#


بهترین عطرهای پاییزی ۲۰۱۸ که برای آقایان مناسب است

عطرهای پاییزی
13 سپتامبر 2018 بدون نظر 2007 بازدید

بهترین عطرهای پاییزی ۲۰۱۸ که برای آقایان مناسب است

بهترین عطرهای پاییزی ۲۰۱۸ که برای آقایان مناسب است

با شروع فصل سرد، زمان آن رسیده است که به عطرهای خود هم تنوعی بدهیم و  رایحه هایی را که مناسب برای این فصل هستند را انتخاب نماییم.  از عطرهای پاییزی استفاده کنید و اگر اطلاع ندارید که چه عطر و رایحه ای برای فصل سردی مانند پاییز مناسب است، در ادامه مطلب همراه ما باشید. ما در این جا یک کلکسیون از برترین عطرهای پاییزه را ویژه آقایان به شما معرفی خواهیم کرد.

Dior Sauvage

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای مردانه برای فصل سرما، مدل ساواج از برند دیور است. درون این عطر از ترکیب اسانس های ترنج و فلفل استفاده شده است. هنگامی که آن را بر روی خودتان اسپری می کنید، احساس قدم زدن بر روی چمن در یک روز صاف به همراه آسمان آبی و نور آفتاب را خواهید داشت. هر چند این عطر برای همه فصل های سال مناسب می باشد ولی در مدت شب های فصل سرد پاییز، معجزه می کند.

Creed ‘Aventus

این عطر از ترکیب سیب، وانیل، ترنج، یاسمین و مشک تشکیل شده است که آن را به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای پاییزی سال ۲۰۱۸ تبدیل کرده است. هر چند برای به دست آوردن این عطر می بایست پول زیادی را پرداخت کنید ولی به قطع یقین ارزش آن را خواهد داشت. این عطر ماندگاری خخیلی زیادی دارد، به صورتی که با دو مرتبه اسپری کردن آن تا شب دیگر نیازی به تمدیدش نیست.

Bleu de Chanel

عطر بلو د چنل به عنوان یکی دیگر از محبوب ترین و پر فروش ترین عطرهای پایزی سال ۲۰۱۸ شناخته شده است که برای درست کردن آن از ترکیب اسانس هایی مانند چوب و مرکبات استفاده شده است. هر چند این عطر تنها برای فصل پاییز ساخته می شود ولی آن را برای تمامی فصل های سال هم می توان استفاده نمود.

Spicebomb’ Viktor & Rolf

عطر اسپایسبامب از برند ویکتور اند رولف است که برای تولید آن از اسانس های ترنج، دارچین، چرم، گریپ فروت و فلفل استفاده شده است. این عطر به مدت ۳ سال پشت سر هم است که جزو یکی از محبوب ترین عطرهای سال انتخاب می شود. هر چند جدا از رایحه دلنشین، زیبایی شیشه آن هم تاثیر زیادی بر محبوبیتش داشته است. بی تردید، با اسپری کردن این عطر بر روی لباس خود تمام نزدیکان را جذب خود خواهید کرد.

Prada ‘L’Homme

ترکیبات اصلی تولید شده برای این عطر پاییزه پر ادا کهربا، نعناع هندی و زنبق هستند. این برند برای نخستین بار اسانس کهربا و گل زنبق را با هم ترکیب نمود و موفق شد رایحه ای را تولید کند که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. اگر دنبال عطری خاص می گردید، این نمونه از عطر پرادا مناسب شما خواهد بود.

Tom Ford ‘Oud Wood

یکی از بهترین عطرهای پاییزی که در بازار موجود است، عطر عود وود تام فورد است. برای تولید این عطر از اسانس های چوب عود، کهربا، گیلاس استفاده گردیده است و به عنوان یکی از پر فروش ترین عطرهای فصل پاییز به شمار می رود. هر چند این عطر مردانه است ولی مشاهده شده است که زنان بسیاری هم به رایحه آن علاقه نشان داده اند. با اسپری کردن این عطر گرم، سرمای فصل پاییز را دیگر احساس نخواهید کرد.

Acqua di Gio

اگر نمونه های پیشین عطر آکوا شما را راضی کرده است، به قطع یقین این نمونه را هم پسند خواهید نمود. این عطر از ترکیب اسانس هایی مانند ترنج، زنجبیل، نعناع هندی و کشمیر تشکیل شده است. این یک مدل عطر مردانه و خیلی لوکس است که برای استفاده هر روزه خیلی مناسب است.

Terre D’Hermés

اگر به خوشبو بودن در بیرون از منزل خیلی اهمیت می دهید به شما این عطر را پیشنهاد می دهیم که برای تولید آن از ترکیب اسانس های گریپ فروت، چوب، مواد معدنی و برگ های سبز استفاده شده است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به مدت زیاد بیرون از منزل به سر می برید، این عطر و رایحه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. تنها یک یا دو اسپری از آن را به بدن تان بزنید و تا اواخر روز از رایحه آن بیشترین لذت را ببرید.

Valentino ‘Uomo

از نمونه های دیگر عطرهای پاییزی لوکس ، می توان به عطر اومو والنتینو اشاره کرد. این عطر به عنوان یک عطر لوکس، متفاوت و خیلی شیک شناخته شده است. به غیر از جذابیت رایحه آن، جعبه و شیشه آن هم به صورت خیلی شیک طراحی شده است به گونه ای که مشتریان زیادی در نگاه نخست به سمت این عطر جذب می شوند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک رایحه خوب و همه پسند می گردید، پیشنهاد می کنیم حتماً این عطر را انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *