#


مدل های برتر در دنیای مد

21 می 2019 بدون نظر 3587 بازدید

مدل های برتر در دنیای مد

امروزه بازار صنعت مد و مدلینگ بسیار پرورنق است و افراد بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند در ادامه به بررسی چند مدل معروف در دنیای مد می پردازیم.

مدل ها معروف و برتر در دنیا

۱-جی جی حدید : این مدل یکی مدل معروف و مشهورترین مدل ها در دنیای مد است . جی جی حدید دارای قدی برابر ۱۷۹ سانتی متر و وزنی برابر ۵۷ کیلوگرم است و از مدل های بسیار خوش اندام است . وی ۲۳ سال دارد و شوهای مختلفی فعالیت می کند که از عوامل مشهور بودن وی بوده است . هم چنین در مسائل تبلیغاتی حضور بسیار پررنگی دارد .

مدل معروف

۲-میراندا کر: میراندا از مشهورترین مدل های ویکتوریا سکرت است و قد وی برابر۱۷۵ سانتی متر و وزنش برابر ۵۳ کیلوگرم بوده است  وی هم اکنون سی و پنج سال سن دارد. از میرندا کر می توان به عنوان گران ترین مدل های جهان یاد کرد.

۳-هیلاری رودا : هیلاری رودا دارای سی و یکی سال سن است و قد وی ۱.۸۰ سانتی متر است و وزنی برابر ۵۷ کیلوگرم دارد. و به خاطر این که در کمپین های تبلیغاتی بسیار زیادی حضور پیدا می کند توانسته است تا به مدل معروف تبدیل شود .

۴-آدریانا لیما : این مدل زیبای زن اهل برزیل است و هم دارای قد بلند و کشیده ای است و هم صورت بسیار زیبایی دارد که باعث شده است تا به مدل بسیار جذابی تبدیل شود . او ۳۷ سال سن دارد و دارای دو فرزند است .

۵-بلا حدید : بلا حدید خواهر جی جی حدید از مدل های بسیار جذابی بود که قبلا معرفی شد این جاست که صحبت ژن خوب تحقق پیدا می کند. قد وی ۱۷۵ سانت است و دارای وزنی برابر ۵۶ کیلوگرم است که باعث شده است تا به یک مانکن بسیار زیبا تبدیل شود.

۶-کندال جنر :وی دارای ۱۷۹ سانتی متر قد و وزنی برابر ۵۶ کیلوگرم است . از جمله مدل های بسیار پولدار محسوب می شود که از راه مدلینگ توانسته است به میزان ۲۲ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند. در اینستاگرام نیز این مدل معروف فالورهای بسیار زیادی دارد که از راه تبلیغات آن ها را به دست آورده است.

۷-داوتسن کروس : این مدل دارای قدی بسیار بلند و چهره ای زیبا است که باعث شد تا به یک مدل معروف بسیار زیبا در این زمینه تبدبل شود قد وی ۱۷۹ و وزنی برابر ۵۴ کیلوگرم دارد . داوتسن کروس  ۳۳ سال سن دارد و مادر دو فرزند است .

۸-ژیزل بوندشن : این مدل ۳۷ ساله دارای قد ۱۸۰ سانت  و وزنی برابر ۵۷ کیلوگرم دارد. این مدل نیز درآمد بسیار زیادی را در این زمینه به دست می آورد و از مدل های پولدار در این زمینه است. دلیل این درآمد بالا نیز عکس های بسیار زیادی بوده است که روی بیش تر از ۱۲۰۰ بیلبورد تبلیغاتی ومجله ها چاپ شده است. این مدل قرار دادهای بسیار زیادی را با برندهای مختلف عطر ، ادکلن و … نیز بسته است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *