#


رنگ مو متناسب با رنگ چشم

رنگ مو
11 مارس 2017 بدون نظر 1117 بازدید

رنگ مو متناسب با رنگ چشم

رنگ مو متناسب با رنگ چشم

برای انتخاب رنگ مو جدید برای موهایتان رنگ چشم مهم ترین عنصری است که می تواند در انتخاب رنگ مو به شما کمک کند.

چشم آبی  با پوست گرم :

رنگ هایی مانند طلایی، عسلی ، بلوند طلایی تیره یا فندقی با هایلایت هایی مانند دارچینی و قرمز می توانند انتخاب درستی برای شما باشند، اکثر رنگ های قرمز، توت فرنگی و مسی با رنگ چشم آبی هم خوانی دارند.

چشم آبی با پوست سرد :

رنگ هایی مانند پلاتینی یا بلوندخاکستری و رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای تیره می توانند برای افراد با این رنگ چشم مناسب باشد.

چشم سبز :

برای افرادی که رنگ پوستشان زیتونی است و چشمشان سبز است، رنگ کاراملی که یکم تیره تر از رنگ پوست باشد مناسب است. هم چنین این افراد می توانند از رنگ های قرمز و مشکی استفاده کنند.

به افرادی که چشم سبز و پوست برنزه دارند رنگ های روشنی مانند شرابی و بژ و رنگ های قهوه ای توصیه می شود. کسانی که چشم روشن دارند و رنگ پوستشان روشن است باید از رنگ هایی مانند قهو های ای، بلوند، مشکی و قرمز استفاده کنند. رنگ قرمز به این افراد جذابیت خاص می دهد.

دیگر رنگ ها

چشم قهوه ای با پوست متوسط :

رایج ترین ترکیب در کشور ما این مدل می باشد. قهو ه ای تیره تا قهو ها ای روشن بهترین رنگ مو برای این افراد می باشد. داشتن پوست متوسط از این جهت خوب است که هم می توان موها را هایلایت کرد و هم با رنگ های روشن و تیره هم خوانی دارد.

چشم قهو ه ای با پوست روشن :

می توان گفت ای ترکیب خیلی کم پیش می آید و داشتن رنگ موی طبیعی و رنگ های سردمناسب تر است. می توان گفت رنگ قهوه ای که متوسط باشد نه خیلی روشن و نه خیلی تیره با هایلایت قهو ه ای  به جذاب شدن کمک می کند.

چشم عسلی با پوست متوسط یا تیره :

برای این افراد که پوستشان تیره یا متوسط است و رنگ چشمشان عسلی اسست رنگ بلوند و قهو ه ای مناسب می باشد. اگر موهای شما به صورت طبیعی قهو ه ای است می توانید با هایلایت بلوند یا قهوه ای روشن به جذابیت خود بیفزایید.

چشم عسلی و پوست روشن :

برای افراد با این ویژگی رنگ موهای قهوه ای متوسط و بلوند مناسب است ولی بهترین رنگ قهوه ا ی متوسط یا هایلایت بلوند است که به جذابیت شما کمک می کند.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *