#


انتخاب شال گردن مناسب

شال گردن
12 مارس 2017 بدون نظر 971 بازدید

انتخاب شال گردن مناسب

انتخاب شال گردن مناسب

از آن جایی که شال گردن برای فصل پاییز و زمستان ضروری است باید روش انتخاب صحیح آن را بدانید.
شما باید قبل از خرید آن به جنس الیافش توجه داشته باشید و الیاف مورد نظر باید با توجه به آب و هوا و محلی که قرار است آن جا از آن استفاده کنید. شال گردن به دو دسته ی نازک و ضخیم تقسیم می شود.

جنس شال گردن هایی که ضخیم هستند پشم است و می توان آن را برای فصل زمستان استفاده کرد. و برای فصل پاییز می توان از سال گردن های نازک هستند و جنس آنها ابریشم هستند استفاده کرد و برای فصل پاییز می توان از شـال گردن هایی که نازک هستند و جنس آنها ابریشم هستند استفاده کرد که کمی گران هم هستند. بخش دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد رنگ شال گردن است.

اگر می خواهید شـال گردن را در اماکن عمومی استفاده کنید می توانید از رنگ های روشن و هر رنگی که دلتان می خواهد استفاده کنید ولی توصیه ما به شما این است که در اماکن رسمی مانند محل کارتان از شال گردن با رنگ های تیره استفاده کنید. در بخش دیگری باید نحوه استفاده از آن را بلدباشید. برای اماکن رسمی شال را درو گردن و زیر کت بدون گره قرار دهید ولی اگر می خواهید به گونه ای باشد که مورد توجه دیگران قرار بگیرید از گره های مختلف استفاده کنید. شال گردن هایی که کوتاه هستند برای گره زدن مناسب نیستند باعث می شود خوب به نظر نیایید بلکه خنده دار هم شوید برای گره زدن شال سعی کنید از شال های بلند استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *