#


ترکیب رنگی مناسب با هر رنگ و تاثیر آن در جذابیت استایل

16 فوریه 2018 بدون نظر 2891 بازدید

ترکیب رنگی مناسب با هر رنگ و تاثیر آن در جذابیت استایل

ترکیب رنگی مناسب با هر رنگی کدام است؟

یکی از مهمترین مواردی که اغلب سعی می کنند طی سال های اخیر آن را در استایل خود رعایت کرده و به درستی انتخاب کنند هماهنگی و ترکیب مناسب رنگ ها می باشد. برخی نمی دانند که واقعا کدام یک از رنگ ها می تواند متناسب بوده و استایل زیبایی را برای افراد به وجود بیاورد. در این مطلب قصد داریم در خصوص ست کردن رنگ ها با یکدیگر صحبت کرده و ترکیب مناسب با برخی از رنگ ها را نام ببریم.

اغلب ما در طول روز از رنگ های سیاه و قهوه ای و سفید و حتی طوسی در خصوص لباس های خود انتخاب می کنیم و علت آن هم این است که این رنگ ها قابلیت ترکیب و هماهنگی بیشتری داشته و می توان آن ها را به راحتی با رنگ های دیگر ست کرده و استایل زیبایی را به وجود آورد. در خصوص انتخاب این رنگ ها هیچ نیازی به فکر کردن بیش از اندازه نمی باشد و می توان با کمی ذوق و سلیقه ترکیب مناسبی را با استفاده از این رنگ ها به وجود آورد. ترکیب رنگ های مختلف موجب می شود تا رنگ جدیدی به وجود آمده و استایل زیباتر و شادتری داشته باشید و بتوانید جذابیت ظاهری خود را ارتقا داده و به زیبایی دیده شوید.

با توجه به آخرین تحقیقاتی که دانشمندان داشته اند رنگ ها بر روی روان افراد تاثیرات بسیار زیادی دارند و زمانی که فرد به رنگ خاصی توجه می کند در اصل مغز او پیامی را دریافت می کند و پیام ارسال شده به سمت مغز موجب می شود هیپوتالاموس هورمونی را ترشح کند. به عنوان مثال زمانی که به رنگ های گرم که روشن نیز هستند توجه کنید همچون قرمز و یا صورتی در واقع موجب ترشح هورمون دوپامین در مغز می شوید که به هورمون احساسات خوب شهرت دارد و این هورمون موجب می شود تا روحیه با نشاط و خوبی داشته باشید. در مقابل زمانی که به رنگ های سرد نگاه می کنید موجب ترشح هورمون اکسی توسین می شوید که آرامش و خونسردی را برای شما به وجود می آورد و این مساله در روحیات شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

از نظر متخصصان رنگ شناسی کار بسیار پیچیده ای است که بتوانید رنگ های شاد را با یکدیگر ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید. زمانی که ترکیب رنگ های شاد را بر تن کسی ندیده باشید مسلما بسیار سخت می توانید آن را انتخاب نموده و در استایل خود مورد استفاده قرار دهید. در ادامه با ترکیب رنگ هایی آشنا می شوید که علاوه بر شاد بودن و جذابیت می توانند با قرار گرفتن در کنار یکدیگر تاثیرات بسزایی بر روحیات شما داشته باشند و به جذابیت استایل شما کمک بسیاری کنند.

ترکیب سبز و رنگ بلوطی جذابیتی بینظیر

اگر لباسی دارید که به رنگ سبز است می توانید آن را با کیف و کفش و همچنین زیورآلاتی که به رنگ بلوطی است ترکیب کرده و ست مناسبی را به وجود بیاورید. زمانی که این دو رنگ را در کنار یکدیگر قرار می دهید بسیار عالی و باشکوه دیده می شوند و از لحاظ تاثیرات مثبتی که بر روی سلامتی افراد دارد می توان آن را به افرادی که دچار گرفتگی و یا فشار خون بالا هستند پیشنهاد داد. این ترکیب رنگی می تواند به زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته و استایل زیبایی را برای فرد به وجود بیاورد. بهتر است شک و تردید را کنار گذاشته و برای یک بار هم که شده طبق سلیقه و نظر خود و صد البته با در نظر گرفتن اصول و قوانین دنیای مد این رنگ ها را در ظاهر خود به کار بگیرید واز نتایج فوق العاده آن مطلع شوید.

ترکیب رنگ قرمز روشن و یا شرابی

به جهت اینکه مغز انسان قادر است میان رنگ ها و گرما ارتباط برقرار نماید و در میان کلیه رنگ ها قرمز روشن بیشترین درجه گرما را دارد بهترین کار این است که از رنگ شرابی برای ست کردن با آن استفاده کنید. اگر لباس شما به رنگ قرمز روشن است می توانید رنگ شرابی را برای ترکیب با آن انتخاب کرده و در استایل خود از آن استفاده نمائید. یکی از نکات مهمی که در خصوص این رنگ می توان ذکر کرد این است که قابلیت استفاده برای اغلب پوست ها و رنگ موها را دارد و می تواند ترکیب بسیار خوبی را به وجود بیاورد.

زمانی که این ترکیب را در استایل خود به کار بگیرید در واقع متابولیسم بدن خود را افزایش داده و در کاهش وزن نیز بسیار موثر خواهد بود. این ترکیب رنگی برای افرادی که تمایل دارند رژیم غذایی خود را رعایت کنند گزینه ای بسیار مناسب می باشد و علاوه بر این می توان از رنگ شرابی برای متعادل تر نشان دادن رنگ قرمز استفاده کرد.

ترکیب رنگ ارغوانی به همراه رنگ سبز یشمی

شاید در نظر اول افراد گمان کنند در صورت ترکیب این دو رنگ استایل آن ها بیش از حد جلف و زننده به نظر خواهد رسید در حالی که این باوری بسیار اشتباه می باشد و به هیچ عنوان اینگونه نیست. زمانی که از رنگ سبز یشمی به همراه رنگ ارغوانی استفاده کنید در واقع موجب می شوید تا حالت تندی رنگ ارغوانی از بین برود و یکی از بهترین ترکیب رنگ هایی که با هر پوستی سازگاری دارد همین ترکیب رنگی می باشد. این ترکیب رنگی علاوه بر ایجاد زیبایی در استایل موجب می شود رنگ پوست باز تر از همیشه دیده شود و در زمینه پزشکی نیز می تواند استرس و اضطراب را به طرز قابل توجهی از میان ببرد.

ترکیب رنگی خردلی در کنار رنگ خاکی

اگر لباسی به رنگ خردلی دارید که از آن استفاده نمی کنید و همیشه در گوشه ای از کمد افتاده است بهترین زمان است که با رنگ مناسبی ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای ایجاد ست مناسبی می توانید آن را به همراه پیراهن و یا شلواری خاکی ست کرده و بپوشید. هنگام استفاده از این ترکیب رنگی پوست شما دارای تن طلایی خواهد بود و رنگ خردلی نیز تندی قبل خود را نخواهد داشت. در کنار این رنگ می توانید از زیورآلاتی که به رنگ طلایی است استفاده کرده و استایل زیبایی را به وجود بیاورید. البته این نکته را نیز باید عنوان کنیم که این ترکیب رنگی بیشتر برای افراد میانسال مناسب است و می توانند از آن در ظاهر خود استفاده نمایند.

ترکیب رنگی سرخابی به همراه آبی لاجوردی

خانم هایی که در دوران میانسالی خود قرار دارند می توانند از ترکیب رنگی سرخابی در کنار آبی لاجوردی استفاده نمایند. رنگ سرخابی به عنوان یکی از رنگ های جوان پسند شناخته شده است که هنگام قرار گیری در کنار رنگ آبی لاجوردی موجب می شود ترکیبی بسیار ملایم دیده شود و بیشترین تاثیر آن این است که از توجهات بیش از اندازه به سیاهی دور چشم جلوگیری می کند و می تواند در بالا بردن اعتماد به نفس افراد تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

ترکیب رنگی بنفش در کنار رنگ زرد

رنگ بنفش به عنوان یکی از رنگ های آرامش بخش شناخته می شود که بیشتر برای افرادی که حالت عصبی دارند توصیه می شود و به عنوان یک انتخاب بسیار خوب برای آن ها شناخته می شود. زمانی که این رنگ با زرد ترکیب شود موجب می شود شادتر به نظر برسد و در تقویت روحیه افراد تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *