد و مشخص می کند در بهار و تابستان افراد چه مدهایی را مورد استفاده خود قرار خواهند داد.

در نمایش های هفته مد که در شهر های لندن، میلان، نیویورک و پاریس برگزار شده است سبک های مختلفی به نمایش درآمده که در بین تمام این سبک ها می توان به لباس هایی که از پر درست شده اند تا پلاستیک هایی که بدن را به خوبی نشان می دهند اشاره کرد.

در این نمایش ها لباس هایی با رنگ بنفش نشان داده شد و طرح های خالدار نیز به عنوان طرح های این نمایش های مد محسوب می شد که می تواند مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته و بخش عمده ای از مد سال جدید میلادی را به خود اختصاص دهد.

علیرغم وجود حراج به مناسبت کریسمس شش مد در سال جدید میلادی پیش روی شما قرار دارد که می توانید آن ها را از فروشگاه ها خریداری نمائید. در ادامه به مدهایی که در سال۲۰۱۸ میلادی وجود دارد را ذکر خواهیم کرد که می توانید از آن ها استفاده کرده و استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

به کار گیری از پنجاه طیف رنگی بنفش

در هر بهار و تابستانی برندهای مختلف شوهای لباس خود را آغاز می نمایند و در این میان رنگ های تازه ای را برای خود انتخاب می کنند. در سال جدید میلادی هم به همین شکل خواهد بود و افرادی که علاقه مند به مد هستند می توانند به سراغ لباس هایی با طیف رنگی ارغوانی و یا رنگ بنفش بروند.

یکی از رنگ هایی که در سال جدید مد خواهد بود رنگ بنفش می باشد و در هفت مدی که برگزار شده بود برندهای بوتگا ونتا، اردم، مایکل کورس و برند والنتینو از این رنگ در لباس های خود استفاده کرده بودند و آن را به زیبایی به نمایش درآوردند.

پوشیدن جین های تیره

در سال جدید میلادی بهترین زمان است که به سراغ لباس های جین خود بروید که دارای رنگ های تیره هستند. خانه های مدی که در حال حاضر وجود دارند در تولید لباس های خود به سراغ سال های اولیه قرن۲۱ رفته و از لباس هایی که در این سال ها به وسیله افراد استفاده میشد الگوبرداری می کنند و این الگوبرداری ها را با لباس های جین هماهنگ کرده و در سال۲۰۱۸ میلادی آن ها را به رنگ نیلی پر رنگ وارد بازار های جهانی خواهند کرد. لباس های جینی که طی سال های اخیر با طرح پاره عرضه می شدند در سال جدید میلادی کنار رفته و به جای آن ها لباس های زیبا و ظریفی وارد خواهد شد.

لباس های پلاستیکی

در فصلی که گذشت وینیل بر دنیای مد حکومت داشت اما در سال جدید مد پلاستیک به جای او خواهد آمد. در سال جدید شاهد حضور نیم بوت ها و بارانی ها و کیف های زنانه ای خواهیم بود که برای طراحی آن ها از پلاستیک های بدن نما استفاده شده است و دارای خاصیت ضدآبی بوده و به راحتی شسته می شوند.

لباس هایی که دارای پر بوده و به صورت ریش ریش دیده می شود

این دسته از لباس ها ممکن است در طول روز کارایی خوبی نداشته باشند اما به عنوان لباسی زیبا برای رفتن به مراسم و شب نشینی هایی شناخته می شود که در سال۲۰۱۸ برگزار می شود. در هفته های مدی که برگزار شده بودند از این لباس ها مدل های بسیاری در معرض دید عموم قرار گرفت و می توانستسم نمونه های آن را در فروشگاه ها نیز ببینیم.

برای اینکه به مد روز دست پیدا کنید می توانید از نیم تنه ها و کیف ها و همینطور دامن هایی که به صورت ریش ریش هستند استفاده کرد و با کمترین هزینه به بالاترین مد دست پیدا کرد.

پوشیدن لباس های خالدار

اگر به دنبال لباسی با طرح کلاسیک هستید که در سال۲۰۱۸ به عنوان مد نیز شناخته شوند می توانید از لباس های خالخالی که به رنگ سیاه و سفید هستند استفاده کرد. این دسته از لباس ها در نمایش های مد که مخصوص فصل تابستان و بهار است به زیبایی دیده می شوند و افراد علاقه مند به این طرح ها می توانند مدل های متنوعی از این لباس ها را انتخاب نمایند.

لباس هایی که دارای طرح خالخالی هستند در تمام فصول سال کاربرد داشته و می توان نیم تنه ای با این طرح و رنگ را انتخاب کرده و در تمام روزهای سال از آن استفاده نمائید.

لباس های خالخالی می تواند به عنوان جایگزینی برای لباس هایی با طرح گل انتخاب شوند و برندهایی مانند کارولین هررا، الکساندرو و همچنین برند جیسون وو از لباس هایی با این طرح در هفته های مد استفاده کردند تا بتوانند نمایشی زیبا را نشان دهند.

پوشیدن بارانی

در سال۲۰۱۸ میلادی بارانی هایی که دارای کمربند هستند و نسبت به گذشته تزئینات جالبی دارند مد خواهند بود. طراحان برندهای مختلف از طرح و فرم متنوعی برای طراحی بارانی های خود استفاده کرده اند و شما می توانید از طرح های مختلفی که وجود دارد موردی مناسب با سلیقه و نظر خود انتخاب نمائید.

اگر بارانی داشته ولی از طرح قدیمی آن خسته شده اید می توانید از الکاسندر مک کوئین ایده گرفته و تزئینات و گلدوزی های زیبایی را بر روی بارانی خود ایجاد کنید. استفاده از پرهای لو نیز می تواند ایده جالبی برای شما باشد.

برند دیور از شلوارهایی که قد کوتاهی دارند در خصوص هماهنگی با این بارانی ها استفاده کرده است و برند سلین نیز از رنگ قرمز برای هماهنگ کردن این بارانی ها استفاده کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *