#


سلبریتی ها در دوره بارداری خود از چه لباس هایی استفاده می کردند؟

دوره بارداری
9 نوامبر 2018 بدون نظر 3459 بازدید

سلبریتی ها در دوره بارداری خود از چه لباس هایی استفاده می کردند؟

سلبریتی ها در دوره بارداری خود از چه لباس هایی استفاده می کردند؟

دوره بارداری یکی از بهترین و خاطره انگیز‌ترین دوران زندگی هر زنی محسوب می شود. این نه ماه که گاهی اوقات خیلی سریع و گاهی اوقات هم خیلی کند و آهسته می گذرد، خاطرات و لحظات به یاد ماندنی زیادی را با خود به همراه می ‌آورد و آن را تبدیل به دوره ای تکرار نشدنی در زندگی افراد می کند.

در این بین یکی از اصلی ‌ترین چالش‌ های دوره بارداری برای خانم‌ ها، انتخاب لباس مناسب برای این چند ماه و دست پیدا کردن به استایل بارداری خاص و درجه یک است. در این مطلب به بررسی دو نظریه گوناگون در مورد بارداری و استایل مناسب آن خواهیم پرداخت و پس از آن شما را با استایل بارداری تعدادی از ستاره ها آشنا خواهیم نمود.

نظریه اول: شکم خود را پنهان کنیم!

همان گونه که اطلاع دارید دوره بارداری با تغییر و تحولات زیادی در بدن افراد همراه است و به صورت مستقیم بر سایز و اندام خانم ‌ها اثر می ‌گذارد. تعدادی از خانم ‌ها با این تغییرات به راحتی کنار نمی ‌آیند و دوست دارند که برجستگی شکم خود را بپوشانند.

این خانم ‌ها در مدت این نه ماه، از به تن کردن لباس‌ های تنگ و چسبیده به بدن خودداری می‌ کنند و با انتخاب لباس گشاد و اور سایز، تلاش در مخفی کردن شکم برجسته ‌ی خود دارند. این دست از افراد معمولاً پوشیدن شلوار را کنار می ‌گذارند و پیراهن ‌های گشاد و دارای چین را جایگزین همه ی لباس ‌های خود می‌ کنند! نکته جالب اینجاست که تعدادی از سلبریتی ها هم این روش را دوست دارند و علاقه ‌ی زیادی به آشکار کردن شکم خود در دوره بارداری ندارند.

نظریه دوم: تغییرات جسمی خود را قبول کنیم و استایل بارداری خود را آزادانه ایجاد کنیم.

یک دسته دیگر از خانم‌ ها، همه تغییرات ایجاد شده در سایز و هیکل خود را قبول می کنند و از هر ماه بارداری خود خیلی زیاد لذت می ‌برند. آن ‌ها لباس خود را به پیراهن ‌های بزرگ و یک‌ فرمی که از زیر سینه پف‌ کرده‌ اند، محدود نمی ‌کنند و استایل قبل از بارداری خود را با یک مقدار تغییرات و انتخاب سایز متناسب با وضعیت حال حاضر خود، همواره حفظ می ‌کنند.

در انتخاب لباس دوران بارداری به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟

تفوتی ندارد که شما جزو گروه اول باشید یا گروه دوم؛ چیزی که در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است، فراموش نکردن این موضوع می باشد که شما هنوز هم همان خانم زیبا و خوش اندامی هستید که قبل از دوره بارداری بودید! بارداری یک بیماری و یا یک دوره‌ ی خسته کننده در زندگی خانم‌ ها نیست. بارداری یک بخش واقعاً طبیعی از زندگی خانم ها محسوب می شود. دقت به پوشش، آرایش و استفاده از زیورآلات زیبا موجب می‌ شود که کیفیت زندگی شما در این دوره باز هم حفظ شود و استایل بارداری شما، نه ‌تنها کسل کننده و تکراری، بلکه خیلی جذاب و چشم ‌نواز گردد.

در انتخاب لباس برای دوره بارداری به مدل هیکل خود و روند تغییرات آن توجه کنید و به‌ مرور زمان خرید خود را انجام دهید. هیچ‌ کسی خبر ندارد که فرم بدن او در ماه آینده به چه شکلی خواهد شد و به همین خاطر پیشنهاد می‌ شود که خرید لباس برای دوره بارداری را به ‌مرور زمان انجام دهید. به جنس پارچه و متریال استفاده شده در آن هم دقت نمایید، دقت داشته باشید تا جایی که امکان دارد از پارچه‌ های نرم و لطیف و ضد حساسیت برای تولید لباس ها استفاده شده باشد.

بررسی استایل بارداری سلبریتی ها

به وجود آوردن استایلی مناسب و فوق العاده در زمان بارداری تا حدی دشوار به نظر می آید و مقداری بررسی و جست‌ و جو در دنیای مد نیاز دارد. در این مطلب به بررسی استایل بارداری تعدادی از ستاره ها پرداخته ‌ایم تا با مطالعه آن‌ ها بتوانید، با آیتم ‌های متنوعی که مناسب این دوران می باشند آشنا شده و با نمونه برداری از آن ‌ها، استایل مورد علاقه خود را رقم بزنید.

اوا لانگوریا (Eva Longoria)

این هنرمند اهل ایالات متحده جزو افرادی است که با غرور و افتخار هر چه بیشتر، وضعیت جدید بدن خود را قبول کرده است و از نمایان کردن آن به‌ هیچ عنوان ترسی ندارد. ترکیب لباس ‌های چسبانی که از پارچه‌ های انعطاف‌ پذیر دوخته ‌شده ‌اند با کفش ‌های اسپرت و یا کتانی، از اصلی ترین علاقه مندی های استایل وی در زمان بارداری است.

کیت میدلتون (Kate Middleton)

کیت میدلتون، دوشیزه پر طرفدار کمبریج در زمان بارداری هم استایل رسمی خود را حفظ کرده است و همان لباس هایی را می پوشد که پیش از آن هم بر تن می ‌کرد. وی هنوز هم از کفش ‌های پاشنه ‌بلند خود دست بر نمی دارد و استایل لوکس و اصیل خود را همین طور حفظ کرده است.

هلاریا بالدوین (Hilaria Baldwin)

هیلاریا در زمان بارداری هم، خانمی ظریف و خوش‌ هیکل است و تنها تغییر ایجاد شده در بدن وی، برجسته شدن شکمش به ‌صورت موضعی می باشد. وی در این مدت برعکس خیلی از خانم ها، پوشیدن لباس ‌های تنگ و چسبان را ترجیح می‌ دهد و هنوز هم برای حضور در مراسم و مهمانی ‌های خاص، از کفش های پاشنه ‌بلند استفاده می کند.

ادل (Adele)

ادل هم جزو خانم هایی است که بارداری را هیچ وقت به ‌عنوان یک عامل بازدارنده در به وجود آوردن استایل مورد علاقه اش احساس نکرده است و هر چیزی که قبل از بارداری انتخاب می ‌کرد را، در این مدت بارداری هم پوشیده است.

ناتالی پورتمن (Natalie Portman)

بررسی استایل ناتالی پورتمن در زمان بارداری‌ اش مشخص می کند که وی بیشتر به لباس ‌های نیمه چسبان و بعضاً گشاد علاقه مند است، هر چند از پوشیدن لباس ‌های تنگ و کوتاه هم خودداری نمی ‌کند. برجستگی شکم وی در بیشتر مراسم و مهمانی ‌ها پوشیده شده است و بیشتر لباس ‌های او ماکسی می باشند.

مولی سیمز (Molly Sims)

این مدل آمریکایی در زمان بارداری خود اغلب از پیراهن ‌های چند لایه استفاده نموده و اصولاً لباس های خود را با یک کت کوتاه یا یک پالتوی بلند ست می‌ کند. وی در زمان بارداری خود بیشتر مواقع از کفش ‌های راحت و بدون پاشنه استفاده کرده است و به همین ترتیب استایلی مخصوص به خود را رقم می ‌زند.

بهاتی پرینسلو (Behati Prinsloo)

اطلاعات به دست آمده نشان می‌ دهد که بهاتی پرینسلو از همان روزهای اول بارداری خود، راحتی را بیشتر ترجیح داده و با انتخاب رنگ‌ های خاص و جذاب، استایل خاص خود را به وجود آورده است. وی در بیشتر مواقع با لباس ‌های راحت و یا لباس ‌های چند لایه در مراسم حضور پیدا می کند و معمولاً از نشان دادن شکم خود بدون هیچ پوششی خودداری نمی کند.

امیلی بلانت (Emily Blunt)

این ستاره انگلیسی هم از استایلی خاص و فوق العاده در زمان بارداری خود برخوردار است. وی لباس ‌های تنگی را که به طور کامل شکل شکمش را مشخص می‌ کنند را می ‌پسندد و پوشیدن کفش‌ های اسپرت و نیم بوت را در کنار آن ‌ها ترجیح می ‌دهد.

کریسی تیگن (Chrissy Teigen)

لباس ‌های تنگ و کوتاه همراه با رویه‌ ای بلند، از مهم ترین مشخصه‌ های استایل این مدل آمریکایی در زمان بارداری‌ اش بودند. وی در این مدت هم پوشیدن کفش‌ های پاشنه ‌بلند را ترجیح می دهد و استایلی واقعاً جذاب را برای خود رقم می ‌زند.

کایرا نایتلی (Kiera Knightley)

کایرا جزو آن دسته از خانم هایی است که در زمان بارداری خود استایلی بدون رو دربایستی و خیلی دوست ‌داشتنی دارد. وی اصولاً به لباس ‌های خیلی تنگ و بلند علاقه ای ندارد و همواره دارای یک ظاهر شیک و مرتب است.

فیرن کاتن (Fearne Cotton)

استایل دوره بارداری این مجری رادیو و تلویزیون تا حدودی اسپرت تر و راحت‌ تر است. وی در این مدت بیشتر پیراهن های چند لایه را پوشید و استایلی راحت و دوست داشتنی دارد.

ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham)

ویکتوریا بکهام هم جزو آن دسته از خانم هایی است که از پوشیدن شلوار و کفش پاشنه ‌بلند در زمان بارداری ترسی ندارد و استایل مخصوص و زیبای خود را در تمام این دوره هم حفظ می ‌کند.

کیم کارداشیان (Kim Kardashian)

کیم کارداشیان جزو کمتر ستاره هایی است که در زمان بارداری با یک اضافه‌ وزن بیش از حد رو به رو می ‌شود و سایز وی به صورت چشمگیری بالا می رود. با توجه به این او هیچ وقت از پوشیدن لباس‌ های چسبان و کفش پاشنه ‌بلند ترسی نداشته است و بیشتر لباس های خود را با رویه‌ ای گشادتر و راحت تر می ‌پوشاند.

بیانسه (Beyoncé)

بیانسه، این پر طرفدار و محبوب آمریکایی هم پوشیدن لباس ‌های خیلی تنگ و چسبان را، در دوره بارداری خود ترجیح داده است و برجستگی شکم خود را به‌ صورتی مشخص نمایان کرده است. وی در زمان بارداری هم زنی زیبا و جذاب بود و همه ی نگاه ‌ها را به خود جلب می کرد.

آنجلینا جولی (Angelina Jolie)

آنجلینا جولی در زمان بارداری هم سنگینی و وقار خود را حفظ می‌ کند و استایل بارداری خود را به ‌دور از هر نوع اغراق به وجود می آورد. لباس هایی ‌که وی در این مدت انتخاب کرده است، تماماً خیلی شیک و زیبا می باشند و بیشتر آن ها برجستگی شکم او را کاملاً می پوشانند.

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)

با توجه به این که جنیفر لوپز به پوشیدن لباس ‌های واقعاً جسورانه بر روی استیج معروف شده است، در زمان بارداری انتخاب‌ های معمولی تری کرده است و لباس ‌های راحت‌ تر و گشادتر را برای حضور در مراسمات ترجیح می ‌دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *