#


تیپ های مختلف برای آقایان در هر سنی

تیپ های مختلف
3 نوامبر 2018 بدون نظر 3849 بازدید

تیپ های مختلف برای آقایان در هر سنی

تیپ های مختلف برای آقایان در هر سنی

یکی از روش هایی که دیگران ما را از راه آن امتحان می کنند، مدل لباس پوشیدن ماست، به همین ترتیب باید در انتخاب لباس هایی که آن ها را می پوشیم، توجه لازم را داشته باشیم. هر دوره ای شیوه لباس پوشیدن مخصوص خود را دارد، به طور مثال لباسی که نوجوانان می پوشند برای افراد میان سال مناسب نیست. ولی به چه صورت با تیپ های مختلف در هر سنی شیک و جذاب به نظر بیاییم؟ چنانچه علاقه مندید که بدانید هر سنی چه مدل لباس پوشیدنی را می طلبد، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

جین

زیر ۲۵ سال: پاره

هر چند شلوارهای پاره یکی از ترندهای امسال می باشند ولی خب برای هر سنتی هم مناسب نیستند. در اصل این شلوارها فقط برای کسانی که سن پایینی دارند، مناسب به نظر می رسد. به این ترتیب چنانچه سن شما بالای بیست و پنج سال است برای تیپ های مختلف، بهتر است که به سراغ لباس های مدل پاره پوره به هیچ عنوان نروید.

۲۵ تا ۳۵: سنگشور

اگر شما سن شما بالاتر از بیست و پنج سال است، دیگر برای پوشیدن لباس هایی که پاره پوره است دیر شده است، در این سن دیگر شما نباید چشم و گوش بسته مد را دنبال کنید، بلکه هر چیزی که تصور می کنید به شما بیشتر از لباس های دیگر می آید را بپوشید و با زدن تیپ های مختلف مد را دنبال کنید. لباسی که در این سن برای شما مناسب تر است، لباس هایی هستند که نه زیاد تینیجری و نه خیلی سنگین و قدیمی باشند. به عنوان مثال شلوارهای جین سنگ شور شده انتخاب خوبی این سن می توانند باشند.

بالای ۳۵ سال: ساده

از سن سی و پنج سال به بالا، شما دیگر باید لباس های ساده تری را انتخاب نمایید. در اصل سبکی که در این سن برای شما مناسب تر است، سبک مینیمالیست است. این سبک از شلوارها یک مزیت دارد و آن هم این است که به خاطر سادگی با هر نمونه پیراهن یا تیشرتی به راحتی ست می شود.

تی شرت

زیر ۲۵: طرح های گرافیگی

هر چند لباس هایی که به صورت گرافیکی طراحی شده اند، خیلی جذاب هستند ولی برای هر سن و سالی و برای تیپ های مختلف مناسب نیستند. در اصل این لباس ها برای تینیجرها و افراد تا سن بیست و پنج سال مناسب هستند. در این سن شما این امکان را دارید که تیشرت هایی با طرح های بولد گرافیکی یا طرح هایی که موضوعات خنده دار و فان دارند را بپوشید و از هیجانی که به ظاهر شما می دهد نهایت لذت را ببرید.

بین ۲۵ تا ۳۵ سالگی: طرح لوگو

در این سن مسئولیت های زندگی شما بالاتر می رود، سایرین شما را دیگر مثل یک نوجوان نگاه نمی کنند و توقع شان از شما هم بیشتر شده است، به این ترتیب شما هم باید سنگین تر لباس به تن کنید. به طور مثال دیگر تیشرت هایی که طرح های گرافیکی دارند برای شما مناسب نیستند. به جای آن اگر از لباس هایی با طرح های ساده تر استفاده کنید مناسب تر است. به عنوان مثال تیشرت هایی که طرح لوگوی ساده روی آن حک شده است انتخاب خوبی برای شما می تواند باشد.

بالای ۳۵: ساده

از سن سی و پنج سالگی به بالا دیگر شما خیلی زمان برای مد بودن را ندارید. به این ترتیب تیشرت های ساده مناسب ترین انتخاب برای شما خواهند بود. به جای طرح روی تیشرت، بهتر است که روی کیفیت آن دقت بیشتری داشته باشید. رنگ های بی اثر هم بر رنگ های جیغ در این سن برای شما اولویت بالاتری دارند.

کفش

زیر ۲۵: هایپ

با توجه به این که شما در این سن شور و شوق، انرژی و هیجان بالایی دارید و علاقه دارید که بیشتر زمان خود را با دوستان و بیرون از منزل بگذرانید، این نمونه از کفش های هایپ مناسب سن شما خواهد بود. این کفش ها نه تنها خیلی راحت هستند، بلکه خیلی هم به چشم می آیند و به ظاهر شما جذابیت بالایی می دهند.

بین ۲۵ تا ۳۵: مدرن

حتما به گوش شما هم رسیده است برای این که متوجه شویم یک نفر تا چه اندازه به ظاهر خود می رسد و تیپ های مختلف می زند، باید به کفش های وی نگاه کنیم. بله! کفش ها، مخصوصاً در سن ۲۵ تا ۳۵ سال، نقش بزرگی را در ظاهر شما ایفا می کند. به این ترتیب باید برای انتخاب آن ها دقت لازم را داشته باشید. کفش های بخه روز و در کنار آن راحت می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

بالای ۳۵: کلاسیک

در این دوره، شما به کفش هایی با سبک های کلاسیک تر نیاز دارید. به طور مثال سبک کانورس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این مدل از کفش ها هم راحت و وزن کمی دارند و هم هیچ وقت از مد نمی افتند. رنگ های بی اثر این کفش ها به خوبی با هر رنگ لباسی ست می شوند.

ساعت

زیر ۲۵: کاربردی

در این سن مدل و برند ساعت برای شما زیاد اهمیت ندارد. در اصل این که چه مدل ساعتی به دست شما باشد جزو علاقه مندی های زندگی تان نیست، بنابراین بیشتر به دنبال چیزی هستید که فقط این اکسسوری را روی دستان خود داشته باشید، حالا ساعتی طلایی رنگ باشد یا ساعتی با بند پلاستیکی تفاوتی ندارد. در اصل مهم تر از زیبایی و برند، کیفیت ساعت برای شما مهم است. به همین ترتیب هر ساعت ارزان قیمت و جوان پسندی می توانند برای شما مناسب باشد.

بین ۲۵ تا ۳۵: مینیمالیست

در این سن خرید یک ساعت خوب یکی از اولویت های زندگی تان است. در واقع شما دوست دارید با ساعت مچی تان به دیگران نشان دهید که برای استایل تان اهمیت زیادی قائلید، از این رو به دنبال برندهای معتبر و با کیفیت باشید. ما طرح های مینیمالیست ساعت را برای این دوران به شما پیشنهاد می دهیم.

بالای ۳۵: سنگین

در صورتی که سن شما بالاتر از سی و پنج سال است و به دنبال سک ساعت مناسب برای خود می گردید، ما ساعت هایی که صفحه گرد دارد را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر در این سن، دور ساعت های ساده و مینیمال را خط بکشید بهتر است و به جای آن به دنبال ساعت های سنگین و جذاب تر باشید. با توجه به این که ساعت به ظاهر شما هویت می بخشد و به مدت های طولانی روی دست های شما خواهد درخشید، بهتر است که برای انتخاب آن دقت لازم را انجام دهید.

کت

زیر ۲۵: چسبان و طرح دار

پسرهای زیر سن۲۵ سال علاقه زیادی به پوشیدن کت، به غیر از مراسم رسمی مثل عروسی نشان نمی دهند. در اصل آن ها حس می کنند که اگر کت بپوشند و تیپ های مختلف بزنند، مسخره به نظر خواهند رسید، به این ترتیب باید به دنبال مدل های اسپورت تر باشند. کت هایی که به بدن می چسبند و طرح دار هستند می تواند انتخاب منسبی برای آن ها باشند.

بین ۲۵ تا ۳۵: ساده و باریک

در این سن آقایان به مرور زمان به پوشیدن کت علاقه مند می شوند. آن ها باید کت های رسمی تر را انتخاب کرده و بپوشند، بر همین اساس کت های بدون طرح و ساده را به این رده سنی پیشنهاد می دهیم. در این سن کتی را انتخاب نمایید که دارای کمری تنگ تر باشد و به زیبایی روی تن شما بنشیند.

بالای ۳۵: کلاسیک

هر اندازه سن شما بیشتر می شود، باید به دنبال سبک های کلاسیک تر کت باشید، مخصوصاً در آقایان با تیپ های مختلف، رنگ های سنگینی مانند سرمه ای و طوسی پر رنگ، می توانند استایل زیبا و شیکی را برای شما بسازند.

کیف

زیر ۲۵: کمری

همان طور که اطلاع دارید، به تازگی کیف های کمری مد شده اند ولی در واقع این مدل کیف ها به درد هر رده سنی با تیپ های مختلف نمی خورند، به طور مثال برای افرادی که سن آن ها بالای ۲۵ سال است، زیاد مناسب نیست. ولی چنانچه پایین تر از ۲۵ سال هستید، می توانید از این مد سال استفاده کرده و لذت ببرید. خوبی این مدل از کیف ها این است که به کمرتان بسته می شود و دستان شما را آزاد می گذارد.

بین ۲۵ تا ۳۵: اسپورت

کیف های اسپورت، مثل کیف های رو دوشی یا کوله ای در این رده سنی برای آقایان مناسب است. شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. در صورتی که این اکسسوری را به درستی انتخاب نمایید، می توانید به جذابیت ظاهر خود چند برابر بیافزایید.

بالای ۳۵: کیف اداری

شما در این رده های سنی می بایست دیگر کیف سنگین تری به دست بگیرید و با آن تیپ های مختلف بزنید. کیف های اداری از مناسب ترین مدل هایی می باشند که می توانید آن ها را انتخاب کنید. این کیف ها در رنگ ها و نمونه های متنوع، مثل مدرن و کلاسیک یا چرم سیاه و قهوهای، طراحی شده اند که بر اساس سلیقه خود می توانید یکی را انتخاب نمایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *