#


دستور العمل های پوشیدن یقه اسکی زنانه

یقه اسکی زنانه
29 سپتامبر 2017 بدون نظر 1769 بازدید

دستور العمل های پوشیدن یقه اسکی زنانه

دستور العمل های پوشیدن یقه اسکی زنانه

در فصل های سرد اغلب خانم ها تمایل دارند از بلوزهای یقه اسکی استفاده کنند. اینگونه از لباس های زنانه به خاطر محبوبیتی که از سال های دور در بین افراد داشتند هنوز هم که هنوز است در بین لباس های زمستانس آن ها دیده می شود. شاید بهتر باشد بدانیم این لباس ها را چگونه بپوشیم تا درست باشد؟ و یا اینکه بهتر است بدانیم یقه اسکی ها را با چه لباس هایی می توانسم ست کنیم؟ برای پوشیدن با این بلوز ها کدام یک از لوازم بهتر است استفاده شود؟
برای پاسخ دادن به تمامی این سوالات ما مقاله ای را گرد آورده ایم تا با خواندن آن طرز پوشیدن صحیح بلوز های یقه اسکی را بهتر متوجه شوید و با پوششی صحیح استایل متفاوتی برای خود بسازید.

یقه اسکی زنانه

یقه اسکی زنانه

یقه اسکی هارا به چه شکل بپوشیم؟

لباس های یقه اسکی هم به عنوان یکلباس کارآمد شناخته می شوند و از لحاظ به روز بودن در دنیای مد و فشن از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشند.
یقه بلند و کشیدهای که این لباس دارد موجب شده به عنوان یکی از بهترین لباس ها برای در امان ماندن از سرمای زمستان شناخته می شود. آن دسته از افرادی که خیلی زود مبتلا به سرماخوردگی می شوند بهتر است در هوای سرد این لباس را مورد استفاده قرار بدهند. از سوئی دیگر چون این مدل از لباس ها بلند و باریک هستند باعث می شود که شخص لاغرتر و خوش اندام تر دیده شود به همین دلیل است که محدودیتی در استفاده از آن برای هیچ کس وجود ندارد.

با توجه به اینکه بلوز های یقه اسکس حالت رسمی ندارند ولی می شود آن را در هر شرایطی پوشید. بلوز های یقه اسکی چند کدل دارد ازجمله یقه اسکی های مجلسی، ساده و حتی بلوز های راحتی و ورزشی. با توجه به شرایطی که در آن قرار دارید می توانید یکی از مدل های متنوع بلوزهای یقه اسکی را انتخاب کرده و تیپی شیک و زیبا برای خود به وجود آورید.

یقه اسکی زنانه

یقه اسکی زنانه

انتخاب رنگ مناسب

بیشتر خانم ها از پوشیدن بلوز های یقه اسکی استقبال می کنند وتمایل دارند همیشه چند مدل از این لباس های زیبا را که رنگ های متنوعی نیز دارند در بین سایر لباس هایشان داشته باشند و اگر به کمد خانمی نگاه کنید چندتایی از این بلوزهارا در آن خواهید دید.
رنگ های مشکی و شیری و سفید به عنوان بهترین رنگ برای بلوزهای یقه اسکی به شمار می روند وتوصیه کارشناسان نیز بیشتر بر استفاده از این رنگ ها تاکید دارند. در پوشیدن یقه اسکی های مشکی رنگ تردید نداشته باشید چرا که این رنگ لباس باعث می شود لاغرتر و خوش اندام تر دیده شوید و به راحتی می توانید آن را با سایر لباس هایتان ست کنید و در مورد لوازم تزئینی می توانید به سادگی موارد مناسب با آن را پیداکنید.

بلوز یقه اسکی ای که با نام موهر شناخته می شود و در رنگ های سفید و شیری وجود دارد شیک ترین لباسی است که یک خانم در هوای سرد می تواند آن را بپوشد. برای داشتن یک استایل مجلسی زیبا می توانید بلوز یقه اسکی سفید ویا شیری خود را با یک شلوار مشکی ست کرده و در پایان از جواهرات خود استفاده کنید.

چه سبک یقه اسکی ای بهتر است؟ ساده یا طرحدار

برای پوشیدن بلوز های یقه اسکی یک قانون وجود دارد که می گوید اگر بلوز یقه اسکی ای که می پوشید طرحدار است باید از یک کت ساده بر روی آن استفاده کنید و اگر بلوز شما ساده است می توانید از یک ژاکت طرحدار برای هماهنگی با آن استفاده کنید. اینگونه است که به سادگی خودتان متوجه می شوید که باید از یقه اسکی های طرحدار استفاده کنید و یا ساده آن را انتخاب کنید.

یقه اسکی زنانه

یقه اسکی زنانه

انتخاب شلوار و دامن مناسب

با توجه به اینکه بلوز یقه اسکی باعث لاغرتر دیده شدن شما می شود مجاز هستید از هر مدل شلواری که می پسندید برای ست کردن با آن استفاده کنید. شلوار هایی که دارای دمپای گشاد تر هستند گزینه خوبی برای ست کردن با بلوز های یقه اسکی به شمار می روند. برای داشتن یک استایل زیبا با دامن می توانید از دامن های فون و یا راسته یکی را انتخاب کرده و با بلوز یقه اسکی خود ست کنید.

اکسسوری های مناسب یقه اسکی

به کار بردن یک کمربند موجب می شود که یقه اسکی شما نمای زیباتری پیدا کند. در مورد جواهرات توصیه می کنیم به سراغ گوشواره هایی که کمی کوچکتر و ظریف تر هستند بهره بگیرید چرا که بلوز های یقه اسکی به خاطر مدل زیبای یقه ای که دارند موجب می شوند تمام توجهات به سمت گردن شما کشیده شود و این سبک گوشواره ها می تواند شما را زیباتر از پیش نشان دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *