#


هفت راهکار برای از بین بردن گودی چشم در هفت روز

10 جولای 2017 بدون نظر 615 بازدید

هفت راهکار برای از بین بردن گودی چشم در هفت روز

چگونه از شر گودال های زیر چشم خلاص شویم؟

“چشم ها پنجره هایی هستند به سوی روح انسان” ، اما گودی هایی که در زیر آنها هستند ، همواره نشان دهنده حالت روحی و روانی ماست . مثل اینکه آیا ما یک شب سخت و کابوس های وحشتناک داشته ایم یا نه ؟ یا اینکه نشان میدهد که آیا آلرژی هایمان دوباره شروع شده است یا خیر ؟. در هر صورت ما در این پست چند راه حل سریع برای محافظت از محافل زیر چشم و از بین بردن گودال های اطراف چشم ارائه داده ایم تا در عرض یک هفته تمام آنها از بین برود.

هفت راهکار برای از بین بردن گودی چشم در هفت روز

۱-جایگزین کردن چای سبز به جای قهوه

به ویژه زمانی که چند فنجان در روز مصرف میکنید . مهمترین پیشنهاد برای چشمان حساس یک خواب خوب و به موقع در شب است. چای  به شما یک افزایش پایدار و نابه هنگام انرژی و کافئین بلافاصله بعد از خواب به شما میدهد . همچنین با آنتی اکسیدان های قوی موجود در بسته بندی های آن مقابل  پیری زودرس ایستادگی کرده و باعث شادابی و جوانی شما میشود .

هفت راهکار برای از بین بردن گودی چشم در هفت روز

۲-به سفره شام خود سبزیجات اضافه کنید

گیاهان و سبزیجاتی  که سرشار از آهن هستند (مانند اسفناج و کلم بروکلی) در درمان حلقه های تاریک چشم بسیار موثر هستند ، زیرا آنها گردش خون را بیشتر و بهتر می کنند . نکته علمی: این حفره ها و گودال های بنفش که زیر چشمانتان می بینید ، تنها رگ های خونی است که زیر پوست هستند . از آنجایی که پوست در این ناحیه نازک تر است ، بیشتر از سایر قسمت های بدن شما قابل مشاهده است . لذا  هر چه گردش و جریان خون بیشتر باشد ، سایه ها کمتر قابل روئیت هستند .

هفت راهکار برای از بین بردن گودی چشم در هفت روز

۳-دانلود برنامه میزان مصرف و جذب آب

کیسه های زیر چشمی برای حفظ آب بدن ایجاد میشود لذا ممکن است سیاهی زیر چشمان به دلیل کمبود آب بدن باشد و به شما هشدار دهد که باید آب بیشتری مصرف کنید . اگر از میزان جذب آب بدن خود مطمئن نیستید و نمیدانید چه میزان آب باید در طول روز بنوشید ، یک برنامه Waterlogged که محاسبات آب مصرفی بدنتان را انجام میدهد دانلود کنید و متناسب با جذب آب بدن خود ، مصرف مایعات خود را کنترل کنید .

۴-به پشت بخوابید

و یک باشت اضافی پشت گردن خود بگذارید برای محافظت از آن هنگامی که در خواب جا به جا میشوید . این کار به این منظور صورت میگیرد که هیچ گونه مایعاتی زیر چشمان و همچنین در بقیه چهره شما جمع نشود.علاوه بر این موضوع این مورد از چین و چروک صورت ( چرا که از این پس صورت شما در طول شب با یک بالشت زبر دست و پنجه نرم نمیکند !!) و همچنین کمردرد های بی مورد در طولانی مدت جلوگیری میکند.

هفت راهکار برای از بین بردن گودی چشم در هفت روز

۵-برای خودتان ماسک جعفری درست کنید

برگ سبز جعفری سرشار از ویتامین های C و K است که هر دوی آنها روشن و سفت کننده پوست هستند . تمام چیزی که نیاز دارید : مقداری جعغری ، آب گرم و اندکی پنبه است.

۶-از کرم ضد آفتاب برای اطراف چشم خود استفاده کنید

احتمالا شما قبلا در مورد کرم چشم شب شنیده اید . اما در طول روز نیز، شما باید  از این پوست فوق العاده نازک محافظت کنید ،مخصوصا که پوست زیر چشم در آفتاب بسیار آسیب پذیر است. کرم چشم که دارای SPF مناسب در فرمول خود است را انتخاب کنید یا به جای آن کرم ضد آفتاب را در اطراف چشم خود بمالید.

۷-از کمپرس سرد استفاده کنید

آیا به سریع ترین چاره و درمان نیاز دارید؟ از کمپرس سرد استفاده کنید. برای مثال میتوانید از یخ ، قاشق های سرد ، خیار یا سیب زمینی (سازگار با فرورفتگی چشم) سرد استفاده کنید . شاید به نظر چندان موثر نباشد ولی سریع ترین راه برای از بین بردن گودال ها همین است چرا که سرما به سرعت خستگی را از بین میبرد.

 

هفت راهکار برای از بین بردن گودی چشم در هفت روز

 

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *