#


آدیداس و تکنولوژی جدید میکرو پروسسور

آدیداس و تکنولوژی جدید میکرو پروسسور
27 فوریه 2017 بدون نظر 1471 بازدید

آدیداس و تکنولوژی جدید میکرو پروسسور

آدیداس و تکنولوژی جدید میکرو پروسسور

تکنولوژی میکرو پروسسور :آدیداس پس از سالها کار در زمینه ی تولید کفش و لوازم فروش و زمانی که به جایگاه های بالای تولید لوازم ورزشی رسید به مرحله ی رقابت پایاپای با شرکت نایک رسید. شرکت نایک و آدیداس همیشه در این چند ساله با هم رقابت تنگاتنگی داشتند که این رقابت باعث خلاقیت هایی در زمینه ی تولید اجناس، لوازم و البسه ی ورزشی نیز شد.

در سال ۲۰۰۵ بود که آدیداس برای اولین بار در صنعت پوشاک توانست کفش را با میکرو پروسسور طراحی کند. آدیداس برای اولین بار توانست کفش هایی را عنوان Adidas 1 روانه ی بازار بین المللی کند.

میکروپروسسورها

مکانیزم کار این میکرو پروسسورها که به کفش های آدیداس اضافه شده بود بدین گونه است که می تواند شرایط شخصی که از آن استفاده می کند را در نظر بگیرد و در فرم کفش تغییراتی را ایجاد کند به نوعی که فرم کفش با توجه به نیاز شخصی تغیر می کند. این میکرو پروسسور ها توانایی محاسبه ی بیش از ۵ میلیون فرمول ریاضی در ثانیه را دارند.

کارکرد این میکروپروسسورهای تولید شده توسط آدیداس با یک باتری کوچک و قابل تعویض است به نحوی که به اندازه ی ۱۰۰ ساعت دویدن عمر می کند. در ماه نوامبر همان سال بود که آدیداس توانست این تکنولوژی را ارتقا بدهد و میکرو پروسسورهایی را به کفش های خود اضافه کند به نوعی که این میکرو پروسسورهای جدید Adidas 1، از عمر باتری بیشتری برخوردار بود .

همچنین توانایی تغییر شکل بیشتری داشت به نوعی که فرم کفش می توانست از کفش ورزشی حرفه ای تا کفش راحتی تغییر کند. به علاوه اینکه موتور های طراحی شده در این کفش گشتاوری بانوان بیش از ۵/۱ برابر مدل قبلی را شامل می شد.

این پیشرفت ها در زمینه ی تولید لوازم و کفش های ورزشی تا به امروز هم ادامه دارد و به واسطه ی رقابت جدی که بین غول های تولیدی لوازم ورزشی وجود دارد به صورت روز افزون در حال افزایش است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *