#


چگونه بهتر لـباس بپوشیم؟

چگونه بهتر لـباس بپوشیم؟
12 مارس 2017 بدون نظر 1017 بازدید

چگونه بهتر لـباس بپوشیم؟

چگونه بهتر لـباس بپوشیم؟

از آنجایی که نحوه لـباس پوشیدن زندگی شما تاثیر بسیاری دارد باید نکات صحح پوشیدن را بدانید.

۱. مناسب با مراسمی که دعوت می شوید لباس بپوشید هر مراسمی که دعوت می شوید قاعده مخصوص به خود را دارد که شما باید بدانید چه لباسی بپوشید. دقت داشته باشید لـباس هایی که سایزتان است را بپوشید مثلا اگر سایز شما ۳۸ است و لباس سایز ۴۰ بپوشید اصلا خوب به نظر نمی رسید هرچند که احساس خوبی داشته باشید.

۲. بررسی کمد لباس :

توجه داشته باشید قبل از اینکه خرید کنید به کمر لباستان نگاه کنید. اصولا افراد برای کار، لباس راحتی که در منزل می پوشند و مناسبات اجتماعی لباس دارند. برخی لـباس ها فقط اختصاص به یک مکان نیستند مثلا شلوار جینی که در بیرون از خانه می پوشید ممکن است بتوانید در محل کار خود نیز بپوشید. شما باید همیشه لباس های مناسب با جشن تولد، فارغ التحصیلی، سالگرد، رستوران های رسمی، مصاحبه کاری، مناسبت های رسمی، عروسی و مراسم ختم را داشته باشید.

۳. لـباس هایی که در آن راحت هستید را بپوشید :

افراد برای پوشیدن لباس وقعیت را در ابتدا در نظر می گیرند ولی صرف نظر از این موضوع آنها برای افزایش اعتماد به نفس خود لباس هاس قشنگ می پوشند. اگر لـباس را صرفا به جهت زیبایی آن بپوشید احساس راحتی نکنید تمام مدت بی قرار خواهید بود و اذیت می شوید. برای این که متوجه شوید چه لـباس هایی نیاز دارید دائما از خودتان سوال بپرسید که این کت و شلوار مناسب کار است یا این لباس برای مراسم عروسی مناسب است؟ اگر این چنین نبود به دنبال تهیه آن لباس ها بروید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *