#


۶ نکته مهم در مورد مد و وضعیت ظاهری

بهداشت و زیبایی و فشن
8 می 2017 بدون نظر 1083 بازدید

۶ نکته مهم در مورد مد و وضعیت ظاهری

۶ نکته مهم در مورد مد و وضعیت ظاهری

بهداشت و زیبایی و فشن

امروز بخش وسیعی از زندگی روزمره انسان ها به مد و مدگرایی اختصاص یافته است.آقایان نیز همسو با خانم ها به زیبایی ظاهرو آراستگی خود اهمیت فراوانی می دهند و هر دوجنس به این نتیجه رسیده اند که پیروی از مد روز می تواند نقش بسیار مهمی را در زندگی فردی، اجتماعی و حتی شغلی آن ها بازی کند. البته هنوز هم عده ای با این روند مخالفت می کنند . آن ها بر این باورند که تنها سیرت و باطن افراد مهم است نه ظاهر آن ها . با این وجود ما خود منکر اهمیت شخصیت و هویت افراد نیستیم اما قبول کنید اولین ویژگی که در یه برخورد بیش از سایر مسائل توجه دیگر افراد را به خود جلب می کند وضعیت ظاهری شماست .

در جهان امروزی برای اینکه همیشه یک قدم از دیگر افراد جامعه جلو باشید باید به وضع ظاهری خود بیش از پیش اهمیت بدهید که توصیه می کنیم به چند مورد ذیل توجه داشته باشید :

۱_ طبق توصیه کارشناسان عمل کنید :

تعداد بسیارزیادی از مردان طرز پوششی کاملاً تحمیلی دارند به این معنا که اغلب لباس هایی را می پوشند که در ابتدا مادرانشان تصمیم می گیرند و سپس نامزد و در نهایت همسرشان . از طرف دیگر مردان قدرتمندی هم هستند که ترجیح میدهند از هیچ سبک خاصی در طرز لباس پوشیدن پیروی نکنن و پوشش تحمیلی را نمی پذیرند .

با خواندن چند مقاله متوجه نکاتی می شوید که همیشه باید رعایت کنید.

مثلاً : هیچ وقت جوراب های روشن را با کفش های تیره نپوشید . سعی کنید همیشه کفش خودرا با کمربندتان جورکنید و از پوشیدن لباس های تنگ به شدت پرهیز کنید.

۲- چگونه مدل والگوها را انتخاب کنیم؟

مدت ها سبک پوششی نیست بلکه افراد باید به روز بوده و اطلاع کاملی ازاینکه در حال حاضر به نوع پوششی دارای امتیاز بیشتری است داشته باشند.افراد باید کلیشه ها را فراموش کرده وتمام تلاش خود را به کار ببرند تا در نظر دیگران زیبا دیده شوند.باید بدانند چه نوع لباسی جدید است و کدامیک قدیمی.

 

۳- نگهداری لباسهای قدیمی

توصیه می کنیم یک سری از لباسها هم چون تی شرت ها و پیراهن های طراح دار ، پیراهن با دکمه سر آستین و جلیقه های موتور سواری را هرگز دور نیندازید. زیرا این لباس ها باز هم دوره ای باز می گردند تا زمانی که مد هستند شما میتوانید از استفاده آن ها لذت ببرید.

۴- تناسب اندام خود را حفظ کنید

تناسب اعضای مختلف بدن در صد بسیاری از روی مد بودن را تشکیل می دهد . برای امتحان لباس های یک شکل را برتن دو فرد مختلف می کنیم . اولی شخص دارای اندام متناسب است و دیگیری فردی پرخور و کمی چاق . بدون توجه به نوع لباس اولین فرد زیباتر به نظر می رسد. حفظ تناسب اندام کار مشکلی نیست کافی است پرخوری نکردهو در طول هفته حداقل سه بار به مدت یک ساعت و نیم ورزش کنید. این امر نه تنها باعث می شود تا از سلامت کامل برخوردار شوید بلکه سبب می گردد خود واقعیتان باشد و اعتماد به نفستان افزایش پیدا خواهد کرد.داشتن اعتماد به نفس باعث می شود نگرشتان به زندگی عوض شده و همیشه زیبا به نظر برسید .

۵- خود واقعیتان باشید

حفظ شخصیت واقعی فرد مهم ترین اصل است . اگرلباسی برتن یک مدل زیبا به نظر می رسد به این معنا نیست که برتن شما هم همان اثر را خواهد داشت . اگر در آن احساس راحتی نمی کنید و با احساس خوشایندی به شما نمی دهد می توانید با کمال آرامش آن را در بیاورید. مدل ها وسبک ها پی مختلفی وجود دارد که شما میتوانید به راحتی مدل دلخواه خود را پیدا کرده و استفاده کنید.

۶- مدل دلخواهتان را آن طور که می پسندید درست کنید.

نکته پایانی پیرامون بحث اینکه شما باید به لباس ها و اشیایی که انتخاب می کنید عشق بورزید و انتخاب لباس برای شما یک سرگرمی وتفریح باشد نه یک کار مشکل و طاقت فرسا . سعی کنید از انجام آن لذت ببرید زیرا زیبایی تحمیلی نیست یک فرآیند کاملاًطبیعی است که باید خود را با آن بیامیزید و جزیی از آن شوید تا در نظر همگان به زیبایی دیده گردید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *