#


خوشتیپی با ایجاد استایلی مناسب

استایلی مناسب
15 جولای 2018 بدون نظر 1559 بازدید

خوشتیپی با ایجاد استایلی مناسب

خوشتیپی با ایجاد استایلی مناسب

گاهی اوقات افراد علاقه دارند استایلی مناسب و زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورند اما در خصوص نحوه انجام این کار هیچ اطلاعی ندارند و نمی دانند چگونه باید استایلی مناسب را برای خود به وجود بیاورند تا خوشتیپ تر دیده شوند. چنانچه تمایل دارید استایل مناسبی را برای خود انتخاب کنید بهتر است این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید.

دقت در استایل دیگران

گاهی اوقات استایلی که دوستان تان دارند برای شما جذاب به نظر می رسد در این حالت توصیه می کنیم از آن ها در خصوص محلی که لباس های خود را می خرند سوال کنید.

بهتر است با دقت کامل به محیط اطراف خود نگاه کنید و ببینید افرادی که اطراف تان حضور دارند و یا هنرمندان چه سبک لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب می کنند. پس از اینکه با دقت و توجه کامل به اطراف خود نگاه کردید از خود بپرسید کدام استایل بیشتر مورد توجه و علاقه شما بوده و کدام استایل را برای خود دوست ندارید.

یادداشت موارد مورد علاقه

یکی از بهترین راه های انتخاب استایلی مناسب یادداشت مواردی است که نسبت به آن علاقه دارید و بیشتر مورد پسند شما واقع شده است. بهتر است در کنار آن ها علایق و سلیقه شخصی خود را نیز یادداشت کنید.

به این ترتیب می توانید تمام مواردی که به آن ها علاقه داشته و یا آن ها را نمی پسندید به راحتی مشخص کنید. یادداشت علایق و سلیقه های شخصی و خصوصیات فردی موجب می شود تا فرد در انتخاب استایلی مناسب برای خود بهتر عمل کند.

ایجاد لیست شخصی از علایق

سعی کنید یک لیست جامع از کلیه مواردی که مورد پسند و سلیقه شما هستند تهیه کرده و مواردی را که بیشتر مورد توجه و تمایل شما هستند که شما فکر میکنید با آنها استایلی مناسب پیدا میکنید، به صورت بارزی نشان دهید. پس از انجام این کار باید از خود بپرسید تمایل دارید چگونه فردی به نظر برسید.

به عنوان مثال تمایل دارید دیگران شما را فردی هنرمند بشناسند و یا به عنوان یک ورزشکار خود را معرفی کنید بنابراین باید اطلاع داشته باشید این افرد چگونه استایلی را برای خود انتخاب می کنند. یکی از راه هایی که به شما در انتخاب استایل مورد نظرتان کمک بسیاری خواهد کرد اینترنت است.

بهترین کار یادداشت تمام موارد و مشخصاتی است که در خصوص استایل مورد نظر خود در ذهن دارید. به عنوان مثال نوع لباسی و رنگی را که مورد علاقه تان است یادداشت کرده و به دنبال استایلی باشید که از این سبک لباس و رنگ در آن استفاده شده است.

آزادی عمل در انتخاب لباس

یکی از مواردی که در انتخاب لباس باید به آن توجه داشته باشید که باعث استایلی مناسب در شما شود، آزادی عمل است. بهتر است کمی آزادتر به انتخاب لباس بپردازید و در نظر داشته باشید به هیچ وجه لزومی ندارد لباس هایی که می پسندید بیش از اندازه ورزشی بوده و یا سبک هنری را به نمایش بگذارد.

سری به کمد لباس های خود زده و با دقت ببینید چه سبک لباس هایی دارید. نگاه کردن به کمد لباس پیش از رفتن به فروشگاه موجب می شود لباس هایی که مورد نیاز است خریداری شود و موارد اضافی که هیچ لزومی به وجود آن ها نیست در کمد نخواهند افتاد.

زمانی که به لباس های موجود خود با دقت نگاه کنید متوجه خواهید شد چه اکسسوری ها و شلوارهایی دارید و به این ترتیب موارد اضافی خریداری نخواهند شد. زمانی که به فروشگاه یم روید باید میزان بودجه ای را که برای خرید تعیین شده در نظر داشته باشید و لباس هایی متناسب با بودجه خود را خریداری کنید.

توجه در انتخاب لباس

یکی از مواردی که در انتخاب لباس باید به آن توجه داشته باشید که باعث استایلی مناسب شود، اعتماد به نفس در هنگام پرو لباس است. گاهی افراد در هنگامی که لباسی را برای خود انتخاب می کنند به سختی بتوانند با استایل جدید خود کنار بیایند اما باید توجه داشته باشید استایل جدیدتان ظاهری جذاب را از شما به نمایش بگذارد بنابراین در نشان دادن آن به سایرین نیز اعتماد به نفس خود را داشته باشید.

یکی از مواردی که در ساخت استایل جدید بیشترین کمک را به افراد خواهد کرد مجله های مد است. مجله های مد دارای ایده های بسیاری هستند که موجب می شود افراد بتوانند بهترین استایل را برای خود ایجاد کرده و لباس های مناسبی را برای خود خریداری نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *