#


کفش های کهنه به بازار عرضه می شوند

کفش های کهنه
3 اکتبر 2018 بدون نظر 4737 بازدید

کفش های کهنه به بازار عرضه می شوند

کفش های کهنه به بازار عرضه می شوند

کفش های کهنه توسط یک برند وارد بازار می شوند :یک برند ایتالیایی کفش به اسم«Golden Goose»  اسنیکری را در یکی از شبکه های اجتماعی به مبلغ ۵۳۰ دلار به فروش گذاشت.

موردی که این کفش را از سایر کفش ها متمایز کرده است، طراحی آن می باشد. این کفش به صورتی طراحی شده است که گویی کهنه، پوسیده و پاره است ولی جالب اینجاست که برای این که آن را بخرید باید چند صد دلار پول پرداخت کنید.

کاربران در شبکه های اجتماعی نسبت به این کفش های کهنه واکنش های منفی را از خود نشان دادند. اغلب کاربران این کار را توهینی به قشر سطح پایین جامعه قلمداد کردند. به طور مثال یک نفر در توییتر خود گفت: «بسیاری از مردم به خاطر نداشتن پول، کیسه های پلاستیکی را به پای خود می کنند. حتی این افراد پول خرید یک جفت کفش را هم ندارند، چه برسد به کفش پاره و کهنه ای که برند و به مبلغ ۵۳۰ دلار به حراج گذاشته شده!»

در این بین خود این برند عنوان کرد: «در حال حاضر حدود ۴۳.۱ میلیون شهروند آمریکایی در فقر به زندگی ادامه می دهند و ما از این که جرات پیدا کردیم ظاهر کهنه و کفش های کهنه بازار را در اولویت کار خود قرار دهیم، به خود افتخار می کنیم. این ایده به عنوان یکی از اصلی ترین ترندهای مد و فشن سال جاری خواهد بود.»

هر چند برند گلدن گوس اولین برند نیست که دست به این اقدام زده است، برند های معروف دیگری نظیر بالنسیاگا هم لباس هایی که به ظاهر کهنه یا زشت و دیگر قابل استفاده نیستند را با رقم های بالایی نظیر۹۰۰۰ دلار به حراج گذاشته بود.

اکنون ما با این خلاقیت مخالف باشیم یا خیر، این برند موفق شده توجه افراد زیادی را به طرف خود جلب نماید و کفش های کهنه را از دور خارج کرده و برخی افراد را وادار نماید به فقری که پیرامون شان گرفته، بیشتر فکر کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *