#


آنجلینا جولی ستاره هالیوود و رازهای نهفته در استایل جذاب او

آنجلینا جولی
28 اکتبر 2017 بدون نظر 1439 بازدید

آنجلینا جولی ستاره هالیوود و رازهای نهفته در استایل جذاب او

آنجلینا جولی ستاره هالیوود و رازهای نهفته در استایل جذاب او

آنجلینا جولی یکی از ستاره های مشهور هالیوودی است که از سوی سازمان ملل متحد به عنوان سفیر امور پناهندگان نیز انتخاب شده است. این بازیگر بی همتای هالیوودی علاوه بر استعدادی که در زمینه بازیگری دارد در مورد استایل و نوع پوشش خود نیز بسیار موفق بوده و از این لحاظ هم توانسته در بین افراد مشهور قرار بگیرد.

آنجلینا جولی در مورد استایل خود همواره رنگ های مشکی و سفید و رنگ هایی که به رنگ خنثی معروفند استفاده می کند و اغلب تیپ هایی را مورد استفاده قرار می دهد که دارای رنگ تک بوده و باعث می شود جذابیت استایل او ارتقا یابد.استایل خاصی که آنجلینا جولی برای خود انتخاب می کند تنها در مراسم های مهم و فرش قرمز کاربرد ندارد بلکه او سعی دارد در استایل های روزانه و معمولی خود نیز اصولی را مورد توجه قرار دهد. البته آنجلینا جولی تمام قواعدی که در مورد استایل خوب داشتن لازم است را رعایت نمی کند و گاهی پیش آمده که قواعد را زیر پاگذاشته و با شکستن اصولی چند استایلی جذاب را به وجود آورده است.

خانم هایی که به این بازیگر هالیوودی علاقه مند هستند و تمایل دارند مانند او استایل زیبا و جذابی داشته باشند می توانند با دنبال کردن این مطلب به رازهای او پی برده و ظاهر خود را همانند او خوش تیپ و شیک درست کنند.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

استفاده از شال به جای شنل

آنجلینا جولی علاقه دارد در برخی از روزهای سرد پائیزی تنها از یک شال بزرگ استفاده کند. او این اکسسوری گرم را راحت تر از شنل و حتی کت می داند ، شما نیز می توانید از شال های بزرگی که دارید به جای کت های پائیزی استفاده کنید و جذابیت استایل خود را ارتقا دهید.

در میهمانی ها و مراسماتی که چندان اهمیت خاصی ندارند و یک میهمانی ساده هستند ترجیحا از لباس های میدی که در رنگ بندی آن ها از رنگ های خنثی استفاده شده است مدل مناسبی با اندام خود را انتخاب کنید.

استفاده از کیف مشکی به عنوان اکسسوری کاربردی

هنگامی که لباس های خود را کاملا مشکی و یکدست انتخاب می کنید برای تکمیل استایل خود از کیف دستی که رنگ مشکی دارد استفاده کنید. کیف های مشکی با هر رنگی قابلیت ست شدن را دارا می باشند ولی در مورد لباس هایی که از بالا تا پائین به رنگ مشکی می باشد نیز می توان این اکسسوری کاربردی را مورد استفاده قرار داد. به کار بردن این کیف دستی ها باعث می شود شما استایل شخصی خود را داشته باشید.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

در زمان هایی که تیپ خود را بسیار ساده انتخاب کرده اید م یتوانید از یک کیف دستی که دارای بندهای زنجیری است استفاده کنید تا استایل خاص و تکی را برای شما به همراه داشته باشد.

استفاده ازلباس هایی با رنگ خنثی

زمانی که رنگ های خنثی را در کنار هم قرار دهید و در استایل خود استفاده کنید تازه آن هنگام است که م یتوانید به ارزش این رنگ ها پی ببرید. آنجلینا جولی از جمله افرادی است که گاهی رنگ های خنثی را در کنار یکدیگر قرار داده و در استایل خود به کار می برد و یک تیپ و ظاهر شیک و جدید را برای خود به وجود می آورد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

استفاده از پانچو در روزهای بارانی

آنجلینا جولی از جمله هنرمندانی است که در استایل خود از لباس های ساده استفاده می کند. در روزهایی که باران می بارد او یک پانچوی مشکی ساده را به عنوان بهترین لباس برای حفاظت از سرما برای خود انتخاب می کند. شما نیز می توانید از پانچوهای مشکی که در خانه دارید در هوای بارانی استفاده کرده و جذابیت استایل خود را افزایش دهید.

در مورد استایل های مختلفی که دارید م یتوانید از یک کت که مناسب اندام شما است استفاده کنید. این کار باعث می شود ظاهر مرتب و جذاب تری داشته باشید. البته دامن های گشاد که کمی هم بلند هستند نیز می تواند ظاهر شما را مرتب و شیک نشان دهد و علاوه بر آن احساس راحتی را داشته باشید.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

زمان هایی که احساس می کنید لباس هایتان باعث شده اند کمی کسل به نظر برسید و یا احساس می کنید دیگران حوصله دیدن شما با این سبک لباس ها را ندارند می توانید با پوشیدن یک جفت بوت ساق بلند و یک عینک شیک جذابیت استایل خود را ارتقا دهید. این کار باعث خواهد شد تیپ شما جذاب تر از قبل به نظر برسد و این کفش و عینک می تواند نقطه قوت در ظاهر ما باشد.

در خصوص لباس هایی که از سر تا پا سفید هستند بهتر است از کفش هایی که دارای رنگ خنثی هستند انتخاب کنید. استفاد از رنگ خنثی در کنار رنگ سفید باعث می شود استایل زیبایی داشته باشید ، پس تاثیری که رنگ های خنثی دارند را هرگز فراموش نکنید.

در مورد لباس هایی که به رنگ قهوه ای هستند می توانید از کیف ها و اکسسوری هایی که رنگ مشکی دارند استفاده کنید. در مورد کفش هایی که با این ترکیب رنگی به پا می کنید سعی کنید به سراغ رنگ های خنثی بروید. این رنگ ها باعث می شود ترکیب فوق العاده ای در ظاهر خود داشته باشید.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

لباس های مشکی ای را که پوشیده اید می توانید با یک پالتویی که به رنگ شتری است هماهنگ کرده و از این استایل جدید نهایت لذت راببرید. آنجلینا جولی درمواقعی که در نوع لباس پوشیدن خود دچار تردید می شود سعی می کند لباس هایی را انتخاب کند که با لباس های همسرش در هماهنگی کامل باشد و در واقع استایل خود را با استایل همسرش ست می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *