#


دندان های درشت و سفید و تمایل داشتن جوانان به این امر به خاطر مد روز

دندان
1 نوامبر 2017 بدون نظر 961 بازدید

دندان های درشت و سفید و تمایل داشتن جوانان به این امر به خاطر مد روز

دندان های درشت و سفید و تمایل داشتن جوانان به این امر به خاطر مد روز

استادیار دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می گوید: جوانان امروزی به خاطر روی مد بودن به سمت سفید و درشت کردن دندان هایشان روی آورده اند ، ولی متاسفانه هیچ اطلاعی نسبت به این مسئله ندارند.

به گزارش ازمن بپرس دکتر شیلا امامیه اظهار داشت: جوانان بدون  اینکه بدانند که انجام جراحی های زیبایی عوارض خودش را دارد به سراغ کارهای زیبایی بر روی  دندان های شان می روند.

وی افزود: اکثر مشکلات زیبایی دندان را می توان تا حدی با ارتودنسی و راهکارهای دیگری از بین برد. تمایل جوانان به این که دندان های شان را درشت و سفید کنند تطابقی با اصول زیبایی ندارد.

دکتر امامیه می گوید که جوانان به خاطر روی مد بودن به انجام این کار دست می زنند و هیچ اطلاعی از این عمل ندارند. اگر بر روی دندان ها کارهای زیبایی را انجام دهند و به مشکلاتی که دندان های شان دارند توجهی نکنند باعث می شود که به مرور زمان سلامت دندان های شان با خطر روبه رو شود.

دندان

دندان

امامیه به خاطر ورود برخی دندانپزشکان عمومی به حوزه ترمیمی و نداشتن تخصص کافی انتقاد کرد و ادامه داد: جوانان برای انجام این کار حتی نمی دانند که باید به سراغ چه کسی بروند و این یکی از مشکلاتی است که در جامعه برای کارهای زیبایی انجام می شود.

طبق همین مسئله دکتر علیرضا بروزی نیت متخصص ترمیمی و زیبایی می گوید: اکثر کسانی که دندانپزش عمومی هستند تخصص ها ی لازم را برای انجام کارهای زیبایی و ترمیمی ندارند.

عضو هیات علمی دانشگاه مشهد افزود: به خاطر درآمدهای زیادی که از کارهای زیبایی به دست می آید سبب شده است تا اکثر دندان پزشکان عمومی مسئله ی زیبایی را به درمان ترجیح دهند.

وی به خاطر تشویق برخی از همکاران دندانپزشک به مردم برای انجام کارهای زیبایی انتقاد کرد و گفت: با اینکه کارهی زیبایی کمترین هزینه را دارند ولی باعث درآمد بیشتر شده است و همین مسئله باعث شده است تا پزشکان عمومی کارهای ترمیمی و زیبایی را انجام دهند و درمان های اصلی را کنار بگذارند.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *