#


برای انتخاب ساعت مچی باید چه نکاتی را درنظر داشته باشیم؟

15 می 2019 بدون نظر 2437 بازدید

برای انتخاب ساعت مچی باید چه نکاتی را درنظر داشته باشیم؟

ساعت مچی از جمله اکسسوری های پرطرفداری است که معمولا در بیش تر استایل ها یافت می شود . برای این که ساعت مچی خوبی را برای خود انتخاب کنید لازم است تا نکاتی را در این زمینه بدانید که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

ساعت مچی

بررسی چند نکته در انتخاب ساعت مچی

۱-قیمت : اول باید مشخص کنید برای خریدن یک ساعت مچی به چه اندازه می خواهید خرج کنید. ساعت ها یا بسیاار لاکچری اند و یا معمولی. ساعت های لاکچری همان دسته از ساعت هایی هستند که مخصوص برندهای خیلی خاص اند و قیمت آن ها می تواند تا چندین میلیون باشد.

ساعت های معمولی همان دسته ساعت هایی اند که قیمت های بسیار مختلفی را دارند از چند هزار تومان تا چند میلیون تومان . پسدر ابتدا باید بازه قیمتی خود را برای خرید ساعت مچی انتخاب کنید تا بتوانید ساعت مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

۲-انتخاب برند : بعد از این که قیمت ساعت را برای خودتان معین کردید مشخص می شود که دنبال چه ساعتی هستید و می توانید از چه برندهایی در این زمینه خرید کنید .البته باز هم باید از بین برندهای مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند یکی ار انتخاب کنید . اگر در این میان از برندی خوشتان می آید می توانید آن را برای  خود انتخاب کنید و یا اگر اصلا برد ساعت برای شما اهمیتی ندارد می توانید از سایر ویژگی های آن مانند امکانات و یا ظواهر آنرا انتخاب کنید .

۳-دوست دارید ساعت مچی چه کارهایی را برای شما انجام دهد: در ابتدا باید با خودتان مشخص کنید هدفی را که از خرید ساعت مچی دارید چیست و اصلا در چه مکانی می خواهید از آن استفاده کنید برای مثال می خواهید در مجالس از آن استفاده کنید یا در اداره ها . به دنبال هر گونه ساعتی از نوع اداری و یا مجلسی که باشید تنوع بسیار زیادی در بازار خواهد داشت. و اما اگر شرایط کار شما محدود است و شرایط خاصی را دارید در انتخاب هایتان محدودتر خواهید شد . برای مثال اگر شغل شما غریق نجات است باید از ساعتی استفاده کنید که ضدآب باشد .

۴-توجه به جنس بند ساعت مچی : جنس بد ساعت مچی نیز تاثیر بسیار زیادی را روی آن دارد . جنس آن می تواند برنج و یا استیل باشد درمواردی نیز عموما چرم از نوع طبیعی و یا مصنوعی خواهد بود . البته در برندهای لاکچری بند ساعت از پوست تمساح ساخته می شود و یا پوست گوساله. بندهای ساعتی که از چرم های مصنوعی ساخته می شوند نیز دوام آن ها متفاوت است .

هرک از موارد بالا را که انتخاب کنید درکنار فواید خود معایبی را هم داراست مثلا بندهای استیل دوان بسیار زیادی دارند و در مقابل ضربه زدن نیز مقاومت می کنند و اما مشکلی که دارند این است که از سایر بندها سنگین ترند. دراین میان بندهای چرمی اند که دارای وزن کم تری هستند و حتی فرد می تواند در دوره های خاصی این بندها را تعویض کند. بندهای سرامیکی نیز وزن کمی دارند و خش نمی افتند و رنگ آن ها نیز تغییری نمی کند و اما باید در مقابل ضربه نیز از آن ها حفاظت شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *