#


انتخاب عطری مناسب با در نظر گرفتن نکات کاربردی

2 ژانویه 2018 بدون نظر 1357 بازدید

انتخاب عطری مناسب با در نظر گرفتن نکات کاربردی

انتخاب عطری مناسب با در نظر گرفتن نکات کاربردی

همیشه افراد برای اینکه بتوانند عطر مناسبی را خریداری نمایند مجبورند هزینه های زیادی را پرداخت کنند به همین دلیل باید در خرید آن ها دقت بسیاری داشت. زمانی که قصد خرید عطر را دارید باید نکات مهمی را مد نظر قرار داده و با توجه به آن ها به سراغ خرید عطری با کیفیت و ماندگاری بالا بروید.

امتحان عطر به وسیله خودتان

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید عطر باید به آن توجه نمائید امتحان عطر به وسیله خود شخص است. احتمالا شما نیز جزو افرادی هستید که به سلیقه و نظر دیگران بسیار اهمیت می دهید و سلیقه آن ها را قبول دارید اما در مورد خرید عطر بهتر است خودتان وارد عمل شده و عطر را خود امتحان کنید. به این ترتیب دیگر با چشم و گوشی بسته وارد عمل نشده اید و می توانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

شاید از عطری که فرد دیگری استفاده کرده خوشتان بیاید اما همان عطر می تواند در مورد شما برعکس عمل نماید؛ چرا که عطرها در تماس با سطح اسیدی و دمای بدن افراد مختلف واکنش متفاوتی را نشان می دهند و همین مساله موجب می شود تا بوهای مختلفی از آن ها ساطع شود.

امتناع از عجله در خرید عطر

برای اینکه بتوانید عطری فوق العاده و بی همتا را برای خود پیدا کنید تنها نباید آن را بر روی دست خود استفاده کنید. زمانی که کمی از عطر را بر روی دست خود زدید باید اندکی صبر داشته باشید.

بهتر است این زمان به چند ساعت ارتقا پیدا کند تا ببینید این عطر بر روی بدن شما چه واکنشی نشان خواهد داد چرا که برخی از عطرها پس از اینکه چند ساعت از استفاده آن ها بگذرد تازه رایحه خوش خود را نشان می دهند و برخی از عطرهای دیگر پس از این زمان مشخص می شود که رایحه چندان جالبی ندارند. به همین دلیل است که می گوئیم بهتر است برای خرید عطری مناسب با عجله تصمیم نگرفته و با صبر و حوصله بیشتر این کار را انجام دهید.

استفاده از عطر در بخش های مختلفی از بدن

مسلما از این مطلب آگاهی کامل دارید که استفاده از عطر در قسمت های مختلفی از بدن می تواند نسبت به بخش های دیگر ماندگاری بالایی داشته باشد. به همین علت است که استفاده از عطر در بخش های مختلف بیشتر توصیه می شود و استفاده از عطر در قسمت هایی که ماندگاری بالاتری دارد موجب می شود بهتر با آن آشنا شوید و ماندگاری آن را بدانید. بر روی نبض های بدن مانند مچ دست و پشت گردن بهترین محل برای استفاده از عطر می باشد.

استفاده از عطر بر روی پوست

پس از استفاده از عطرها بر روی بخش های مختلف بدن بهتر است نیم ساعت زمان صرف کنید چرا که در این مدت عطر می تواند جذب پوست شما شودو ترکیبی را با پوست به وجود بیاورد. بدین ترتیب متوجه خواهید شد عطری که در ابتدا بر روی شما اسپری شده با زمانی که این عطر جذب پوست تان شده تفاوت فاحشی خواهد داشت. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم پیش از اینکه عطری را خریداری نمائید باید صبر کرده و از عطر بر روی پوست بدن خود استفاده نمائید.

در خرید عطر حوصله به خرج بدهید

برای اینکه بتوانید عطر خوبی را خریداری نمائید بهتر است از اوقات فراغت خود استفاده کنید. زمانی که عجله دارید اصلا فرصت و زمان خوبی برای خرید عطر نمی باشد. همانطور که در بند قبلی هم گفتیم در خرید عطر باید زمانی را صبر کنید تا عطر جذب پوست شما شده و بتواند رایحه خود را بهتر نشان بدهد.

زمان هایی که در تعطیلات به سر می برید و یا روزهایی که برای تفریح وقت گذاشته اید بهترین زمان برای خرید عطر است چرا که حوصله بیشتری دارید و می توانید راحت تر این کار را انجام دهید.

شناخت سلیقه فردی

هنگامی که برای خرید عطر اقدام یمی کنید باید ایده ای را با خود داشته باشید که اگر نداشته باشید انتخاب عطری مناسب با سختی بسیار انجام خواهد شد. عطرهای مختلفی با رایحه مرکبات و گل ها و چوب و عود در فروشگاه های عطر فروشی می باشد که باید از بین آن ها بهترین را انتخاب کنید و با سلیقه خود آشنا شوید و بدانید نسبت به کدام یک از این عطرها تمایل بیشتری دارید. اگر ایده ای نداشته باشید و یا با سلیقه خود آشنا نباشید نمی توانید به راحتی عطر خوبی را انتخاب کنید.

در انتخاب عطر از طرح سوال هراس نداشته باشید

در اغلب فروشگاه های عطر افرادی حضور دارند که آماده اند تا به سوالات مشتریان پاسخگو باشند. این مساله نشان می دهد که پرسیدن سوال می تواند شما را به سمت خرید عطری مناسب راهنمایی کند. به عنوان مثال اگر قبلا عطری را استفاده می کردید که مورد پسندتان بوده می توانید از فروشنده بخواهید تا عطرهایی که شباهت زیادی به این عطر را دارند به شما معرفی نمایند تا تصمیم گیری برای شما راحت تر باشد. بهترین کار این است که در خرید عطر مناسب اطلاعات کافی را داشته باشید تا بتوانید عطر خوبی را انتخاب کنید.

انتخاب عطری مناسب با سبک زندگی افراد

عطرهای مختلفی در بازار وجود دارد که افراد می توانند با توجه به سبک زندکی خود یکی از آن ها را انتخاب نمائید. اگر به عنوان طرفدار عطرها علاقه دارید تا عطری را انتخاب کنید که تنها ماندگاری چند ساعته را داشته باشد می توانید به سراغ انتخاب ادوتویلت ها بروید؛ اما افرادی که تمایل دارند از عطرهای بیست و چهار ساعته استفاده نمایند می توانند به سراغ ادوپرفیوم و یا پرفیوم ها بروند چرا که ماندگاری رایحه این عطرها بسیار زیاد است و ساعات زیادی بر روی بدن شما باقی می ماند. پس زمانی که تصمیم به خرید عطری را دارید حتما تمام این موارد را به خاطر داشته و آن ها را رعایت کنید تا بتوانید انتخابی خوب و بجا داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *