#


مراقبت های بهداشتی هنوز در معرض خطر هستند.

مراقبت های بهداشتی هنوز در معرض خطر هستند.
24 جولای 2017 بدون نظر 657 بازدید

مراقبت های بهداشتی هنوز در معرض خطر هستند.

آیا جمهوری خواهان سنا سعی می کنند مراقبت های بهداشتی را تحت پوشش یک بحران قانون اساسی نابود کنند؟ این یک سوال جدی است که بخشی از آنچه در اوایل سال جاری در کاخ سفید اتفاق افتاده است.

همانطور که ممکن است به یاد بیاورید، در ماه مارس تلاش برای لغو و جایگزینی قانون مراقبت مقرون به صرفه به نظر می رسید و پس از دفتر بودجه کنگره یک ارزیابی ویران کننده را انجام داد، نتیجه گیری کرد که لایحه مجلس نمایندگان منجر به ۲۳ میلیون غیر بیمه شده آمریکایی خواهد شد. رؤسای مجلس در مواجهه با بررسی شدید رسانه ها و از بین بردن مخالفت های عمومی، این لایحه را به نمایش گذاشتند و بحث جدی به نظر می رسید.

اما پس از آن توجه رسانه ها به توییت های ریاست جمهوری و سایر خشونت ها تغییر کرد – و با توجه به روشنفکران، رهبران مجلس، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و به اندازه کافی رشوه دادند تا لایحه بلاعوض را تصویب کنند.

آیا چیزی مشابه در سنا اتفاق می افتد؟ چند روز پیش نسخه مجادله ای از مجلس سنا از لغو و جایگزینی – که C.B.O. می گوید ۲۲ میلیون اضافی بیمه نشده را ترک می کند – به نظر می رسد مرده است. توجه رسانه ها به طور قابل ملاحظه ای از موضوع خارج شده است، و تمرکز بر موضوعات دیگری مانند داستان روسیه-ترامپ است.

این تغییر در تمرکز قابل فهم است. پس از همه، شواهد رو به رشدی وجود دارد که اعضای گردان درونی Trump واقعا با روسیه در انتخابات مخالفت کردند؛ در عین حال، ترامپ و بیانیه های او به شدت نشان می دهد که او مایل است هر دو از قدرت عفو او را مورد آزار و اذیت قرار دهد و رابرت مولر را تحریک کند، و باعث ایجاد بحران قانون اساسی شود، نه اینکه اجازه دهد که تحقیق در مورد این رسوایی ادامه یابد.

اما در حالی که این تحولات بر خبرها غلبه دارد، نه میچ مک کانل و نه کاخ سفید، تلاش های خود را برای محروم کردن میلیون ها مراقبت از سلامت رها کرده اند. در حقیقت، روز شنبه، وزیر ارشاد، یک بار دیگر از قوانین قدیم حکومت عدالت، از مخاطبان در یک مراسم نظامی، به راه انداختن یک ناو هواپیمابر جدید، به فشار مجلس سنا برای تصویب این لایحه، اشاره کرد.

این افراد بسیاری هستند که من میدانم نگران این هستند که ممکن است یک تکرار از آنچه در بهار گذشته اتفاق افتاده است را ببینیم: با جلب توجه رسانه ها در جای دیگر، مظنونان معمول ممکن است یک لایحه وحشتناک را از آن بیرون بکشند. و مجلس به سرعت تصویب می کند. بنابراین این در واقع یک لحظه خطر بزرگ است.

یک نگرانی ویژه این است که آخرین کار از مسئله دروغین در مورد مراقبت های بهداشتی، همراه با دروغگويی در مورد C.B.O.، ممکن است برخی از کشمکش های سیاسی را به دست آورد.

در این مرحله رسمی G.O.P. خط این است که دفتر بودجه – که مدیر، به هر حال، توسط خود جمهوری خواهان گرفته شد – قابل اعتماد نیست. (این حمله منجر به اعتراض گسترده ای شد که توسط مدیر سابق جمهوری خواه و جمهوریخواهان و دموکرات ها به امضا رسانده است.) به طور خاص، ادعا این است که پیش بینی آن برای زیان های بزرگی در پوشش غریب است و تا آنجا که مردم کمتر می شوند ، این امر به دلیل انتخاب داوطلبانه آنهاست.

در واقع، کسانی که C.B.O. پیش بینی های از دست دادن پوشش کاملا منطقی است، با توجه به کاهش شدید لایحه مجلس سنا به ۲۶درصد تا سال ۲۰۲۶ و حتی عمیق تر در دهه آینده باشد و شما باید تعجب کنید که چطور کسی مانند سناتور شلی مور Capito از ویرجینیای غربی می تواند حمایت مالی از این لایحه را در نظر بگیرد، زمانی که ۳۴ درصد از اجزای غیرقانونی او در Medicaid هستند. همینطور برای جف فلائو از آریزونا، جایی که تعداد مربوطه ۲۹ درصد است.

و بر این ادعا که O.K. اگر مردم پوشش را از بین ببرند، چرا که این امر می تواند انتخاب خودشان باشد: بسیار مهم است که متوجه شوید که لایحه مجلس سنا کیفیت بیمه خصوصی یارانه ها را کاهش می دهد و منجر به افزایش شدید مالیات بر ارزش افزوده می شود.

قانون کنونی به اندازه کافی در یارانه ها تأمین می کند که یک فرد با درآمد ۲۶۵۰۰ دلار می تواند از طرح هایی که هزینۀ ۷۰ درصد هزینه های پزشکی را پوشش می دهد، بپردازد که C.B.O. تخمین زده می شود، ۸۰۰ دلار به حساب می آید. لایحه سنا این استانداردهای پوشش را به ۵۸ درصد کاهش می دهد، که این امر مستلزم ۱۳۰۰۰ دلار به حساب می آید و بیمه به طور موثری بی فایده است. آیا تصمیم گرفتید که این بیمه بی فایده را واقعا خریداری نکنید؟

به هر حال، به یاد داشته باشید زمانی که جمهوری خواهان مانند پل رایان برای انکار Obamacare استفاده می کردند، چرا که سیاست های بیمه ای که ارائه می داد، مستثنی بود؟ این ریاکاری تمام راه پایین است.

به طور خلاصه، لایحه مجلس سنا هرچند بی رحمانه و غم انگیز است، منتقدان آن می گویند.

من نمی گویم که هر کس باید Trump-Putin-خیانت و تمام تأثیرات آن را نادیده بگیرد: واضح است که سرنوشت دموکراسی ما در این خط است. اما ما نباید اجازه دهیم این همه رسوایی ها تمام پهنای باند روانی ما را بپردازد: مراقبت های بهداشتی برای میلیون ها نفر نیز در جریان است.

و در حالی که شهروندان عادی هنوز نمیتوانند درمورد بحران مشروطه مشارکت کنند، تماس، نامه و اعتراضات آنها هنوز هم می تواند در زمینه مراقبت های بهداشتی همه چیز را تغییر دهد. اجازه ندهید که افراد ضعیف در مجلس سنا چیزهای وحشتناکی را انجام دهند، زیرا شما توجه نکردید!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *