#


نکاتی برای انتخاب لباس شب که خانمها باید بدانند

لباس شب
3 جولای 2017 بدون نظر 1307 بازدید

نکاتی برای انتخاب لباس شب که خانمها باید بدانند

نکاتی برای انتخاب لباس شب که خانمها باید بدانند

معمولا در جشن های مختلف اعم از جشن عروسی، جشن تولد یا مهمانی های مختلف می توان از لباس مجلسی یا لباس شب استفاده کرد. اما برای انتخاب لباس مخصوص هر مجلس باید نکاتی رعایت شود که افراد می توانند با انتخاب بهترین نوع لباس مناسب هر مجلسی بهترین ظاهر را داشته تا دیگران را نیز تحت تاثیر ظاهر زیبایشان قرار دهند.

برای انتخاب لباس شب یا لباس مجلسی مناسب به سه اصل اساسی باید توجه کرد:

انتخاب لباس شب طبق سایز بدن:

در انتخاب لباس مجلسی سعی تان براین باشد که لباسی انتخاب شود که زیبایی های بدن شما را بیشتر نشان داده باشد. بعضی از خانم ها به علت عدم اعتماد به نفس بالا لباس هایی را انتخاب می کنند که بخش هایی از بدنشان که فکر می کنند جلب توجه بیشتری می کنند پوشیده بمانند. پس زیباترین لباس به عنوان لباس شب یا لباس مجلسی لباسی است که روی نقاط قوت شما تاکید بیشتری داشته باشد.

مثلا؛ چنانچه دارای پاهای بسیار زیبایی هستید سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که کوتاه بوده و تا بالای زانو هایتان باشد و توجه داشته باشید که لباسهایی که دارای یقه باز هستند بیشتر توجه را به سمت گردن و قسمت بالا تنه می برند و دیگر زیبایی پاهای شما به چشم نمی آید.

پس سعی کنید در انتخاب لباس دچار اشتباه نشوید. گاهی اوقات افراد به اشتباه فکر می کنند که با انتخاب لباس های پر زر و زیور و یا استفاده از آرایش بسیار غلیظ در یک مهمانی می توانند بیشتر جلب توجه کنند در صورتی که شما می توانید با انتخاب یک لباس پوشیده و یک آرایش بسیار ساده توجه دیگران را به طرف لبخند زیبا و صورتتان جلب کنید.

برای نمونه اگر دارای صورت بسیار زیبایی هستید می توانید برای جلب توجه به سمت صورتتان لباس پوشیده ای بپوشید و به گوش هایتان یک جفت گوشواره بزرگ بیاویزید، و یا اگر قصد جلب توجه به سمت گردنتان را دارید می توانید از لباس های یقه قایقی استفاده کنید.

به این دقت داشته باشید که زمان خرید لباس شب یا لباس مجلسی حتما فرم اندامتان را در نظر بگیرید تا بتوانید لباسی را انتخاب کنید که شما را زیباتر جلوه دهد و اگر نقاط ضعفی در اندامتان وجود دارد آن را بپوشاند.

اگر بخشی از اندام شما بزرگ است برای بهتر نشان دادن آن قسمت بهتر است لباسی را انتخاب کنید که رنگ تیره داشته باشد. برای مثال اگر سینه هایتان بزرگ است اگر یک پیراهن رکابی انتخاب کنید زیباتر می شود یا اگر دارای باسن های بزرگی هستید باید لباسی که انتخاب می کنید بلند باشد.

انتخاب لباس متناسب بارنگ پوست

انتخاب لباس متناسب بارنگ پوست

متناسب با رنگ پوستتان لباس شب را انتخاب کنید

علاوه بر در نظر گرفتن مد روز و فرم بدنتان باید برای انتخاب لباس مجلسی به رنگ پوستتان نیز توجه کنید تا لباسی که می خرید متناسب با رنگ پوستتان باشد. به عنوان نمونه اگر رنگ مد سال آبی کاربنی باشد تنها برای اینکه مد سال را رعایت کرده باشید آن را برای رنگ لباستان انتخاب نکنید بلکه باید با در نظر گرفتن رنگ پوست خود رنگ لباستان را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب توصیه هایی درباره سه رنگ مختلف پوست برای شما ارائه شده که به شما پیشنهاد می کنیم از آنها استفاده کنید:

پوست هایی با رنگ روشن: چنانچه دارای پوست روشن هستید بهتر است لباسی را انتخاب کنید که تیره رنگ باشد زیرا پوشیدن لباس روشن سبب بی روح نشان دادن چهره شما می شود.

پوست های گندمی یا زرد رنگ: اگر پوستتان گندمی یا متمایل به رنگ زرد است برای انتخاب لباس باید از رنگ های روشن استفاده کنید تا رنگ پوستتان را متعادل تر نشان دهد.

پوست های تیره: افرادی که دارای پوست تیره هستند بهتر است لباس هایی را انتخاب کنند که رنگ روشن باشند .

پوست هایی به رنگ برنزه یا زیتونی: برای افرادی دارای این نوع رنگ پوست غیر از لباس های تیره رنگ از سایر رنگ ها نیز می توانند استفاده کنند مانند رنگ های نئونی یا روشن.

۵ راز که با توجه به آنها در انتخاب لباس مجلسی قد بلند تر و لاغرتر به نظر می رسید

لباس شب کوتاه

لباس شب کوتاه

راز اول: لباسی را انتخاب کنید که تماما متناسب با اندازه سایزتان باشد.

راز دوم: سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که دارای یقه هفت باشد.

راز سوم: اگر سعی دارید دامن بپوشید حتما دامنی را انتخاب کنید که بالای زانو باشد.

راز چهارم: لباس های مجلسی را انتخاب کنید که دارای خطوط یا مدل های عمودی هستند.

راز پنجم: حتما به هنگام پوشیدن لباس شب یا لباس مجلسی کفش پاشنه بلند نیز بپوشید.

توصیه های بالا به هنگام انتخاب لباس مجلسی به شما کمک می کند که قد بلند تر و لاغرتر دیده شوید. همچنین اگر برای رفتن به جشنی که به تازگی دعوت شده اید دچار مشکل چاقی شده اید حتما این توصیه ها را بخوانید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *