#


راز خوش تیپی جی جی حدید

جی جی حدید
17 نوامبر 2018 بدون نظر 4667 بازدید

راز خوش تیپی جی جی حدید

راز خوش تیپی جی جی حدید

جی جی حدید هم اکنون یکی از معروف ترین سوپر مدل های دنیا به حساب می آید. تعداد زیادی از طراحان معروف دنیا نه تنها برای تبلیغ محصولات خود، بلکه برای گرفتن نظرات مهم از وی در مراسمات مختلف، دعوت به همکاری می کنند. وی همواره جزو یکی از خوش استایل ترین ستاره ها محسوب می شود، به صورتی که افراد بسیاری، از طراحان لباس گرفته تا افراد معمولی، از وی الهام می گیرند. چنانچه علاقه مندید که با تیپ های متنوع این سوپرمدل دنیا آشنا شوید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

شلوار جین به عنوان یکی از لباس های اسپورتی است که جی جی حدید برای تیپ های خود آن انتخاب می کند. وی شلوار جین خود را با یک هودی آبی رنگ و کتانی های به رنگ سفید و آبی، ست می کند. این گونه که به نظر می رسد وی زمان کافی را برای ست کردن لباس هایش با هم را ندارد، به این ترتیب شلوار جین و کتانی سفید را که خیلی راحت با هر رنگ و مدل لباسی ست می شود، را انتخاب می کند.

یکی از ترندهای سال جاری، طرح های گلدار بر روی لباس می باشد. جی جی یک پیراهن تقریباً گشاد گلدار را انتخاب نموده و روی آن کمربندی به رنگ کرم را بسته است. شما هم می توانید با این کار به لباس های خود یک طرح جدید را بدهید. به طور مثال پیراهن های خود را یک دفعه بدون کمربند و یک دفعه با آن بپوشید. از جایی که این پیراهن تقریباً کژوال و غیر رسمی است، وی کفشی بدون پاشنه و کیفی به رنگ یکی از رنگ های موجود در پیراهنش را با آن ست کرده است.

لباس پوشیدن به شیوه«جی جی حدید»، سوپر مدل دنیا

برای هر فردی داشتن یک کت جین واجب است، به این ترتیب که شما می توانید هم مثل جی جی حدید آن را با یک دست لباس اسپورت ست کنید و هم آن را بر روی لباس های رسمی خود بپوشید. جی جی یک دست تاپ و شلوار دو رنگ ست شده خود را با کتانی های سفید و یک ژاکت جین می پوشد. مزیت کت های جین این می باشد که شما قادر هستید که آن را با هر رنگ و سبک لباسی که علاقه دارید، بپوشید و در هر حالت روی مد باشید.

جی جی یک لباس از برند ورساچه را برای مراسم فشن اواردز «CFDA» انتخاب کرد. هر چند این لباس خیلی ساده دیده می شود ولی موردی که در آن جلب توجه می کند، طراحی پارچه آن می باشد. به این ترتیب، شما می توانید برای جذابیت بخشیدن به لباسی که فرم ساده ای دارد، از پارچه های دارای طرح و رنگی کمک بگیرید.

کت و شلوار هم به عنوان یکی دیگر از گزینه هایی است که زنان می توانند برای مراسم رسمی خود بپوشند. جی جی حدید رنگ خردلی را برای این مورد انتخاب کرد. از جایی که این رنگ تقریباً بی اثر است، وی تلاش کرد که تا حدودی غلیظ تر آرایش کند. رژ لب رنگ جیگری انتخاب مناسبی برای این ست بود. جی جی همراه با این لباس که تقریباً کلاسیک می باشد، کفشی نوک تیز و به روز پوشیده که در واقع ظاهری رسمی و جذاب به وی داده است.

جی جی حدید فقط شلوار جین را برای تیپ های اسپورت انتخاب نمی کند بلکه آن را برای تیپ های نیمه رسمی خود هم انتخاب می کند. وی شلوار جین برمودا و جذب را با تی شرتی که آن را داخل شلوارش می گذارد ست کرده است. با پوشیدن کفش و کمربند چرم رنگ جیگری، وی ظاهر خود را تا حدودی از حالت اسپورت به طرف نیمه رسمی عوض کرده که نتیجه آن هم خیلی زیبا و دلنشین است.

یکی از استایل هایی که هیچ وقت از مد نخواهد افتاد، پوشیدن لباس های سراسر مشکی است. ولی جی جی حدید با پوشیدن یک کت به سبک پاپ آرت که رنگ نارنجی جیغ دارد، تیپ او را از حالت مرده و خنثی نجات داد. شما هم می توانید این مدل را با پوشیدن لباس یا حتی اکسسوری های رنگی متنوع به کار گیرید. در صورتی که به دنبال یک استایل ساده و ملیح می باشید، می توانید از این تیپ جی جی الهام بگیرید. وی جامپ سویتی به رنگ آبی آسمانی می پوشد و آن را با اکسسوری هایی به رنگ سفید ست می کند. با توجه به این که سفید رنگی خنثی است، شما آن را با هر رنگ و مدل لباسی که دارید، می توانید به راحتی ست کنید.

یکی از استایل های دیدنی جی جی، استایلی بود که برای مراسم هفته مد نیویورک پوشید. وی یک سویشرت بافتنی به رنگ صورتی جیغ را با یک شلوار جین ست کرد. کفش های وی هم رنگی شبیه سویشرت اش بود. با توجه به این که وی تیپ ساده ای دارد ولی با انتخاب رنگ های درست، موفق شده تا چشم ها را به طرف خود جلب کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *