#


انتخاب لباس عروس مناسب

8 فوریه 2019 بدون نظر 2351 بازدید

انتخاب لباس عروس مناسب

پوشیدن لباس عروس از رویاهای دیرینه هر دختری است ،انتخاب لباس عروس از جمله کارهای مهمی است که قبل از مراسم عروسی باید برای ان وقت زیادی بگذارید.

انتخاب یک لباس رویایی کار دشواری به نظر می رسد،پس برای انتخاب ان باید نکات زیادی را مدنظر بگیرید در این متن به شما کمک خواهیم کرد تا با مدنظر گرفتن ویژگی هایی بتوانید یک لباس عروس مناسب برای خود انتخاب کنید.از جمله این ویژگی ها استایل و اندام است.

لباس عروس

انتخاب لباس عروس متناسب با اندامتان

۱-عروس هایی با قد بلند: اگر قد شما بلند است بهتر است لباس هایی با خطوط عمودی استفاده کنید. بعضی از لباس عروس ها استین هایی بلند دارند این لباس ها نیز برای شما مناسب نیست.

۲-عروس خانم های قدکوتاه: اگر شما قدکوتاهی دارید برای پوشیدن لباس عروس هیچ نگران نباشید. از انتخاب لباس عروس با دامن بزرگ پرهیز کنید چون این دامن ها شما را کوتاه تر جلوه می دهند . انتخاب دامن های ماکسی به شکل فون مناسب تر است. با داشتن شانه های ظریف و زنانه و کمری مناسب لباس عروس زیرانتخابی ایده آل برای عروس های کوتاه تر  می باشد.

۳-اندام های ساعت شنی :وقتی صحبت از اندام های ساعت شنی می شود منظور افرادی است که دارای کمر باریک اما شانه های پهن هستند.لباس عروسی که برای این افراد پیشنهاد می شود بهتر است دارای یقه دکلته باشد،دامن ان نیز بهتر است بلند اما تنگ باشد ،دامن هایی به شکل ماهی برای این عروس ها مناسب است.

۴-عروس هایی باریک اندام:این عروس ها می توانند از انواع لباس ها برای مراسم عروسی استفاده کنند اما بهتر است لباسی را انتخاب کنند که اندامشان درون  لباس بهتر جلوه کند.

۵-عروسی با اندام گلابی: منظور از اندام گلابی ،اندامی است که کمر قوس دارد و باسن گرد است .این اندام مورد علاقه بسیاری از خانم هاست برای لباس عروس هم دست ان ها باز تر است و می توانند لباس های جذابی را انتخاب کنند.توصیه ای که برای عروس ها می شود این است که لباس ان ها بهتر است بلند باشد.

۶-عروسی با پاهای کشیده و باریک: این عروس ها بهتراست از لباس هایی استفاده کنند تا زیبایی پاهای شان بهتر نمایان شود.برای مثال وجود برش در لباس ها باعث می شود تا پاهایشان نمای بهتری داشته باشد.پس بهتر است لباس هایی را با برش های فانتزی انتخاب کنند.

۷-عروس هایی با اندام پر:عروس خانم هایی با اندام های پر بهتر است از لباس عروس هایی با یقه قلبی استفاده کنید.برای بهتر به نظر رسیدن اندام و متقارن نشان داده شدن هم لباس هایی را با برش نامتقارن استفاده کنید.

۸-عروس با اندام ورزشکاری:عروس هایی با اندام ورزشکاری مسلما اندام های مناسبی دارند و با پوشیدن این لباس اعتماد به نفستان زیاد خواهد شد زیرا اندام مناسب مسلما باعث می شود که لباس هم جلوه بهتری در بدن شما داشته باشد.

نکات پیشنهادی برای انتخاب لباس عروس

۱-برای انتخاب لباس عروس صادق ترین افراد را با خود ببرید.

۲-قبل از انتخاب مکان و زمان عروسی به سراغ انتخاب لباس عروس نروید.

۳- اگر در زندگی روزانه لباس دکلته نمی پوشید ،لباس عروس انتخابی شما  بهتر است دکلته نباشد.

۴-اگر لباسی را در فروشگاه پوشیدید و اندازه ان مناسب نبود گمان نکنید اگر اندازه ان درست شود لباس برازنده شما خواهد بود.

۵- همان ابتدا مشخص کنید چگونه می خواهید لباس عروس خود را تهیه کنید یعنی از می دوزید،کرایه می کنید و یا ان را به صورت اماده می خرید.تمامی معایب و مزایای هرکدام از این روش هار ا بررسی کیند تا بعدها افسوس ان را نخورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *