#


اطلاعاتی در مورد خرید ماشین ظرفشویی

28 دسامبر 2017 يك نظر 2507 بازدید

اطلاعاتی در مورد خرید ماشین ظرفشویی

اطلاعاتی در مورد خرید ماشین ظرفشویی

در حال حاضر در زندگی های امروزی با توجه به نبود وقت برای شستن ظرف ها استفاده از ماشین ظرفشویی در بین افراد رایج شده است. ولی تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در زمان خرید این وسیله باید چه نکاتی را مورد توجه قرار دهید و بهترین ماشین ظرفشویی برای خانوادتان کدام می باشد؟ اگر می خواهید به پاسخ این سوالات دست پیدا کنید باید این مطلب را تا انتها بخوانید.

انواع ماشین ظرفشویی

اگر می خواهید که این وسیله پرکاربرد را خریداری کنید بهتر است بدانید که این وسیله هم مانند سایر وسایل برقی دیگر انواع و اقسام گوناگونی دارد. البته در مجموع ما با سه نوع ماشین ظرفشویی روبه رو هستیم: ماشین ظرفشویی ایستاده، ماشین ظرفشویی تو کار و ماشین ظرفشویی رومیزی. در ادامه هر یک از این ماشین های ظرفشویی را توضیح خواهیم داد.

ماشین ظرفشویی ایستاده

این مدل از ماشین ظرفشویی طرفداران زیادی دارد و برای خانواده هایی که رفت و آمد زیاد دارند و یا اینکه کسانی که می خواهند ظرف های تمام روزشان را در یک مرتبه بشورند بسیار مناسب می باشد. زمانی که می خواهید این ماشین ظرفشویی را خریداری کنید بهتر است که نوعی که قابلیت شست و شوی نصف ظرفیت را دارد را انتخاب کنید. با یان کار می توانید با پر کردن نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی با آب کمتر و شوینده کمتر ظرف های تان را بشویید.

 ماشین ظرفشویی تو کار

بسیاری از کسانی که ماشین های ظرفشویی تو کار را خریداری می کنند به دنبال این هستند که تغییری را در آشپزخانه  شان ایجاد کنند و از داشتن آشپزخانه ای بسیار مدرن عقب نباشند. این مدل از ماشین ظرفشویی جای کمتری را اشغال می کند. معمولا این ماشین ظرفشویی را در زیر سینک ظرفشویی، بین کابینت ها و زیر صفحه کابینت قرار می دهند.

ماشین ظرفشویی رومیزی

این مدل ماشین ظرفشویی را روی کابینت و نزدیک به سینک ظرفشویی قرار می دهند و می توان به راحتی آن را جابه جا کرد. خانواده های کوچکی که زیاد اهل رفت و آمد نیستند می توانند این مدل ماشین ظرفشویی را انتخاب کنند. خوبی که این ماشین ظرفشویی دارد این است که فورا پر می شود و قیمت ارزان تری نسبت به مدل ایستاده دارد.

ویژگی ماشین های ظرفشویی جدید

شست و شو با بخار

کسانی که می خواهند به تازگی ماشین ظرفشویی را خریداری کنند و یا کسانی که قصد ارتقا دادن مدل های قدیمی تر ماشین ظرفشویی شان را دارند می توانند این ماشین ها را انتخاب کنند که با قدرت بخار بالا و لکه بری خوبی که دارند گزینه مناسبی می باشد.

بسیاری از افراد از اینکه ظرف ها را قبل از گذاشتن در داخل ماشین آبکشی می کنند ناراضی می باشند. با تکنولوژی بخارشوی دیگر نیازی نیست که ظرف ها را قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی آبکشی کنید. این سیتستم همچنین بازدهی و صرفه جویی در مصرف اب و انرژی بسیار بالایی را عرضه می کند.

برنامه های شست و شوی متنوع

دستگاه هایی که جدیدا وارد بازار شده است برنامه های شست و شوی متنوعی دارد مانند برنامه های شست و شوی مقدماتی، شست و شوی ظریف، نرمال و زیاد که می تواند به کسی که از آن استفاده می کند کمک بسیاری بکند.

قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

قفسه های قابل تنظیم و متحرک و همچنین وجود فضاهای دندانه داری که در این ماشین های ظرفشویی وجود دارد باعث شده است تا کار با آن ها را راحت تر و لذت بخش تر کند. در نمونه های جدید ماشین ظرفشویی می توان تنظیم ارتفاع  برای لیوان ها و ظرف های کوچک و بزرگ را مشاهده کرد. بالاترین قفسه مختص چیدن قاشق و چنگال می باشد که شیار بندی هم شده است. در ضمن در برخی از مدل ها می توان قفسه ها را از داخل ماشین بیرون آورد تا فضای داخلی آن کمی افزایش پیدا کند. همچنین در برخی از موارد خاص می توان تمام طبقه ها را به بیرون از ماشین ظرفشویی آورد.

وجود سنسورهای ضروری

بهترین گزینه ای که خانواده ها می توانند آن را انتخاب کنند مدل هایی هستند که می توانند میزان کثیفی ظروف و حجم آن ها را درون دستگاه شناسایی کنند. اگر این مدل ها می توانند به طور اتوماتیک میزان انرژی دستگاه را تنظیم کنند و هزینه ها را کاهش دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *