#


استایل بارداری چهره های مشهور و الهام از آن ها

استایل بارداری
8 دسامبر 2018 بدون نظر 5265 بازدید

استایل بارداری چهره های مشهور و الهام از آن ها

استایل بارداری چهره های مشهور و الهام از آن ها

استایل بارداری در خانم های باردار  و در این دوران با چالش های متعددی روبه رو می شوند که یکی از مهم ترین آن ها انتخاب لباس مناسب است. بسیاری از خانم های مشهور در دوران بارداری استایل خاص و منحصربفردی را برای خود به وجود می آورند که الهام گرفتن از آن باعث می شود خانم ها نیز بتوانند ظاهر خوبی را برای خود داشته باشند.

بارداری به عنوان دورانی خاص در زندگی هر فردی شناخته می شود و خانم ها تمایل دارند استایلی زیبا را از خود نشان دهند. در خصوص استایل بارداری دیدگاه های متفاوتی وجود دارد که در ادامه برخی از آن ها را عنوان خواهیم کرد.

دیدگاه نخست: مخفی کردن شکم

دوران بارداری با تغییرات بسیاری در ظاهر و جسم فرد ایجاد می شود و می تواند هیکل و سایزافراد را با تحولات بسیاری روبه رو کند. برخی از خانم ها نسبت به تغییرات ایجاد شده احساس خوبی نداشته و تمایل دارند شکم خود را از دید سایرین مخفی کنند. این دسته از خانم ها سعی می کنند در طول دوران بارداری خود از لباس های جذب و چسبان استفاده نکنند و اغلب به سراغ لباس های سایز بزرگ می روند.

این خانم ها به جای شلوار از پیراهن های بلند و گشاد استفاده می کنند تا بتوانند برجستگی ایجاد شده در ناحیه شکم خود را مخفی کنند. برخی از چهره های مشهور نیز سعی می کنند در طول دوران بارداری خود از لباس های جذب و چسبان دوری کرده و لباس های گشاد را درنظر می گیرند.

دیدگاه دوم: کنار آمدن با تغییرات جسمی و انتخاب استایل آزاد و راحت

برخی از خانم ها نیز در طول دوران بارداری خود می توانند با تغییرات ایجاد شده کنار بیایند و از تمام لحظه های بارداری خود نهایت لذت را می برند. این دسته از خانم ها پیراهن های گشاد را انتخاب نکرده و استایل پیشین خود را ادامه می دهند.

البته درخصوص لباس های خود کمی تنوع به وجود آورده و سایز مناسب را انتخاب می کنند تا بتوانند همچون گذشته زیبا و جذاب به نظر برسند.

توجه به استایل سلبریتی ها در انتخاب لباس بارداری

گاهی اوقات ایجاد استایلی خاص و منحصربفرد برای دوران بارداری اندکی مشکل خواهد بود و خانم ها برای اینکه بتوانند لباس مناسبی را انتخاب کنند در دنیای مد به تحقیق می پردازند. گاهی اوقات خانم ها از استایل سلبریتی ها الگوبرداری کرده و سعی می کنند ظاهری جذاب را برای خود به وجود بیاورند.

در ادامه برخی از افراد مشهور و سلبریتی هایی را که استایلی خاص را برای دوران بارداری خود انتخاب کرده اند معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با الگوبرداری از آن ها بهترین ظاهر را در این دوران به وجود بیاورید.

اوا لانگوریا

اوا لانگوریا یکی از هنرپیشه های مشهور آمریکایی است که به خوبی می تواند با شرایط بارداری خود کنار آمده و تغییرات ایجاد شده در ظاهر خود بپذیرد.

این هنرپیشه از آشکار شدن و نشان دادن بارداری خود هیچ ترسی نداشته و به سراغ پیراهن های جذب و چسبان می رود که از پارچه های منعطف برای دوخت آن ها استفاده شده است. استفاده از کفش های اسپرت و کتانی از دیگر ویژگی های بارز در استایل بارداری لانگوریا به شمار می آید.

کیت میدلتون

کیت میدلتون به عنوان دوشس محبوب کمبریج از دیگر سلبریتی های مشهوری است که در دوران بارداری سعی کرده استایل رسمی خود را داشته باشد و به سراغ انتخاب لباس هایی می رود که پیش از بارداری می پوشیده است.

میدلتون نیز در دوران بارداری از کفش های پاشنه بلند استفاده کرده و استایل شیک و با اصالت خود را در هرحالی حفظ می کند.

هیلاریا بالدوین

هیلاریا بالدوین از دیگر سلبریتی های مشهوری است که در طول دوران بارداری برای استایل بارداری خود سعی کرده ظرافت و خوش اندامی خود را حفظ کند. بالدوین سعی می کند در طول این مدت از پیراهن های تنگ و چسبان استفاده کرده و برجستگی شکم خود را در معرض نمایش قرار دهد.

کفش پاشنه بلند یکی از مهم ترین انتخاب های بالدوین برای حضور در مراسم ها و میهمانی های خاص به شمار می رود که در دوران بارداری نیز به این مورد توجه دارد.

ادل

ادل یکی از سلبریتی هایی شناخته می شود که اعتقاد دارد بارداری عاملی بازدارنده در ایجاد استایل بارداری موردنظر نبوده و می توان از تمام المان هایی که پیش از بارداری استفاده می شده در این دوران نیز بهره گرفت.

او نیز همچون بسیاری از زنان باردار در طول این دوران لباس هایی را انتخاب می کند که پیش از این به تن می کرده است و از دیده شدن برجستگی شکم خود هیچ واهمه ای ندارد.

ناتالی پورتمن

برخلاف بسیاری از هنرمندان و سلبریتی های مشهور ناتالی پورتمن از جمله اشخاصی است که سعی دارد در دوران بارداری به سراغ استفاده از لباس های نیمه چسبان و گشاد برود.

البته این هنرمند پیراهن های تنگ و کوتاه را نیز برای پوشیدن انتخاب می کند اما در اغلب میهمانی ها و مراسم هایی که حضور دارد سعی می کند برجستگی شکم خود را مخفی کند. پیراهن های ماکسی در دوران بارداری بیشترین لباس کاربردی توسط ناتالی پورتمن به شمار می روند.

مولی سیمز

پوشیدن لباس های چند لایه از مهمترین ویژگی های دوران بارداری مولی سیمز به شمار می رود. مولی سیمز به عنوان مدل مشهور آمریکایی در طول دوران بارداری خود سعی می کند از کت های کوتاه و یا پالتوهای بلند برای ست کردن با پیراهن های خود استفاده کند. مولی سیمز همواره سعی کرده در دوران بارداری با استفاده از کفش های راحت و تخت استایلی خاص و ویژه را برای خود به وجود بیاورد.

بهاتی پرینسلو

بهاتی پریسنلو از سلبریتی هایی است که سعی می کند در دوران بارداری استایل راحت و خاصی را برای خود به وجود بیاورد. این هنرمند مشهور رنگ های خاص و ویژه ای را انتخاب کرده و پیراهن های راحت و کمی گشاد و یا لباس های چند لایه را برای پوشیدن درنظر می گیرد. پرینسلو گاهی بدون اینکه پوششی بر روی شکم خود داشته باشد آن را در معرض نمایش قرار می دهد و به خوبی می تواند با تغییرات این دوران کنار بیاید.

امیلی بلانت

امیلی بلانت یکی از هنرپیشه های انگلیسی مشهور شناخته می شود که در دوران بارداری استایلی خاص و ویژه را برای خود ایجاد می کند. اغلب پیراهن هایی که بلانت در این دوران به تن می کند تنگ و چسبان هستند و می توانند برآمدگی و حالت شکم او را به خوبی نشان دهند. کفش های اسپرت و نیم بوت مهمترین المان های دوران بارداری امیلی بلانت را شامل می شوند.

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام ازجمله سلبریتی هایی است که در دوران بارداری بدون هیچ ترس و واهمه ای از شلوار و کفش پاشنه بلند استفاده می کند. این هنرمند همیشه تلاش کرده استایل خاص و منحصربفرد خود را داشته باشد و در دوران بارداری نیز این ظاهر جذاب را برای خود ایجاد می کند و از روند همیشگی خود در مورد لباس پوشیدن پیروی می کند.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان یکی از سلبریتی های مشهوری است که در طول دوران بارداری دچار اضافه وزن بسیاری می شود و با افزایش سایز قابل ملاحظه ای روبه رو می شود. اما این موارد هرگز باعث نمی شود که او استایل خود را عوض کرده و از لباس های جذب و تنگ به همراه کفشه پاشنه بلند در این دوران استفاده می کند.

آنجلینا جولی

از دیگر هنرمندانی که سعی کرده در دوران بارداری متین و موقر دیده شود آنجلینا جولی است. این هنرمند هیچ اغراقی در خصوص استایل بارداری خود نداشته و به سراغ استفاده از پیراهن های شیک و زیبا که مناسب این دوران هستند می رود و سعی دارد که تا حدودی برجستگی شکم خود را در این دوران بپوشاند. البته انتخاب لباس های او برای دوران بارداری به گونه ای هستند که علاوه بر حفظ وقار و متانت او بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *