#


کدام پارچه ها برای مانتو مناسب هستند؟

مانتو
8 اکتبر 2017 بدون نظر 1921 بازدید

کدام پارچه ها برای مانتو مناسب هستند؟

کدام پارچه ها برای مانتو مناسب هستند؟

امروزه پارچه های متنوعی از لحاظ رنگ و طرح تولید شده اند اما لازم است بدانیم مانتو مناسب چه طرح و رنگی باید داشته باشد؟ باید در نظر داشته باشیم چه پارچه ای با چه طرحی برای مانتو مناسب تر از دیگر پارچه ها است؟ امروز می خواهیم پاسخ این سوالات را داشته باشیم.

انتخاب پارچه های ساده

یکی از عواملی که در انتخاب مانتو مناسب اهمیت بالایی دارد این است که رنگ خوب و مناسبی داشته باشد. در مورد مانتوهای ساده بهتر است به دنبال رنگ مناسبی باشید تا جذابیت شما را بیش از هر زمان دیگری بتواند نشان دهد.

مانتو

مانتو

استفاده از پارچه های راه راه

از جمله پارچه هایی که به سختی می توان آن ها را برای مانتو انتخاب کرد پارچه های راه راه است. با وجود سخت بودن انتخاب این پارچه ها اگر بتوانید آن ها را به درستی انتخاب کنید می تواند یکی از زیباترین طرح ها برای مانتو باشد کافی است در انتخاب آن ها کمی دقت داشته باشید.

در مورد پارچه های راه راه سعی کنید آن هایی را انتخاب کنید که نظم بین خطوط درست بوده و رنگ زمینه و خطوط در یک گروه باشد البته اگر تمایل دارید از رنگ های دیگر استفاده کنید به سراغ رنگ هایی بروید که بیشتر از دو رنگ در آن ها استفاده نشده باشد. این سبک مانتو ها در صورتی که به رنگ آن ها دقت شود می توانند یک گزینه مناسب در جذابیت زنانه شما باشد. مانتوهای راه راهی که خط های عمودی داشته و در رنگ آن ها دو رنگ به کار رفته و فاصله میان خطوط کم است می تواند اندام شما را زیباتر از قبل نشان دهد و بر زیبایی ظاهری شما بیافزاید.

استفاده از پارچه های طرحدار

هنگامی که از پارچه های طرحدار برای مانوی خود استفاده می کنید باید به طرحی که برر روی پارچه وجود دارد و اندازه طرح و فاصله ای که بین طرح ها وجود دارد و حتی نوع چاپی که برای چاپ طرح استفاده شده توجه کافی داشته باشید.
در مورد اندازه ای که طرح روی پارچه باید داشته باشد بهتر است بدانید طرح هایی که ریزتر هستند موجب می شوند فرد لاغر تر دیده شده و طرح های درشت نیز باعث می شوند فردی که مانتو را می پوشد چاق تر از حد معمول دیده شود. پس به طحی که بر روی پارچه مانتو شما وجود دارد دقت لازم را داشته باشید.

مانتو

مانتو

استفاده از پارچه های حاشیه دار برای مانتو

هنگام انتخاب پارچه های حاشیه دار برای مانتو باید به طرح و رنگ و امتداد حاشیه در پارچه و حتی میزان پهنایی که حاشیه دارد دقت فراوان داشت. ترکیب رنگی به کار رفته در حاشیه اهمیت بسیار بالایی دارد و اگر حاشیه ای که به کار رفته با رنگ زمینه پارچه در یک راستا باشد زیبایی و جذابیت چندانی نخواهد داشت و تاثیر کمی را از خود برجای می گذارد. در مورد حاشیه هایی که از ترکیب رنگی بیشتری در آن ها استفاده شده موضوع فرق می کند و هرچقدر که این حاشیه ها رنگین تر باشند به همان اندازه هم جلب توجه خواهند کرد.

استفاده از پارچه های چهار خانه در مانتو

در مورد مانتو هایی که با پارچه های چهار خانه دوخته می شوند باید بیان کنیم هرچقدر این چهارخانه ها ریزتر بوده و مرتب در کنار هم قرار بگیرند باعث می شوند فردی که از آن ها استفاده می کند لاغر ترو خوش اندام تر دیده شود ولی مانتوهایی که چهار خانه های درشت دارندکه به شکل نامرتبی در کنار هم قرار گرفته اند موجب می شوند فرد چاق تر دیده شود.

پارچه های چهارخانه برای افرادی که لاغر بوده و قد بلندی دارند بهترین گزینه می باشند چراکه بیش از هر پارچه دیگری آن ها را پر و چاق نشان می دهند.
باتوجه به مواردی که ذکر شد در انتخاب مانتوی مناسب دقت کافی داشته باشید تا بتوانید با اندامی زیباتر و جذاب تر دیده شوید و مانتوی نامناسب باعث نشود اندام شما ظرافت و زیبایی خود را از دست بدهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *