#


اصول و قواعد خرید لباس بافت زنانه

بافت زنانه
11 دسامبر 2017 يك نظر 1183 بازدید

اصول و قواعد خرید لباس بافت زنانه

اصول و قواعد خرید لباس بافت زنانه

برخی از خانم ها به لباس های بافتنی با یک دید قدیمی نگاه می کنند و آن ها را برای پوشیدن چندان مناسب نمی دانند. افرادی که در بین لباس های خود ژاکت بافتنی ندارند به عنوان افرادی شناخته می شوند که از دنیای مد عقب مانده اند.

دهه پنجاه میلادی زمانی بود که زاکت های بافتنی به همراه دامن و گردنبندی از مروارید مورد استفاده زنان قرار داشت و اغلب خانم ها در هوای سرد با این استایل دیده می شدند. در حال حاضر مدل های بسیار متنوع و جذابی از این لباس های ضخیم وجود دارد می توانید به عنوان لباسی محافظ در هوای سرد بپوشید.

بافت زنانه

بافت زنانه

خرید یک ژاکت بافتنی اصول و قواعدی را دارد که باید هنگام خرید آنها را در نظر گرفت و با توجه به این موارد اقدام به خرید نمائید.

علت انتخاب ژاکت بافتنی چیست؟

یکی از لباس های زنانه ای که اغلب از کاموا برای بافت آن استفاده می شود و اکثرا دارای دکمه و وسایل دیگری است تا بسته شود ژاکت بافتنی نام دارد. البته ژاکت های زنانه تنها از کاموا برای بافت آن ها استفاده نمی شود بلکه پارچه های کشبافی که ضخامت زیادی دارند نیز برای این دسته از لباس های زنانه کاربرد دارند.

ژاکت های بافتنی مجددا وارد دنیای مد شده اند و افراد بسیاری هستند که از آن ها استفاده می نمایند. پوشیدن این ژاکت ها بسیار راحت است و اغلب افراد به جای پلیورهای خود از این ژاکت ها استفاده می کنند. مدل های این لباس که وزن بسیار کمی دارند و کمی هم نازک هستند به راحتی می توانند در کیف جای گرفته و جابجایی آن ها راحت تر خواهد بود.

بافت زنانه

بافت زنانه

مدل های متنوع ژاکت بافتنی

ژاکت ها دارای دو نوع ضخیم و نازک هستند که می توان مدل مناسب آن را با توجه به سرمای هوا و محل زندگی خود انتخاب کرد.مدل هایی که این ژاکت ها دارند بسیار متنوع می باشد ولی می توان چند مدل اصلی را برای آن نام برد که عبارتند از:

ژاکت های زنانه کلاه دار

برخی از ژاکت های بافتنی دارای کلاه هستند که در هوای سرد و فصل زمستان کاربرد بسیار زیادی دارند و می توانند به عنوان محافظ خوبی در برابر سرمای هوا به شمار روند.

ژاکت های بافتنی بلند

برخی از ژاکت های بافتنی دارای قد بلندی هستند که در فصل سرد می تواند به عنوان مانتو نیز به کار رود. می توانید از زیر این مانتوهای بافتنی لباس راحت پوشیده و احساس گرما نمائید.

ژاکت های طرح دار

برخی از ژاکت های بافتنی دارای طرح مختلفی هستند که می توانید با توجه به طرح مانتوی خود آن ها را در موقعیت های مختلف به کار بگیرید و استایل زیبایی را برای خود داشته باشید.

بافت زنانه

بافت زنانه

توجه به جنس ژاکت

هنگام خرید ژاکت های بافتنی به جنس آن ها نیز توجه داشته باشید و این را نیز به خاطر داشته باشید که جنس این دسته از لباس های زنانه به نخی که در بافت آن ها استفاده شده است نیز بستگی دارد. برخی از ژاکت های بافتنی از نخ موهر و یا کشمیر تهیه شده اند که بهترین نوع نخ برای لباس های بافتنی به شمار می رود ولی در مقایسه با دیگر ژاکت ها قیمت بالاتری دارند. اگر می خواهید ژاکت بافتنی ارزان قیمت تری را خریداری نمائید ترجیحا به سراغ ژاکت هایی بروید که از پشم هستند چرا که مدل های بافته شده از الیاف مصنوعی کارایی خوبی را نخواهند داشت.

نحوه صحیح پوشیدم ژاکت های بافتنی

در حال حاضر طراحی ژاکت های بافتنی به گونه ای است که برای تمام موقعیت ها کاربرد دارند و می توان آن ها را در هر موقعیت و مکانی مورد استفاده قرار داد. این ژاکت ها به عنوان بهترین گزینه به جای کت های سنتی به شمار می روند و با توجه به طرح و رنگی که دارند می توانند به عنوان لباسی رویه در فصل بهار به کار روند. از مانتوهای بافتنی خود می توانید در فصل پائیز استفاده کنید و به همراه آن ها از شلوارهای جین و کفش های پائیزی استفاده کنید تا ست مناسبی را برای خود به وجود بیاورید.

برخی از ژاکت های بافتنی کارهای قلاب بافی شده هستند که به آن ها کروشه نیز گفته می شود که می توان آن ها را از روی سایر لباس های خود بپوشید و استایلی به مانند گذشته را برای خود درست کرد و جذابیت استایل خود را افزایش داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *