#


روش هایی برای لاغر تر به نظر رسیدن

روش هایی برای لاغر تر به نظر رسیدن
12 مارس 2017 بدون نظر 917 بازدید

روش هایی برای لاغر تر به نظر رسیدن

روش هایی برای لاغر تر به نظر رسیدن

استفاده از گن :گن نوعی لباس کشی می باشد که تولید آن به صورت شلوارک، تاپ یا یکسره می باشد. اگر فکر می کنید شکمتان بزرگ است از گن استفاده کنید. حتی شما می توانید برای فرم دادن به پاهایتان از گن استفاده کنید. گن به لاغر شدن کمک می کند.

شیوه بستن روسری و رنگ آن به بلند قد تر شدن شما کمک می کند. سعی کنید روسری هایی را بخرید که رنگشان تیره است هم چنین روسری را روی سرتان نپیچانید. روسری اگر به سمت پایین آویزان شده باشد قد شما را بلند تر می کند.

پوشیدن بلوزهایی که یقه هفت هستند :

یکی از شگردهایی که به شما کمک می کند لاغر تر به نظر برسید پوشیدن لباس های یقه هفت می باشد. این لباس ها باعث می شوند که گردن شما مشخص شود موجب می شود گردنتان بلندتر به نظر برسد و در کل لاغر و کشیده به نظر می رسید. پوشیدن لباس های یقه اسکی و استفاده از گردن بندهایی که کوتاه هستند باعث می شود که کوتاه به نظر برسید.

روش هایی دیگر

پوشیدن لباس های اندازه بدن :

برای این که لاغر دیده شوید باید همیشه لباس هایی که اندازه بدن شما هستند را بپوشید. لباس هایی که برای شما بزرگ یا کوچک باشند باعث می شوند چاق تر به نظر برسید. اگر لباستان خیلی گشاد باشد زیرا به حجم بدن شما اضافه می کند و پوشاندن حالت بدن باعث می شود که دیگران فکر کنند شما چاق هستید که لباس های گشاد پوشیده اید.

پوشیدن لباس های کمردار:

راه ساده ای که وجود دارد که به سریع لاغر تر شدن شما کمک می کند آن هم پوشیدن لباس هایی است که توجه ها را به کمر طبیعی جلب می کند. لباس هایی بپوشید که اندازه تنتان است و کمر آنها جمع می شود. با استایل هایی مانند کمربند طرح های مختلف، یا تکه که توجه ها را به کمر جلب می کنند.

 پوشیدن کفش پاشنه بلند

پوشیدن کفش پاشنه بلند باعث تغییر فرم بدن شما می شود هم چنین باعث می شود که پاهای شما بلند تر شود و باعث می شود به همان نسبت بدن شما لاغر تر نشان داده شود. اگر پوشیدن کفش پاشنه بلند برای شما سخت است، یا اینکه مرد هستید کفش های رسمی زیادی در بازار موجود هستند که پاشنه های آنها کوچک هستند و میتوانید با پوشیدن این کفش ها کمی بلندتر به نظر برسید.

لباس هایی بپوشید که برش دار هستند:

بخش هایی از بدن وجود دارند که چاق تر از بقیه قسمت ها هستند شما می توانید با ایجاد برش در آن قسمت ۵ خطای دید ایجاد کنید. کت، سجاف دامن و پوشش های دیگر باعث ایجاد خطای دید می شوند. در کل سعی کنید روی قفسه سینه، کمر و باسن برش ایجاد کنید. از پوشیدن لباس های تکراری توریست خودداری کنید.

زیرا بیشتر این لباس ها به شما حجم و خطوط به برش اضافه می کنند. شلوارک هایی که گشاد و بلند هستند را نپوشید. هم چنین از پوشیدن دامن های ماکسی خودداری کنید. در حال حاضر بهترین انتخاب برای شما پوشیدن شلوارهای بوت کات وراته می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *