#


با چه مانتویی زیباتر میشوید؟

مانتو
16 سپتامبر 2017 يك نظر 1485 بازدید

با چه مانتویی زیباتر میشوید؟

با چه مانتویی زیباتر میشوید؟

از جمله لباس هایی که بیشتر مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد و نوعی احساس راحتی را برای آنها به همراه دارد مانتو است. بسیاری از خانم های جوان تنها به زیبایی مانتو اکتفاکرده وآن را خریداری میکنند ولی زمانی که آن را به تن میکنند به دلیل نامناسب بودنش احساس دلزدگی نسبت به آن پیدا خواهند کرد. درانتخاب مانتو عوامل مهمی دخالت دارند که باید تک تک آنهارا مورد توجه قرارداد.

شکل اندام وظاهرشما و بلندی وکوتاهی قد شما اهمیت بسزایی درانتخاب یک مانتو مناسب خواهد داشت. درادامه ما اصولی را برای شما ذکرخواهیم کرد تا با رعایت آنها بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

مانتو

مانتو

خانم هایی که دارای قد بلندی هستند

زمانی که مانتو و شلواری یکرنگ انتخاب میکنید قد شما بیش از حد درچشم خواهد بود بنابراین بهتراست هنگام خرید مانتو به ترکیب رنگ آن توجه کنید و با انتخاب رنگی متفاوت برای شلوارخود از نمایش بیش از اندازه قدتان خودداری کنید.

مانتو

مانتو

درانتخاب مانتویی که قدتان را کوتاه تر نشان دهد سعی کنید شلواروحتی کفش خودرا از رنگ های دیگری که با مانتو شما دریک ترکیب رنگی قرار دارد استفاده کنید تا قدشما متناسب دیده شود.

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار دهید این است که سعی کنید به سراغ مانتوهای کوتاه نروید چراکه این مانتوهای کوتاه باعث میشود پاهای شما بلندتراز حدمعمول دیده شود.

خانم های قدبلند می توانند از مانتوهایی که در قسمت کمر کمی تنگ هستند استفاده کنند تا زیباتر دیده شوند. دقت کنید به سراغ مانتوهایی که گشاد هستند نروید چرا که باعث میشوند شما درشت ترو بزرگتراز آنچه که هستید به نظربیایید.پوشیدن مانتوهایی که برجستگی های اندام شمارا بیشتر نشان میدهد باعث میشود که قدبلند شما از دیدخارج شده وتوجهات به سمت اندام شما کشیده شود وبه این ترتیب زیباتر دیده خواهید شد.

خانم هایی که قدکوتاهی دارند

خانم هایی که قدکوتاهی داشته واندامشان به نسبت ریزتر از دیگران است بهتر است به سراغ مانتوهایی بروند که غالب وفیت تنشان باشد. پوشیدن مانتوهایی که پایین تنه گشادو و کلوش دارند باعث بدشکل دیده شدن آنها خواهد شد.این گونه افراد باید درانتخاب مانتو ویا حتی پالتو به سراغ آنهایی بروند که اندازه تنشان باشد. مانتوهای کوتاه برای این افراد نیز گزینه مناسبی نخواهد بود بنابراین بهتراست به سراغ مانتوهایی بروید که تاروی زانویتان باشد واندام شمارا زیباتر نشان دهد.

مانتو

مانتو

برای اینکه قدتان بلندتر به نظر برسد بهتراست از مانتوهایی که خطوط افقی دارند استفاده نکنید وبیشتر به سراغ مانتوهای رسمی بروید و از مانتوهای خیلی گشاد خودداری کنید.

خانم هایی که هیکل درشت دارند و چاق تراز دیگران هستند

توصیه ما برای این خانم ها این است که به دنبال سایز خاصی نباشند و به سراغ مانتوهایی که درشتی اندام آنها را درمعرض دید قرار میدهد نروند.این خانم ها باید درانتخاب مانتو مناسب به دوخت آن توجه کافی داشته باشند تا هنگام پوشیدن با مشکل مواجه نگردند.

خانم های چاق نباید ب سراغ مانتوهایی که جذب بدنشان میشود و کشی است بروند چرا که چسبیدن این مانتوها به اندامشان باعث میشود تا برجستگیی های بدنشان به خوبی دیده شود.

پوشیدن مانتوهای ساده و یا راه راه عمودی بهترین گزینه برای خانم های درشت هیکل است. هرگز به سراغ مانتوهایی که در کنارخود جیب دارند نروید و از انتخاب مانتوهای کوتاه نیز صرف نظر کنید که باعث نازیبایی شما خواهد بود به جان آن به سراغ مانتوهایی بروید که در دوطرف خود شکاف دارند؛ چراکه این سبک مانتو ها علاوه بر زیبایی وبه روز بودن باعث زیباتر دیده شدن اندام شمانیز خواهند شد.

آن دسته از خانم ها که شکمشان بزرگ تر است

این گروه ازخانم ها نباید به سراغ مانتوهای کوتاه بروند وبه جای آن بهتراست مانتوهایی را انتخاب کنند که فیت بدن وبه صورت راسته باشد. این مدل مانتوها باعث میشود که اندام شما از بالا تا پائین یک شکل دیده شود.

پوشیدن مانتوهایی که یک سمت آن برروی طرف دیگر قرار میگیرد باعث میشود که هیکل شما به دوقسمت تقسیم شده و نمای کوچکتری از شکم شما نشان خواهد داد.

مانتوهایی که در قسمت پشت وجلو ویا حتی در قسمت پهلو دارای جیب و چین هستند باعث می گردد که بزرگی شکم شما بیش ترازهمیشه دیده شود بنابراین درانتخاب خود دقت کنید و به سراغ این مانتوها نروید.

سینه های بزرگ ونقش آنها درانتخاب مانتو

آندسته از خانم هایی که سینه های بزرگی دارند باید دقت کنند و مانتوهایی را انتخاب کنند که بالاتنه شان گشادتراز حدمعمول است. پوشیدن این مانتوها باعث می شود که سینه های آنها کوچک تر دیده شوه و خوش تیپ تر به نظر برسند.

پوشیدن مانتوهای تنگ باعث میشود که بزرگی سینه ها بیشتر دیده شده و توجه افراد را اغلب به این قسمت جلب می کنند.از پوشیدن مانتوهایی که در قسمت سینه جیب دارند و یا مانتوهایی که در دوسمت دارای دگمه هستند اجتناب کنید و سعی کنید با استفاده از کیف و کفش و یا حتی شال و روسری زیبا توجهات را از قسمت سینه دور کرده و به آنها معطوف کنید.

سینه های کوچک واهمیت آنها در انتخاب مناسب

خانم هایی که دارای سینه های کوچک هستند اکثرا اندامی به شکل گلابی دارند. این خانم ها برای اینکه بتوانند بین قسمت پایینی و بالایی اندام خود تعادل برقرار کنند باید از مانتوهایی که دارای طرح بوده و رنگ های شادی دارند استفاده کنند ودر کنارآنها از شلوار هایی که ساده و یکرنگ هستند بهره بگیرند.ما به این خانم ها توصیه میکنیم که از مانتوهایی استفاده کنند که تزئینات زیادی در قسمت سینه آنها استفاده شده است. پوشیدن این سبک مانتوها باعث می شود که سینه های شما بزرگ تراز حد معمول دیده شود و اندام شما زیبایی خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

پوشیدن مانتوهایی که در قسمت زیرین سینه کمی جمع میشوند به تنهایی برای بزرگ تر نشان دادن سینه ها کافی است.

انتخاب مانتوهایی که در قسمت سینه دارای یراق هستند و یا بافتی را درخود جای داده اند میتواند باعث بزرگ تر دیده شدن سینه های شما شود پس هنگام تنخاب مانتو به این موارد دقت کافی داشته باشید.استفاده از لوازم تزئینی همچون دگمه های تزئینی و یا انجام کارهای هنری مثل قلاب دوزی برقسمت سینه مانتو باعث میشود که سینه های شما بزرگتر دیده شده واندام شما زیباتراز هر زمان دیگری به چشم بیاید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *