#


راهکارهای اصولی برای ایجاد هماهنگی بین شلوار کتان و کفش مردانه

شلوار کتان
30 سپتامبر 2017 بدون نظر 981 بازدید

راهکارهای اصولی برای ایجاد هماهنگی بین شلوار کتان و کفش مردانه

راهکارهای اصولی برای ایجاد هماهنگی بین شلوار کتان و کفش مردانه

یکی از شلوارهایی که بسیار مورد استفاده مردان است و سبکی کلاسیک دارد شلوارهای کتان می باشد. از جمله ویژگی های مثبتی که در مورد شلوارهای کتان وجود دارد این است که تحت هر شرایطی می توان از آن ها استفاده کرده و به راحتی قابلیت هماهنگ شدن با هر لباسی را دارند. گاهی افراد در مورد کفش هایی که بتوانند با این شلوار جذاب بپوشند دچار سردرگمی شده و کمی در این زمینه به مشکل بر می خورند. شلوار های کتان در زمره لباس هایی هستند که حالت نیمه رسمی دارند و پوشیدن کفش متناسب با آن کمی سخت به نظر می رسد. امروز قصد داریم چند نمونه از کفش هایی که قابلیت ست شدن با شلوارهای کتان را دارند معرفی کنیم.

نحوه پوشیدن شلوار کتان

پیش از اینکه به سراغ کفش مناسب بروید باید در نظر داشته باشید کدام یک از شلوارهای کتان به درد پوشیدن می خورند و چگونه باید در مورد انتخاب آن دقت داشته باشیم. یکی از مهمترین نکته هایی که در مورد این شلوارها باید رعایت کنیم رنگ و نوع هماهنگی آن با لباس های دیگر است که باید بسیار به آن دقت داشت. برای اینکه یک استایل جذاب داشته باشید باید به سمت شلوارهای کتانی بروید که نه زیاد تنگ باشند و نه زیاد گشاد چراکه باعث می شوند یک ظاهر بدشکل و نامرتب داشته باشید. پوشیدن شلوارهای کتان که قد بلندی دارند باعث می شوند که پاهای شما نافرم دیده شده و همین امر موجب می شود ظاهرشما بسیار بد دیده شود.

شلوار کتان

شلوار کتان

شلوار کتان و موقعیت مناسب آن

از آنجا که شلوارهای کتان حالت غیر رسمی تری نسبت به شلوارهای جین دارند بنابراین پوشیدن آن ها با هر لباسی کمی مشکل به نظر می رسد.در موقعیت های بسیاری می توان از شلوارهای کتان که تنوع بسیاری نیز دارند استفاده کردو مورد ایده آلی به نظر می رسند. شما باید بتوانید این مدل از شلوارها را برای موقعیت های مناسب صحیح انتخاب کنید تا جذاب تر به نظر برسید. شما می توانید برای شرایط مختلف شلوار کتان خود را با کفش ورزشی و یا یک تیشرت ساده ست کنید و یا از پیراهن دکمه داروکفش مردانه آکسفورد استفاده کنید تا زیباتر دیده شوید. انتخاب هرکدام از این موارد می تواند به شما اجازه دهد تا در شرایط مختلف راحت تر و با دست باز انتخاب کنید و یک استایل غیر رسمی و یا نیمه رسمی برای خود درست کنید.

کفش مناسب با شلوار کتان را هوشمندانه انتخاب کنید

پوشیدن شلوار کتان می تواند یک راه هوشمندانه برای رسیدن به یک تیپ جذاب و مردانه باشد و یک ظاهر آرام را برای هر فردی درست کند. استفاده از کفش های بنددار و صندل هایی که به صورت تخت و صاف هستند و کفش های ورزشی و پوتین ها می تواند برای دست یابی به این استایل کمک کننده باشد. پوشیدن یک کفش ورزشی سفید می تواند در داشتن یک تیپ و ظاهر ساده موثر باشد. برای تکمیل کردن استایل خود می توانید از یک تیشرت یا پیراهنی آستین کوتاه استفاده کنید.

موقعیت های رسمی وانتخاب کفش و شلوار کتان مناسب

موقعیت هایی که نیمه رسمی هستند برای پوشیدن شلوارهای کتان نیز مناسب می باشد. برای اینکه بتوانید یک تیپ نیمه رسمی برای خود داشته باشید می توانید از کفش های براق و بوت و کفش های چرمی که اغلب با نام آکسفورد شناخته می شوند استفاده کرده و یک استایل فوق العاده جذاب با شلوار کتان درست کنید. کت های تک و پیراهن های دکمه دار بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار کتان می باشند استفاده از یک کراوات نیز می تواند تکمیل کننده استایل نیمه رسمی شما به حساب بیاید بنابراین ترجیحا برای یک پوشش خوب داشتن حتما به همراه شلوار کتان خود از این موارد نیز کمک بگیرید.

شلوار کتان مجلسی با کفش مناسب

در برخی از مراسمات و مهمانی ها می توانید از یک شلوار کتان مناسب استفاده کنید و برای ست کردن با آن از کفش هایی که از جنس چرم و جیر می باشد برای یک استایل شیک و مدرن داشتن بسیار موثر خواهد بود. اصولا برای مراسمات رسمی لباس رسمی نیز می پوشند بنابراین بهتر است یک کمربند مناسب را برای ست کردن با لباس های خود به کارببرید. اگر تمایل دارید تیپ شخصی خود را به سایرین نشان دهید بهترین راه ترکیب این شلوارهای کتان با دیگر لباس ها می باشد. در مورد شلوارهای کتان به راحتی می توان هر مدل کفشی را انتخاب کرد اما برخی از مدل کفش ها است باعث می شوند بهترین استایل را داشته باشید.

هماهنگی بین شلوار کتان و کفش چکمه

پوشیدن شلوار کتان به همراه یک جفت چکمه می تواند موجب پدید آمدن یک استایل فوق العاده شود و به عنوان یک تیپ کاری به آقایان پیشنهاد می شود. در مورد انتخاب چکمه مناسب با شلوار کتان خود نگران هیچ چیزی نباشید چرا که می توانید به راحتی از چکمه های جیر و پوتین هایی که چرم است کمک گرفته و یا یک کفش چرم چلسی را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. افراد هوشمند اغلب از بوت های چوکا استفاده می کنند ویک استایل نیمه رسمی برای خود درست کنید اما توصیه ما به شما این است که از چکمه های چلسی بهره مند شوید تا بتوانید یک تیپ رسمی داشته باشید.

استفاده از کفش های لوفر به همراه شلوار کتان

پوشیدن شلوارکتان مناسب به همراه کفش های لوفر می تواند یک تیپ و استایل کامل را برای شما به وجود بیاورد. این ترکیب به شما یک اعتماد به نفس در مورد پوشش خوب تان خواهد داد. استفاده از شلوار کتان به همراه کفش های لوفرمی تواند یک استایل نیمه رسمی و در برخی اوقات یک استایل رسمی را برای شما به ارمغان بیاورد. در مورد کفش های لوفر دقت داشته باشید که بهتر است به هیچ عنوان از جوراب استفاده نکنید.

استفاده از کفش های کتانی برای ست کردن با شلوار کتان

زمانی که می خواهید به یک تعطیلات و یا کوه بروید و شلوار کتان می پوشید باید از یک کفش کتانی هم برای استایل بهتر داشتن استفاده کنید. پوشیدن کفش های کتانی سفید یا مشکی بهترین توصیه ای است که می توانید در استایل خوب داشتن رعایت کنید. زمانی که از کفش های کتانی استفاده می کنید بهترین کار این است که یک تیشرت و یا ژاکت گشاد هم بپوشید تا ظاهری جذاب پیدا کنید.

شلوار کتان

شلوار کتان

کفش های قایقی و تاثیر آن ها در زیبایی شلوار کتان

برخی مدل از کفش ها را تحت هر شرایطی نم یتوان پوشید و کفش های قایقی جزو این مدل از کفش ها هستند و بهترین گزینه برای سبک هخای غیر رسمی به شمار می روند و تقریبا هیچ فردی از این مدل از کفش ها برای تیپ های نیمه رسمی نیز استفاده نمی کند. بهترین کار این است که کفش های قایقی خود را با یک پیراهن دکمه دار و یا یک ژاکت اسپرت که جنس کتان می باشد هماهنگ کنید. اگر در مورد این کفش ها از لباس مناسبی استفاده کنید به همراه شلوارکتان خود می توانید یک استایل جذاب و مردانه داشته باشید.

کفش های بند دارو ست کردن آن ها با شلوار کتان

آن دسته از افرادی که تمایل دارند با پوشیدن کفش های بنددار یک استایل نیمه رسمی داشته باشند بهتر است به سراغ کفش های آکسفورد بروند. این افراد به جای کفش های آکسفورد ساده می توانند از مدل های جیر آن و کفش های دربی استفاده کرده و یک تیپ نیمه رسمی داشته باشید. به کار بردن این ترکیب اعث می شود در لباس پوشیدن خود متعادل دیده شوید. البته از تاثیری که رنگ ها در استایل های مختلف دارند قافل نشوید به عنوان مثال کفش های مشکی بهتر از کفش های قهوه ای با شلوارهای خاکی رنگ ست می شوند.

مناسب ترین کفش ها برای ست کردن با شلوار کتان

برای اینکه بتوانید یک تیپ غیر رسمی ولی شیک و مدرن داشته باشید می توانید به سراغ کفش های ورزشی رفته و ظاهری مرتب و جذاب برای خود داشته باشید. انواع چکمه ها و پوتین ها می تواند در داشتن یک استایل نیمه رسمی موثر بوده و برای تیپی رسمی کفش های بنددار به کار گرفته شود. در هرحال باید در نظر داشته باشید که از کفش های مختلفی می توان به همراه شلوار کتان استفاده کرد به شرطی که موقعیت مناسب را در نظر گرفت و بسته به شرایط کفش مناسبی را انتخاب کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *