#


چگونه کفش و انواع دامن را با هم ست کنیم؟

انواع دامن
20 آگوست 2018 بدون نظر 2917 بازدید

چگونه کفش و انواع دامن را با هم ست کنیم؟

چگونه کفش و انواع دامن را با هم ست کنیم؟

ست کردن لباس، کار دشواری است. مخصوصا در صورتی که پای ست کردن کفش با لباس یا انواع دامن هایتان در میان باشد. شما جهت انتخاب لباس، به غیر از زیبایی، راحتی را هم مورد اهمیت قرار می دهید، به همین دلیل باید در پی ست هایی باشید که هر دو ویژگی را در آن واحد داشته باشد.

در صورتی که قصد ست کردن دامن با کفش تان را دارید ولی نمی دانید که چه مدل کفشی را با چه مدلی از انواع دامن بپوشید، ما در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا روش هایی را برای ست کردن لباس های تان به شما آموزش دهیم.

دامن مدادی+ کفش تخت

دامن هایی که مدادی شکل هستند، به دلیل اینکه دارای سبکی کلاسیک هستند، هیچ موقع از مد نمی افتند. این دامن ها علاوه بر اینکه در مراسم رسمی مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه در میهمانی های دوستانه و کژوال هم استفاده می شود.

طراحان مد و فشن توصیه می کنند که بهتر است این مدل دامن را با کفش های تخت استفاده کنید. البته کفش های پاشنه دار نیز انتخاب های خوبی می باشند، در صورتی که دامن تان تا روی زانو یا بلندتر باشد.

دامن ضربدری+ کفش جلو باز

همان گونه که از اسم آن پیدا است، این دامن تا روی زانو می باشد و به شکل ضربدری است به گونه ای که زانوهای تان تقریبا دیده می شوند، لذا باید کفشی را بپوشید که با مدل و ظرافت آن متناسب باشد.

بهترین انتخاب برای این مدل دامن، کفش های جلو باز هستند. البته موردهای دیگری نیز وجود دارد. به طور مثال در صورتی که با کفش های جلو باز احساس خوبی ندارید، می توانید کفش های اسپورت استفاده کنید. در طی فصل های سرد سال هم کفش های ساق دار نیز می توانند بهترین انتخاب برای شما محسوب شوند.

دامن کوتاه چین دار+ کفش پاشنه بلند

این را فراموش نکنید که همیشه با دامن کوتاه چین دار، کفش پاشنه بلند استفاده کنید. البته این که پاشنه کفش تان چه اندازه و چه مدلی باشد، به خودتان و موقعیتی که می خواهید در آن قرار گیرید، بستگی دارد.

به طور مثال از کفش های پاشنه باریک برای میهمانی های دوستانه و کفش های پاشنه پهن را برای مراسم رسمی تر استفاده کنید. در فصل زمستان و پاییز نیز می توانید بوت های پاشنه بلند به پا کنید.

دامن گره ای+ کفش تخت

دامن گره ای یکی از آن دسته از لباس هایی به شمار می رود که به هر فرم اندامی می آید. به غیر از این، شما می توانید آن را با هر مدل کفشی که علاقه دارید ست نمایید. بسیاری از افراد کفش های تخت را ترجیح می دهند ولی در صورتی که دوست دارید کمی رسمی تر دیده شوید، در انتخاب کفش های پاشنه دار، درنگ نکنید.

دامن کوتاه چاک دار+ کفش پاشنه بلند

یکی از بدی هایی که دامن های کوتاه چاک دار دارند این است که پاهای شما را کوتاه تر از اندازه معمول نشان می دهد، به همین دلیل بهتر است کفشی پاشنه بلند انتخاب کنید. البته در صورتی که مشکل قد ندارید و با کفش های تخت نیز احساس راحتی می کنید، اسنیکر برای موقعیت های غیر رسمی و دوستانه می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *