#


آرایش طبیعی (معدنی)

آرایش طبیعی
9 می 2017 بدون نظر 1113 بازدید

آرایش طبیعی (معدنی)

آرایش طبیعی (معدنی)

محصولات

شاید تا بحال از خودتان پرسیده باشید لوازم آرایشی معدنی ( طبیعی ) چیست و چگونه عمل می کند؟ یا حتی بخواهید بدانید تفاوت بین این مواد آرایشی معدنی با موادی که همیشه استفاده می کنیم چیست؟ اگر سوالاتی این چنین در ذهن دارید به شما پیشنهاد می دهیم این مطلب را مطالعه بنمایید.

محصولات آرایش معدنی (طبیعی)

فاندیشن و یا کرم پودر در ابتدای کار بیشتریت لوازم آرایش بودند که با نام معدنی یا طبیعی مورد استفاده قرار می گرفتند ولی در این زمان شما می توانید هر محصول آرایشی را با این خواص و فواید پیدا کنید از جمله رژگونه یا خط چشم و یا حتی سایه چشم.

این محصولات آرایشی می توانند هم به صورت پودری باشند هم به صورت مایع اما تفاوت و خواص گونانی دارند .لوازم آرایشی معدنی  مورد استفاده افراد بسیاری قرار می گیرد به این دلیل که از مواد طبیعی تولید شده و در مواد ترکیبی خود دارای ضد آفتاب طبیعی نیز هستند و در ترکیبات این مواد آرایشی از ماده شیمیایی هیچ استفاده ای نشده و همین امر باعث می شود افراد زیادی طرفدار این محصولات طبیعی باشند.

البته روی صورت نیز حالت طبیعی تری دارند و علاوه بر تمام این موارد محصولات آرایشی معدنی مدت زمان بیشتری رو پوست ماندگاری دارند.

فایده های لوازم آرایش معدنی

لوازم آرایشی که با مواد معدنی ( طبیعی ) ساخته شده اند مناسب ترین گزینه برای پوست های حساس هستند و مواد مهدنی ای که در تولید این محصولات آرایشی به کار گرفته شده است به پوست حالتی درخشان و طبیعی می دهد . این محصولات طبیعی برای استفاده روی پوست سبک هستند و زمانی که از آن ها برای آرایش استفاده می کنید احساس سنگینی روی پوست را برای شما به وجود نخواهد آورد.

از آن جا که محصولات آرایشی معدنی با مواد طبیعی تولید شده اند در ترکیبات آن ها موادی مثل الکل یا روغن و حتی ترکیبات غیر

آرایش طبیعی

آرایش طبیعی

طبیعی نخواهید یافت.این محصولات کل پوست را پوشش داده و به زیبایی وراحتی روی پوست می نشینند و زمانی که به پوست می نگرید انگار به هیچ عنوان کرمی روی پوست نزده و در عین اینکه آرایش دارید چهره ای طبیعی نیز خواهید داشت و صد البته این محصولات طبیعی برای هر سن و رنگ و پوستی مناسب خواهد بود.

انتخاب صحیح محصول آرایشی طبیعی 

مواردی که به شما کمک می کنند تا بدانید چگونه انتخاب بهتری در بین این محصولات داشته باشید .

ابتدا حتما با دقت برچسب محصولات و حتی ترکیبات آن ها را قبل از خرید مطالعه کنید. می توانید از برند هایی استفاده کنید که پزشکان متخصص پوست آن ها را توصیه می کنند چرا که آنها در زمینه اینکه کدام یک از این محصولات بدون چربی و مواد شیمیایی هستند تخصص بیشتری دارند.

برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید به علامت تاییدیه وزارت بهداشت بر روی برچسب این محصولات و لوازم دقت داشته باشید تا با حساسیت مواجه نگردید .در کنار رعایت این موارد به تاریخ تولید ومدت زمان مصرف دقت کافی داشته باشیم تا بتوانید در زمان تعیین شده از مواد با کیفیتی استفاده کنید.

در ترکیبات برخی از این لوازم موادی نظیر زینک اکسید و تیتانیوم اکسید وجود دارد که برای پوست بسیار مفیدند و در بعضی مواقع به درمان جوش های پوستی کمک شایانی می کنند.

این محصولات به دلیل طبیعی بودنشان در برابر اشعه ی خورشید نیز مقاوم هستند . در کنار رعایت تمام این موارد می توانید دنبال محصولاتی باشید که روی آن نوشته شده:

Silk free ،Mica free یا talc free

اما همیشه قبل از آن که محصولی را انتخاب کرده و خریداری بنمایید یک نمونه از آن را تهیه کنید و امتحانش نمایید تا خیالتان راحت شود که به آن محصول آرایشی حساسیت ندارید و متقابلاٌ از نتیجه آن محصول راضی هستید یا نه.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *