#


اصولی برای انتخاب لباس مجلسی مناسب پائیز و زمستان

لباس مجلسی
30 سپتامبر 2017 بدون نظر 1139 بازدید

اصولی برای انتخاب لباس مجلسی مناسب پائیز و زمستان

کدام لباس های مجلسی مناسب پائیز و زمستان هستند؟

بیشتر مجالسی که گرفته م یشود اغلب در بهار و تابستان است به همین دلیل پیدا کردن لباسی مناسب این فصول گاهی بسیار ساده می باشد ولی در فصول سرد سال نیز مراسمات و جشن هایی برپا می شود که باید لباسی متناسب با سرمای هوا برای حضور در این جشن ها انتخاب کرد.

اگر هوا سرد است وشما به جشنی دعوت شده اید اصولی را برایتان گرد آورده ایم تا با توجه به این نکات و قواعد بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن لباسی مناسب فصول سرد پیدا کنید. تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا به طور خلاصه این قواعد را با شما در میان بگذاریم.

 لباس مجلسی

لباس مجلسی

اکثر افراد برای راحت بودن در این فصول از لباس هایی استفاده می کنند که پوشیده هستند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تحمل سرما برایتان کمی مشکل است بهتراست به سراغ لباس های پوشیده بروید و در میهمانی ها و جشن هایی که در هوای سرد پائیز و زمستان برگزار می ۳شود احساس راحتی داشته باشید.

هنگام انتخاب لباس مجلسی برای پائیز و زمستان به سراغ مدل هایی بروید که دارای آستین گیپور بوده و برای یقه از مدل های ایستاده استفاده شده است. این مدل از لباس ها برای جشن هایی که در هوای سرد برگزار می شود بسیار مناسب می باشند و به شما کمک می کنند استایلی بی نظیر و زیبا داشته باشید.

اهمیت رنگ را در مورد لباس های مجلسی فراموش نکنید

آن هنگام که به جشنی دعوت می شویم در ابتدا ذهن ما به سمت لباس هایی کشیده می شود که دارای رنگ روشن هستند. با وجود تمام درخشش و زیبایی که لباس های مجلسی رنگ روشن دارند ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم در پائیز و زمستان دور این رنگ از لباس ها را خط بکشید به جای انتخاب این رنگ ها حواس خود را بر روی رنگ های مشکی و بنفش و آبی و قرمز از نوع مرجانی اش معطوف کنید.

رنگ های نام برده برای پوشیدن در جشن های زمستانه بسیار مناسب خواهند بود. شما می توانید زمانی که یک رنگ تیره را برای لباس خود انتخاب می کنید از رنگ های روشن نیز در ظاهر خود استفاده کنید. این رنگ های روشن می تواند در اکسسوری ها و تزئیناتی  که به خود می آویزید به کار رفته باشد.

 لباس مجلسی

لباس مجلسی

شکل اندام خود را در نظر بگیرید

بیشتر افراد هنگام شروع فصل سرما دیگر توجه چندانی به هیکل خود نمی دهند ولی برخلاف عدم توجهی که به اندام خود دارید باید در مواقعی که برای انتخاب لباسی به فروشگاه می روید توجه کافی داشته باشید. اگر اهل زرق و برق و تجملات هستید بهتر است برای لباس های مجلسی که در زمستان قصد پوشیدن آن را دارید از مدل های ساده تر اتخاب کنید.

مدل هایی که کار زیادی بر روی آن ها انجام شده و یا دوخت هایی که در آن ها به کار رفته می تواند نقاط ضعف اندام شما را بیشتر نشان دهد و این به هیچ عنوان برای استایل شما زیبا نخواهد بود. با توجه به این می توانید لباسی مناسب اندام خود انتخاب کرده و در مراسمی که دعوت شده اید زیباتر از همیشه جلوه گر باشید.

 لباس مجلسی

لباس مجلسی

لباسی با جنس مرغوب داشته باشید

در فصول سرد به جای اینکه یک لباس مجلسی نازک بخرید بهتر است بر روی طرح و مدل آن دقت داشته باشید و لباس هایی را انتخاب کنید که از لحاظ کیفیت در حد قابل قبولی قرار داشته باشند.

شاید اگر به سراغ لباس های بی کیفیت که قیمت ارزانی هم دارند بروید در چشم برهم زدنی خراب شده و زیبایی سابقش را نداشته باشد. دراینصورت است که انگار برای هیچ هزینه کرده اید واین از لحاظ اقتصادی به ضرر شما خواهد بود؛ بنابراین سعی کنید لباسی که انتخاب می کنید از جنس مرغوبی نیز تولید شده باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *