#


میلیونرهای مدلینگ جهان در سال۲۰۱۷

4 ژانویه 2018 بدون نظر 2919 بازدید

میلیونرهای مدلینگ جهان در سال۲۰۱۷

میلیونرهای مدلینگ جهان در سال۲۰۱۷

در دنیای مد افراد بسیاری فعالیت دارند که توانسته اند درآمدهای بالایی را به دست بیاورند. طراحان و صاحبان خانه های و مد و مدلینگ ها با فعالیت های بسیار خود در این عرصه موفق شده اند درآمدهای خود را به میززان قابل توجهی افزایش دهند حتی برخی از آن ها بالای بیست میلیون دلار نیز درآمد داشته اند.

در این مقاله قصد داریم برخی از مدلینگ های تازه وارد را که در طول یک سال توانسته اند رقم بالایی را برای درآمد خود ثبت کنند معرفی کنیم. شاید برخی انتظاهر داشته باشند در این لیست نام افرادی دیده شود که بیشتر از بیست میلیون دلار درآمد داشته اند اما ما سعی کرده ایم نام آن هایی که به نوعی تازه کار بوده اند را در این لیست عنوان کنیم.

مشهورترین ها که خود شهرت بسیار دارند و نیازی برای معرفی آن ها نیست اما برخی از این مدلینگ ها شاید تا به حال نامی از آن ها برده نشده باشد و یا شاید افراد بسیار کمی با آن ها آشنا باشند.

کارلی کلاوس

یکی از مدل های جذاب آمریکایی کارلی کلاوس می باشد که توانسته در سال۲۰۱۷ درآمد خود را به۹ میلیون دلار افزایش دهد. این مدلینگ جوان به دلیل همکاری های بسیار خود با برند معتبر ویکتوریا سکرت توانسته شناخته شود. کلاوس توانسته از سوی مادلز دات کام به عنوان نهمین زن مدل برتر در جهان شناخته شود که از بین پنجاه مدل برتر جهان انتخاب می شود. مجله ووگ پاریس کلاوس را در بین۳۰ مدل برتری که در دهه۲۰۰۰ میلادی وجود داشته معرفی نموده است.

کلاوس به عنوان یک مدلینگ جوان موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورده است که از مهمترین آن ها چاپ تصویر او در سن بیست و پنج سالگی بر روی مجله ووگ است که به تعداد سی و شش مرتبه این کار تکرار شده و تا مدت ها تصویر او بر روی این مجله مد دیده می شد. کلاوس در حیطه کاری خود فعالیت های بسیار زیادی دارد و هم اکنون نیز با برندهای معروفی همچون آدیداس، سوارووسکی و اکسپرس همکاری داشته و محصولات این برندها را معرفی می نماید.

لیو ون

کشور چین هم توانسته مدل های معروفی را در عرصه مد و فشن معری نماید که یکی از آن ها بو ون است. این مدلینگ چینی با برندهایی همچون لاپرلا و پوما همکاری داشته است و در تبلیغ محصولات این دو برند لوکس نقش بسزایی را ایفا کرده است. لیو ون نخستین زن چینی است که توانسته بر روی دفینه ای که متعلق به فشن شوهای ویکتوریا سکرت بود قدم بگذارد و در فشن شوهای این برند شرکت داشته باشد.

لیو ون توانسته در طول یک سال گدشته۶.۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد؛ این مدل چینی در بخش های مختلفی از صنعت مد توانسته توانایی های بالای خود را نشان دهد و همین امر موجب شده تا بتواند به عنوان یک چهره مشهور در عرصه مدلینگ شناخته شود و فعالیت های بسیار زیادی را انجام داده است.

بلا حدید و درآمد میلیونی او در سال۲۰۱۷

بلا حدید یکی از مدل های جوانی است که می توان نام او را در این لیست ذکر کرد. بلا حدید که خواهر مدل مشهور جی جی حدید است توانسته توانایی های بالای خود را در زمینه مدلینگ نشان دهد و به یکی از مدل ها و مانکن های مشهور در سال۲۰۱۷ تبدیل شود که توانسته به درآمد شش میلیون دلاری در این سال تبدیل شود. بلا حدید همکاری با برندهای مشهور دیور و نایک و همچنین برند لوازم آرایشی نارس را در کارنامه کاری خود داشته و توانسته در تبلیغات این برندها نقشی تاثیر گذار داشته باشد.

اشلی گراهام

یکی دیگر از مدل های آمریکایی اشلی گراهام می باشد که با زیبایی خود توانسته در لیست جهانی CB150 قرار گرفته و به عنوان یکی از زنان زیبایی که در جهان وجود دارد شناخته شود. اشلی گراهام به عنوان یک مدل تازه کار شناخته می شود که طی سال های اخیر موفق شده وارد صنعت مدلینگ شود اما داشتن تناسب اندام و چهره ای زیبا موجب شده او به عنوان یک مدل مشهور و پر درآمد در سال۲۰۱۷ معرفی شود و بتواند درآمدی بالغ بر۵.۵ میلیون دلار را برای خود بدست بیاورد.

این مدل مشهور توانسته ددر سال هایی که فعالیت مدلینگ خود را آغاز کرده با برندهایی همچون اچ اند ام و درس برن و همچنین برند Lane Bryant همکاری های گسترده ای داشته باشد.

این مدل های جوان با فعالیت های خود در عرصه مد و فشن توانسته اند به جایگاه ویژه ای دست پیدا کنند و درآمدهای خود را افزایش دهند. همکاری با برندهای مشهور موجب می شود تا آن ها بتوانند شهرت بسیار زیادی را برای خود کسب کنند و این مساله در آینده کاری آن ها تاثیرات بسیار زیادی خواهد داشت.

برخی از این مدل های جوان برای سال جاری میلادی نیز قراردادهای بزرگی را امضا کرده اند که به طور حتم می تواند درآمد بالاتری برای آن ها به ارمغان بیاورد. صنعت مد همیشه در حال تغییر است و افرادی که قصد داشته باشند در این صنعت به موفقیت برسند باید تلاش خود را افزایش داده و بتوانند با تحولاتی که در این عرصه ایجاد می شود خود را وفق دهند و فعالیت های گسترده ای را داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *